25 Nisan 2009 Cumartesi

in misin cin misin

her zaman çok garip, çok absürd rüyalar görürüm. ama dün sabah gördüğüm rüya kesinlikle sıradışıydı. hatta bi rüya olduğuna bile emin değilim. bir insan, insan dışı bir kılıkla rüyamdaydı. şimdi anlatırken rüyamdaydı diyorum, ilk cümlelerimle çelişir gibi oluyo ama başka ne diyim. o şekilde anlatıyım. tekrar başlıyorum; bir insan, tanıdığım bi insan, insan dışı bir kılıkla rüyamdaydı. ve beni görmek için, izlemek için, ne yaptığımı bilmek için gelmişti. bu gerçekti ama ben bunu rüya olarak algılıyordum. odamın tam ortasında, benim ranzamdan biraz yüksekte havada duruyordu. bak şimdi anlatırken bile tüylerim diken diken oldu. bunu rüya sanırken rüya olmadığını anladım. uyanmaya çalıştım. zar zor olsada gözümü açtım. ve o ordaydı. bana bakıyordu. biraz yan yatıyordum ve onu çok iyi göremiyordum. o yüzden kalkmaya çalıştım fakat dönemiyordum. vucudumu hareket ettiremiyorum. sert bi hamle yaptım ve zar zorda olsa biraz kalkıyordum ki, o aşağı doğru aniden süzülerek kayboldu. son anda kolumu uzatıp dokunmaya çalıştım ama kolumu çok yavaş kaldırabildiğim için yetişemedim. o aşağı doğru süzülerek kaybolup gitti. çok garipti. (aynen çizimdeki gibi bişeydi)

20 yorum:

gregor samsa dedi ki...

karabasan bu. biraz gerilimli ama iyi bir andır.

кıямızıℓı dedi ki...

evet bu karabasan resmen ya.allah korusun ben korkarım çok.

MoonSun dedi ki...

:(( Okurken benim de tuylerim diken diken oldu :(( ayyy :(

babegazelle dedi ki...

yaw stick allah seni bildiği gibi yapsın tam yatıcam kapıyorum gözüm takıldı du bakim ne yazmış dedim çok güzel oldu afferin :)

Goksel dedi ki...

kedidir o kedi

stickman dedi ki...

bana gerilimden daha çok aksiyonlu bi an yaşattı gregor samsa, kaçsa ama kaybolmasa baya bi kovalayacaktım ben bunu.

korkacak bişi yok kırmızılı, kovalayınca kaçan bi şahıs kendisi, ayrıca tanınmamak için galiba kırmızı bişi takmış gözüne? şu ninja kaplumbağaların taktığı gibi.

alayı kaçak bunların MoonSun ablacım boşver, yakalıyodum nerdeyse. gerçi yakalasam napacam onuda bilmiyom.

tam yatacakken baktıysan kötü babe, seninde rüyana girebilir, eğer girerse korkma, kovala onu belki sen yakalarsın.

Göksel, senin nicki her gördüğümde okuldaki Göksel hoca geliyo aklıma ne kedisi abicim yav. ninja kaplumbağa özentisi bi karabasanmış işte.

yesari dedi ki...

"bildiğim tüm duaları,hatta bilmediklerimi bile okudum"kısmını göremediim:))))

Zeugma dedi ki...

Bak benzer bir şey öğrenciyken aynı yurtta kaldığım birinin başına geldi.Tıp öğrencisiydi ve sınav dönemiydi.Tam bir hafta hiç uyumadan her gece bir termos çay bitirerek ders çalışmıştı.
Sonuç:
Oda duvarların köşelerine yapışmış insan beyinleri olduğunu,üstelik arada ışık yaktıklarını, bizim neden görmediğimizi iddia edip durdu.Ciddi ciddi hem de :)
Sınav stresin geçsin senin de geçecek,yani bir daha olmaz Stick..
İlginçmiş..
Rüyaysa allah hayırlara çıkarsın ..Gerçekse ve bir daha gelirse git o soğuk makarnalarından getir,ikiniz yiyin. Gece gece,mutlu olsun :))
Bir şey yapmaz abisi..
Ooo..ciciiii..ciciiiii :DDDD

ayşe ve ötesi dedi ki...

wow :) çizim direkt rüyayı yansıtmış !! bence hepsi senin hayal gücünün eseri emin ol :)

wmina dedi ki...

hep bi karabasan bassa naparım diye düşünürüm, demekki gelse bile bişi anlayamıyosun.. iyiymiş...

*Asi-yeah* dedi ki...

Bir gün sinifta oturuyorum, yanimdaki masa bos. Arkadasim sinifa geç geldi, yanima oturdu. Dersi dinlerken 'bosver dersi, beni bir dinle' dedi ben de dinlemek zorunda kaldim zaten öle bi emri vakiden sonra.

Anlatiyor:
'Gece saat 12 civari yatiyorum, birden karabasan geldi. Üstüme çöktü, bagirmak istiyorum bagiramiyorum, onu yakalamak istiyorum tutamiyorum, kivislamak istiyorum kivislayamiyorum. En sonunda gitti, bir çiglik attim yan odadan abim gelip "ne bagrion olm sabah ise gitcez" deyip gitti. Sabah oldu arkadasima anlattim "hiii... vay anasini... hadi yaa... a aaa... olabilir..." fln dedi ben de ha iyi bir tek bende olmuyormus dicektim tam "hassiktir lan dalga mi geçion benle" dedi. Çildiracak oldum be, valla gördüm bak, rüya falan degildi uydurmuyorumda. Kimse bana inanmiyorum.

Çocugu sakinlestirmek için 'ben inaniyorum Gökhancim' dedim artik ben de...

Adsız dedi ki...

tanıdığın birisi? ya kim? kim olduğuda önemli korkmaman açısından emekki tanıdığın biri değilmiş.
TUran Akyol

stickman dedi ki...

dua okumaya vakit olmadı ki yesari, ben adamı yakalamaya çalıştım, çok hızlı gelişti olay. adam diyorum ya işte, o kara ruh gibi bişi.

puhauhaahaha :D Zeugma ya :D kopardın beni. cicimiymiş o cicimiymiş ablası. o bişey yapmaz ama yakalasam ben bişiler yapacaktım. bu tıp okuyan arkadaşında harbiden sıyırmış, bir hafta uyumadan ders çalışılır mı bea, öyle ışık yakan beyinler görür işte. hafızanında ellerinden öperim ablacım, taaa ne zaman ki makarnayı ısıtmadan yediğimi hala hatırlıyosun :D

öyle zaten ayşe ama öteki türlü olmasını isterdim ben. doğa üstü bişi olsada macera olsa isterdim.

benim ki çabuk geçmiş wmina, nedir ne değildir bu karabasan diye araştırdım biraz, 4-5 dk gitmeyeni filan varmış.

iyi etmişin Asi-yeah, karabasan basmış adamın üstüne fazla gitmeyecen, kendi haline bırakacan :)

tanıdığım birisi Turan. şekli, çizdiğim gibiydi ama tanıdığım biri gibi hissediyodum ben onu. belkide o yüzden korkmamışımdır.

Wilwarin dedi ki...

Stick bu karabasan deil he.Valla deil =) Sçtın oolum sen =))

Tamam fazla gitmicem üstüne.. Ama karabasan deil.Biliyosun dierleri herkesin kılıına girebilir.Korkutmuşlar seny.. Yataanda tıkınıyorsundur sen yatmadan önce,o kırıntılar adamı sekis eder maazallah =) Ucuz atlatmışsın devamı olmasın inş =)

::puck-robin:: dedi ki...

oovvvvvv karabasan gelmiş
hayır merak ediyorum yakalasaydın ne yapacaktın ki sanki :D

stickman dedi ki...

amin wilwarin :)

ya bende bilmiyorum puck :D allahın karabasanı. yakasına yapışıp kimsin ulan kimsin derdim herhalde :D

defne dedi ki...

ben de garip garip rüyalar görüyorum.
milletin rüyasına ak sakallı dedeler giriyor benimkine.
hayvan kılığına girmiş insani yaratıklar:)

stickman dedi ki...

ne güzel işte defne, ak sakallı dede artık klişe oldu boşver napıcan. hayal gücün geniş demek ki. yalnız hayvan kılığına girmiş insani yaratıklar gerçekten çok garip :D direkt hayvan kılığına girmiş insan olsa neyse de, insani. insanda değil yani. hem insan değil, hemde hayvan kılığına giriyo. çok ilginç.

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

bana geIior da kıwırcık sacIı of.. sinir bozucu. bu arada 2. sekIi cıkaramadım bi türIü.. daha cok afedersin de başka bişiye benzettim onu kedi götü gibim bişi ne bicim bişi o Ia havle töbe cok şükür dinimiz amin.

stickman dedi ki...

kıvırcık saçlımı :D komik ya :D 2. şekilde birincinin aynısı zaten, o kaçmaya çalışırkenki görüntüsü, böyle aşşaya doğru süzülür şekilde.