6 Nisan 2009 Pazartesi

acele etme ya... çalsın...

telefon çalerken umursamayan insanlara nası gıcık oluyorum, nası sinir oluyorum. o anda öldürsem onu en ufak bi pişmanlık duymam. lan git açsana. ne sallanıyon. bi arkadaşım var, en az yedi-sekiz defa çaldıktan sonra açıyo telefonu. küfür etmemek için zor tutuyorum kendimi.

kapı çaldığında da aynı şeyi yapan insanlar vardır. böyle umrunda bile olmaz. sallana sallana gider. hatta bi süre durur, sonra gider. bi insan nasıl böyle olabilir. bunların algıları filan yavaş çalışıyo olmalı. beyni uyarıyı anca işliyo olabilir. şimdi zil çalıyo mesela, herif kafada yavaş yavaş kuruyo bunu;
hımm... zil çalıyo. birisi basmış olmalı. ya değilse çalması için bi neden yok. birisi basmış ise kapıdadır şu an ve açmam için bekliyodur. hımmm eveeet. sanırım zil çaldığı için kapıyı açmalıyım. kapıyı nasıl açmalıyım acaba. sanırım oraya doğru yürümem gerekiyor. evet sanırım bunu yapmak için önce ayağa kalkmam lazım. adım atıyoduk galiba yürürken. evet bunu yapıyım. evet adım attıkça ilerliyorum. hımmm kapı çalmaya devam ediyor. haa napıcaktım. evet kapıyı açmalıyım. merhaba diyim. insanlar iletişim kuruyorlardı en son. devam ediyor olabilir. ağzımı oynatıp merhaba kelimesi içindeki sesleri düzgün bir şekilde çıkarmalıyım. önce m mee sonra h olması lazım hee aa re yi unuttum. en iyisi kapıyı kapatıyım. baştan çalsın zili (yazının istenmeyen bir yere doğru gitmesi durumu ve stickman'in kendini kilitlemesi) (uyumak istemek)

11 yorum:

yesari dedi ki...

:)))
o hal ve ruhiyet içerisindeki insan kendini önemli ve eşssiz sanan zavallı...mesaj gelir, ilgilenmez bile...cevap zaten yazmaz...vardır böyleleri...var"dı" böyleleri...

cesetizleri dedi ki...

annem cep telefonunda kim aramış diye bakıyor ekrana yaklaşık 10 dakika.. deli oluyoruum..

*Asi-yeah* dedi ki...

Hadi kapi çaldiginda aninda açmakta zorluk çeken insanlari öküz yurduna koydugunu anliyorum da telefonu hemen almayanlara neden bu kadar saydin ki yaa? Yaram var gocunuyorum evet tamam okey ama... Kapi çaldiginda acil bir durum olursa kapi kirilasi hale gelir, telefonda öyle birsey yok; belki sadece hal hatir sormak için aramistir arayan kisi. Acelesi ne canim? Çalsin bir iki tane tane. :P

taluyka dedi ki...

bende telefon çalınca hemen koşanlardan panik yapanlardanım dayanamam valla

lemanice dedi ki...

yazını okurken aynı o kapıyı açacak olan muhterem zat moduna girdim yaya yaya sallana sallana okudum uyy çok komiyme gittim.))
sanırsam hipnoz oldum:)
boğazlamak geçer içimden böleelerini

MoonSun dedi ki...

Ben de tez canliyim, ama sallamayanlari da ayni tez canimla bogabilirim :P

stickman dedi ki...

vardı ve geride kaldı demi yesari :) iyi yapmışın.

puahauhaa. bütün anneler bakıyo cesetizleri, lütfen kızma annene :)

tamam bir iki tane çalsın Asi-yeah, hadi üçüncüde çalsın. ama lütfen dördüncüye bırakma. lütfen :)

aşırı panikde yapma ama taluyka, o şekilde çok düşen insan gördüm ben :D telefon çaldığında çok hızlı bi çıkış yapıp düşen. koşmadan hızlı adımlarla gitmeliyiz, tıpkı karşıdan karşıya geçer gibi.

boğazlamaktan ziyade daha acı çektirici şeyler yapmalıyız lemanice. mesela yüzlerine ütü basmalıyız :D

MoonSun ablacım valla bende bazen tırsıyorum senden, böyle ufak tefek gibisin ama kavga filan etsen rakibini fena şekilde döversin diye tahmin ediyorum :D sallanarak iş yapanlar çok korkmuş olmalı senden :)

Sycorox dedi ki...

ehuheh sabahları ben tam öle oluyorum,sabah çalan telefonlara gıcığım var aslında:)açmamak için direniyorum:)

stickman dedi ki...

o sabah modunda, yataktayken çalarsa ben hiç açmam zaten. çalar çalar kapatır Sycorox. ama diğer zamanlarda napıyoruz. en geç üçüncü çalışta açıyoruz.

xmarx dedi ki...

gerçekten çok gıcık bir durum, yaşlılar kızmasın ama en çok da onlar yapıyor bunu.

stickman dedi ki...

buralara yaşlılar pek uğramıyo adamım rahat ol :D