19 Nisan 2009 Pazar

mahallenin zekileri

böyle bi dönem vardı hatırlayan varmı? kim ödevi yapamasa, bilemediği bişi olsa ona koşardı. o garibanda bıkmadan usanmadan yardım ederdi. neyseki benim başıma gelmedi böyle bişi. hele matematik ödevi filan getirecekler diye yıllarca gizli gizli girdim çıktım apartmana. dikkat çekmemeye çalıştım. stickman yok dedirttim. yolda filan karşıma çıkacaklar da bi matematik, havuz problemi filan soracaklar diye ödüm sıdar hala. hızlı hızlı etrafa bakmadan giderim. çünkü ben hayatımda bi kere bile havuz problemi çözemedim. yada yola çıkan ve bi süre sonra karşılaşacak olan kahrolasıca arabalar problemi. ciddiyim. bi tane bile çözemedim. o havuzlarda boğulursun inş. o soru tekniğini geliştiren şahıs. musluklar kafanda parçalanır inş. yok havuzmuş, saatte bilmem kaç km hızmış sorularını çözemesemde, bi sözel öğrencisi olarak össde matematikden 7 de 7 netim vardı onu söyleyim. kendime has bi soru çözme tekniği geliştirmiştim o zamanlar. bi yıl daha devam etseydi bu öss olayı, şu an dünyada bilinen matematiği tamamen değiştirip yerine acayip bi sistem oturtcaktımda, hadi şanslısınız yine..

17 yorum:

cesetizleri dedi ki...

beddualarına sonuna kadar katılıyorum..
aynen aynen.

şimdi internet var tabii. eskiden yapamadığım soru diye gelen olmazdı çünkü mahallede en küçük bizdik başka da çocuk yoktu esasında. o yüzden biraz içim geçmiştir benim. neyse dağıtmayalım konuyu. o zaman gelmediler ama şimdi internetten yararlanmak için geliyorlar. ces abla yazıcını kullanabilir miyim? hey mürekkep yakıyor bu, mürekkep de para demek diyemiyorsun..
ah ah hala öğrenemedim hayır demeyi, çok hayırlı bir insanım.

öykü dedi ki...

havuz problemlerınden nefret ederdım
hanı ısımıze yarasa neyse
su an o probLemı cozen kac kısının bahcsınde havuzu var sorarım ?

(MANTIKSIZ İSYAN BENIM KI :))))) )

yesari dedi ki...

o benim işte...bide hırs yapardım...neden anlamıyor bu çocuk...nedeeennnn almıyor kafası...en son 4 zayıf getiren bir kız çocuğuna takdir aldırmıştım...kız bana haber bile vermemişti...yanarım yanarım öğrendiğim tüm 8.sınıf müfredatına yanarım...hala hepsi mecburen aklımdaaa...

Sycorox dedi ki...

ahahah matematik görünce miğdeme ağrılar giriyo benimde:)

babegazelle dedi ki...

yaw o abuk teknikleri ben de aleste geliştiriorum bi dilci olarak parmak hesabı abuk grafikler fln 10 tane çözdüydüm öle tabii büyük başarı matematiğin msinden anlamayan insan için hahaha

Zeugma dedi ki...

Sahi kim sardırmış o havuz problemlerini milleti,n başına yaa..

Böyle bişi yok..
Kim yapmıştır ve saate bakmıştır acaba bir havuzun başına geçip..Kime lazımdı?
Havuza giren su çıkan su, saatte bilmem ne kadar ivme mi ne karın ağrısı..Iyyy.Havuz görünce bile midem bulanıyordu o dönem..
Matematikte çağ atlatacaktın demek Stick..Tüh..Niye peşini bıraktın kine..
Ödün mü sıttı yine? Ahaha:)))

*Asi-yeah* dedi ki...

Bu havuz problemi olayini ilk Cem Yilmaz'dan duymustum. 'Havuzla ne problemi olabilir bir insanin. Ya içine girer yüzersin ya da uzaktan isersin.'
Sahi, havuz problemi nedir? - diye sorcam ama... Yok kalsin ben internetten arastirayim :P

Abraxas dedi ki...

Ahahhahaha ben de coğrafya sorularını çözemezdim. :)

Ayşegül dedi ki...

Biryandan o havus doluyo, diğer taraftan da başka bi musluktan suyu boşaltıyolar.. bi de bu tarz sorular vardı.. madem suyu ıstemıyosunuz neden musluk acık!

Pijamali Kontes dedi ki...

matematik demeyin uleyn bana! daha yeni kaldım matematikten. na şurama evlat acısı gibin oturdu.

stickman dedi ki...

hayır diyemiyosan şu yalanı kullanabilirsin cesetizleri, şimdi ki çocuklar yer mi bilemem ama ben yemiştim zamanında. uzuun uzuun yıllar önce bilgisayarı olan bi akrabamıza gitmiştik ve ben orda masum bi çocuk olarak gayet masum bi şekilde bilgisayarda yazı yazmayı istemiştim. oyun oynamakta değil ha, sadece oturup uslu uslu yazı yazmak. ama bilgisayar sahibi, üniversite dönemlerinde olan o akrabamız demişti ki bana; -bilgisayarın hafızası doldu, bütün sayfaları bitti. hiç yer yok. alırken hata yapmışım, küçük hafızalısını almışım.
ve ben bunu yemiştim o zaman. hadi benim yediğimi geç, o insan nasıl bi ruh halinde ki masum bi çocuğa böyle bi yalan söyleyebilir :)

belki yüzbinde birinde vardır öykü ama onlarında hiç o problemlerden yola çıkarak o havuzu doldurup boşalttığını sanmıyorum :)

yesarii yesarii seni korumalıyız. sizlerden çok az kaldı :D :p hakkaten ya çok kutsal insanlarsınız siz yesari, Türkiye'nin gelişmesinde çok büyük payı olan görünmeyen kahramanlarsınız. boşver hiç yanma. o kız bir gün hatasını anlayıp bulacaktır seni eminim. aklındaki müfredata gelince, o hakkaten can sıkıcı. çünkü eminim şimdi değişmiştir müfredat. nası yapcan bilmiyorum ama beyninin o kısmına bişiler yap. eski müfredatlar bir gün patlayıp sana zarar verebilir.

benim daha beterdi Sycorox. bir sayı dahi görsem ölmeyi düşünüyodum. şu anda bile sayısal işlemlerden mümkün olduğunca uzak durmaya çalışırım.

babegazelle :D en utandırıcı olanı parmak hesabı yapmak oluyomuydu sende de? deneme sınavlarında ben elimi sıranın altına koyarak sayıyodum kimse görmesin diye :D

ben bu havuz problemlerini uzaylıların bizim başımıza musallat ettiğini düşünüyorum Zeugma. bizi bu şekilde oyalayıp düşük uygarlık düzeylerinde sürünmemizi amaçlıyarak yaptılar bunu. şimdi bunu kendi tekniğimle yok edeyim desem bana saracak allahın uzaylısı. o bakımdan bıraktım :)

işte budur *Asi-yeah*. bak görüyomusun havuz deyince senin aklında oluşan şey ne kadar güzel. boşver hiç öğrenme, hiç zehir etme hayatını. Türkiyede ilkokullarda filan matematik dersinde gösterilen ve insanların ruh yapılarını bozmaya yönelik bir problem çeşidi bu havuz problemleri. hiç bulaşma.

ben coğrafya konusunda rakipsizim Abraxas :) össde de full çekmiştim coğrafyadan :p ama bizim dershanedeki coğrafya hocası bambaşka bi adamdı. onun sayesinde oldu :)

israf Ayşegül işte israf. çocukları israfa yönlendiren bi tarafıda var. bide hangi havuzu boşaltmak için musluk kullanılır demi. havuzun yapısından da bi haberler.

geçmiş olsun Pijamalı Kontes. sabret geçicek. eninde sonunda matematiği hayatından çıkarıcaksın. metin ol. biraz daha kısır ye :p

sTuBboRn dedi ki...

Dogum gunu kutlamn için tesekurlerrrrr...

eğreltiotu dedi ki...

posttan daha uzun yorum yazan bilogır selam :D
hoşşbuldum :)

stickman dedi ki...

rica ederim sTuBboRn :)

sana da selam eğreltiotu :) hehee hakkaten bazen böyle uzun olabiliyo yorumlar ve yorumlar güzel olunca cevaplamasıda ayrı bi güzel oluyo, akıp gidiyosun farkına varamıyosun. bende şimdi sen söyleyince farkettim postdan uzun olduğunu. hoşgeldin :)

cesetizleri dedi ki...

inanamadım sana napmış psikopat..
iğrenç adam. ben başında bekliyorum o kadar. yok yok ben o kadar kötü değilim.

Ayşegül dedi ki...

Stickman aptal değilsin ama ÇALIŞMIYOSUN =)
çalışsan yaparsın!!
(en gıcık olduğum laf)

stickman dedi ki...

okul hayatım boyunca tüm veli toplantılarında bütün öğretmenlerin söylediği şey; "çok zeki ama çalışmıyor" :D yalnızca bana değil. Türkiyedeki herkese en az bi kere söylenmiştir bu. bunun ardından kişide şöyle bi oluşum başlar. nasıl olsa zekiyim niye çalışıyım :D bizi böyle yediler bitirdiler Ayşegül :)