27 Nisan 2009 Pazartesi

kulu

konya'nın kulu diye bi ilçesi var. bi otobüs yolculuğu sırasında yol üstünde görmüştüm. böyle çok küçük bi yer. bi yol düşün, onun sağ ve sol yanında bi kaç ev ve dükkan var. işte orası kulu.

bi kaç gün önce yerel kanalların birinde haberlerde gördüm, isviçre başbakanı konyanın kulu ilçesinde temaslarda bulunacak dedi. şaşırdım. lan ne işi var bu adamın orda, neye temas edecek ki dedim. bunun üstüne, evdeki insanlardan biri ordan dedi ki, "-işviçrenin yarısı kululudur". yine şaşırdım. hangi allahın kulu isviçreye gider ki burdan dedim. ortamda uzun süre bi sessizlik oldu. bi allahın kulu bile cevap vermedi. yazıklar olsun.

(yaptığım kelime oyunu için beni affetmenizi diliyorum. herkes bazen kendini tutamayabilir, hepimiz insanız) (bilmem kaçlı yıllarda bi sürü insan çalışmaya gitmiş ora. o insanlar gitmeseydi, böyle bi yazı yazılmayacaktı)

12 yorum:

кıямızıℓı dedi ki...

:)

gregor samsa dedi ki...

stick, yol kenarındaki o evlerin çoğunun perdelerinin ve panjurlarının yaz ayları hariç kapalı olduğunu göreceksin. (ben öyle gördüm en azından)

otobüste yanımda oturan adama sordum: "yazın yıllık izinde tatile gelirler çoğu. o zaman açılır camlar. birde genelde ev almazlar apartman yaptırırlar. o yüzden katların çoğu boştur"dediydi.

cesetizleri dedi ki...

özür dilememiş olsan daha da gelmezdim bu bloga..
gördüğün gibi hepimiz iğrenciz.
sırf kendini iyi hisset diye yaptım yoksa bu tarz espriler tarzım değil :)

Sycorox dedi ki...

kulufornia diye bişey vardı haberlerde,yuh lan noluyo dedim:)

Göksek dedi ki...

bence harika olmuş kelime oyunu sevdim :D

Wilwarin dedi ki...

En kırık blogcu.. =)

ziggytheking dedi ki...

bir de ben bugün yoldan geçerken gördüm garip yabancı isimli bir park var orda olof ile başlayan. belçika'nın yarısı emirdağlı, isveç'in yarısı kululu. peki bi allahın kulu niye sormaz biz niye AB'ye giremiyoruz diye?

yejades dedi ki...

hay senin gibi allah kuluna :D

stickman dedi ki...

kırmızılı :)

sadece yıllık izinlerde gelip kalmak için apartman yaptırıyo adamlar öyle mi gregor, vay be :) ne diyelim, onlarında vardır herhalde bi bildikleri.

saol cesetizleri, aman tarzın olmasın zaten. hiç kimsenin tarzı olmasın. böyle arada sırada ne kadar kötü olduğunu hatırlamak için yapalım sadece.

kulufornia mı, valla kululuların işi olabilir belki Sycorox. böyle california yakınlarında ufak bi kasaba kurmuş olabilirler.

saol gökselsensin o wilwarinhayat kısa ziggytheking, avrupa birliği falaan filaan uzar gider böyle mevzular. boşveer.

amin yejades.

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

insan mısın Ian sen. De gettt!

Berrin'deniz' dedi ki...

kelime oyunun cok guzeldı..ben sevıyorum boyle seylerı:)
zamanında konyaya cok sık gelıp gıttım ankaradan. kuluda cuzdanımı kaybetmıstım mola esnasında onu hatırladm bende..

stickman dedi ki...

Berrin abla cüzdanın muhtemelen şu an bile düşürdüğün yerde duruyo olabilir, çünkü hayalet kasaba gibi bi yer :)