15 Nisan 2009 Çarşamba

ellerini çöp tenekesinin üstüne koy zenci!

bizim evin önünde iki adet çöp tenekesi vardı. geçen gün çöpü atmak için çıktım. aha bi baktım. çöp kutularının olduğu yerde yeller esiyo. hangi hayatından bezmiş yaptıysa taa cehennemin dibine çekmiş çöp kutularından birini. diğerinin nerde olduğu hakkında hiç bi fikrim yok. gittim oraya çöple birlikte, attım çöpü, sonra elimle ite ite getirdim çöp kutusunu. bunu yaptıktan bi süre sonra kendimi bu çöp kutusunu böyle ite ite bi yerden bi yere taşırken kafamda canlandırdım. yaparken komik gelmiyodu tabi ama kafamda canlandırırken çok komik geldi. ama nasıl canlandırdım kafamda. böyle kendimi uzaktan izledim. uzaktan ve yukardan. hani amerikada suçlular kaçar polisten, arabadan iner, bi süre koşar ve yakalanır. bunu helikopter yukardan çeker. işte aynen o açıdan.

12 yorum:

pammuk dedi ki...

o değilde kimin ne zoru varmış çöp tenekesiyle?

*Asi-yeah* dedi ki...

Zencilerle saka olmaz stick, do you got that yow nigga!

sizofren peri dedi ki...

haha koptum :) çöp tenekelerını taşıyanı tanıyorum desem :P.

Fatoş Beyrut dedi ki...

seni bir ödüle layık gördüm...siteden bak:D

aşkın halleri dedi ki...

bendeçöp tenekesi çalındı sandım o daha komik olurdu zuahah :)

stickman dedi ki...

bizim mahalle enteresan bi mahalledir pammuk, adam kafasına eser alır gider kutuyu, anlamak imkansız.

bazısıyla olur bazısıyla olmaz asi yeah, psikopatıda tam psikopattır, cingeni tam cingen :D

tanıyosan bana kimlik bilgilerini bırak o şahsın şizofren peri, ben onu en yakın zamanda imha ederim.

baktım Fatoş, tişkür. egomu okşadın valla, uykusuz-penguen filan, baya yükseklerdeyim yani şu an. arada yap bunu bana :p :D

yakında onu da yaparlar aşkın halleri, onu da yaparlar. zaten bu güne kadar neden yapmadılar çözebilmiş değilim. adam kanalizasyon kapağını çalıyo ama çöp tenekesini çalmıyo. halbuki altında 4 tane çelik bilyeli teker var. iyi para eder onlar.

sizofren peri dedi ki...

adı: abuzer
soy adı: kokmuş
tc kimlik no: 2989873737093
tipi: şişko kel 2 tane dışı var. elleri kocaman. ayakkabısı sıyah sıvrı burun. çorap fosforlu sarı. burnunda piercing var halka şeklinde :P

stickman dedi ki...

abuzer yapmaz öyle şey, efendi çocuktur, günahını alma mazlumun.

Zeugma dedi ki...

Nerelerdesin sen Stick?
Arada bir yok oluyorsun pir yok oluyorsun..
Ne zaman yazdın şu aşlttakileri falan ya??
Helikopter çekimi görüntülerine baktım..
Çok tehlikeli çook.
Çöpünü atıp gelseydin ya sadece.Trafiğin olmadığı bir zamanda getirirdin yerine..
Allah Allaah?
Çizimlerin çok şık ama ..aferin :))

stickman dedi ki...

buralardayım ablacım :) sanırım biraz fazla uyuyorum son günlerde. sen beni unutmuşun valla, çok oldu alttaki yazıları yazalı.

Zeugma dedi ki...

Unutmadım valla ya..Hemşerimsin sen benim bi deee !!!
Sadece yoğunluktan..Bir de takiptekiler çok olunca sayfadan hızla akıp gitmişsindir,kaçırmışımdır o yazıları.Sık yazmadığın için de kalmış öölee..
Amaaan neyse işte..
Sonunda yine görüştük ya ona bak :)))


Sınav döneminde başarılar sana Stiick..
Notların düşük olursa döverim seniii :)))

stickman dedi ki...

tamam hemşerim :) iki hemşeriyi zaten hiç bişi koparamaz.
ablacım valla sen sınav dönemini benden daha çok önemsiyosun :D bi de notların düşün olursa döverim seni dedin ya, en iyisi notlarımın ne durumda olduğunu hiç bilme, ya değilse beni öldürüp, katil olabilirsin :)