1 Mayıs 2009 Cuma

bu olmamalı!...

aynı odada yaşamak zorunda olduğunuz bir insan ile müzik zevkleriniz tamamen zıt noktalardaysa eğer, yaşamınızdaki tuhaflıklar hat safhada demektir. örneğin, az önce fark ettim ki dilime bi şarkı dolanmış, sürekli onu söylüyorum. ya nedir bu nedir bu diye düşünüyorum, söylemeyede devam ediyorum. ben şarkıyı baştan sona söyledim iyi mi? ama yine bunu neden yaptığımı çözemiyodum. sonra akşam oldu ve aynı odayı paylaştığım kişi gıcık olduğum ve her zaman bune ya, kapat şunu ya, kafamız şişti ya, adam gibi bişi dinlee yaa diye çemkirdiğim şarkılardan birini açtı. şarkı çaldı biraz, sözlere girdi şarkıyı söyleyen şahıs. ve bende onunla birlikte söylemeye başladım. o an. işte o anı size nası anlatabilirim bilmiyorum. hızla yerimden kalkıp mutfağa gittim ve bir bardak su içtim. şimdi bu şarkıyı ben zihnimden nası çıkarcam. nası silcem beynimden. işte şimdi zaman makinem olsa, o şarkıcının çıktığı zamana giderim ve onu yok edip şimdiki zamana geri dönerdim. böylece hiç bi problem kalmazdı. ahh doktor ahh. marty olmayacaktı marty. senin kankan ben olmalıydım. dııı dırı dıtdıtdıtdıııı (back to the future başlangıç müziği ağızla yapmak)

18 yorum:

perikizi dedi ki...

şarkı merak ettim şimdi ben:)Hangi şarkı peki ?

öykü dedi ki...

Çızıme bayıldım:))
Gulumsettı :)
Durum ıse vahim :)
ne dıyeyım Allah sabır versın..

pammuk dedi ki...

körle yatan şaşı kalkar:)) ben bir ara her türlü fantezi şarkıları bilir olmuş idim!idare ediver bir müddet sonra unutuyo birey:)))

zeko dedi ki...

benimde beynimde bir sürü türkü yer etmeye başLadı. dışarı fırLadığımda türküleri topluor beynim resmen evde sölüorum arada kontrolsuzce , sonra şaşırıorum tabi dediin gibi. korkunc bi durum =)

taluyka dedi ki...

hangi şarkıymış bu yaw:)

bossa nova dedi ki...

her sabah uyandığında ağzına en salak şarkının takılması ve akşama kadar gitmemesi, allam nolur aklıma başka şarkı takılsın yareppim duası...

Siminya dedi ki...

benimde dilime serdar ortaç şarkısı takılır ağlaya ağlaya söylerim :( anlıyorum seni çekilir dert değil

Şirvan dedi ki...

Buna gizil öğrenme diyorlar. Literatürde adı var. Çok da mühim bir şey değil takılma bence.

Sycorox dedi ki...

şarkı ne merak ettim şimci:)

duyuşen... dedi ki...

aynı odayı paylaştığım sevgili zafercim le bende aynı sorunu yaşıyoruz, keyifle uyandığım sabahlarda, nerden duyupta ezberledğini asla bilemediğim hatta onunda bilemediği iğrenç bir şarkı ile güne başlıyoruz .

daha kahvaltı sofrasına oturmadan ( aralarda kızıp susturduğum halde)şarkıyı bende ezberlemiş oluyorum ve tüm gün hatta bazen günlerce şarkı kafamın içinde dönüp duruyo.

ve bazı sabahlar sırf bu yüzden uyanmak istemiyorum ;|
kabus gibi yaaa...

yejades dedi ki...

baakk maaann! :D İyi bir psikolog tanıyorum... bu çizimleri göster bilikte çözün... :D :D

ayci dedi ki...

bence ayni banyoyu paylasmak cok daha kötü.
elalemin killari midemi kaldiriyor.
galiba benim hic bir zaman ev arkadasim, ev sevgilim, ev kocam olamicak!

üzgün degilim anne! :P

ShyGirl dedi ki...

Az mı söyledim İsmail YK şarkılarından... Ah gençliğim!

stickman dedi ki...

peri kızı, taluyka, Sycorox; şarkının adını vererek sizi içinden çıkılmaz, sinir bozucu ve kaos bir ortama sürüklemek istemiyorum. evet yapamam bunu size. o yüzden hangi şarkı olduğunu söylemiyorum. sizin iyiliğiniz için yapıyorum bunu.

teşekkürler öykü,elim döndüğünce çizdim işte :) o kötü şarkı söyleme durumundanda kurtuldum artık :)

şarkı uzun süredir çalmıyo pammuk, umarım bi daha da çalmaz. aslında o bilgisayara sızıp şarkıyı silmeyi düşünüyorum fakat yeterli cesareti bulamadım kendimde.

türkü yine bi bakıma iyi zeko, kültürel ezgiler barındırır içinde. benimkisi felaket bişi.

sanırım kurtulma süresi bir gün bossa nova, bir gün boyunca sabredecez artık. başka çare yok.

serdar ortaç bu tarz durumlarda bana göre en ağır vaka Siminya :( bide şarkıyı söylerken adamın o inanılmaz itici tipide gözünün önüne geliyosa vay haline.

gizli öğrenmeyle ilgili birinci sınıftaki psikoloji dersinden ufak kırıntılar var sanırım aklımda Şirvan ama net değil. neyse en fazla bir hafta süren bişi zaten. önemsiz gibi gözükebiliyo ama bazen hakkaten çok rahatsız edici oluyo.

aman diyim duyuşen ablacım :) artık bebişte var, dikkat edin böyle şeylere. mümkünse hafif klasik müzik çalsın evin içinde. bebek içinde iyi olur :)

iyi bir psikologu nerden tanıyosun yejades. demek ki sende gitmişin :p ha ha deli-manyak :p

neden ev arkadaşın, ev sevgilin, ev kocan olmasın ayci :D iki banyolu, iki tuvaletli bi ev bulursuuz. gül gibi geçinip gidersiniz. kıl tüy yumak, fazla takılma bunlara hayatına bak. haha gördün mü kafiyeyi :)

hala söylüyoruz ShyGril :D ondan kurtulmamız imkansız.

ayci dedi ki...

:D dogruuu iki banyolu bir ev neden
aklima gelmedi ki?

hemen ic-mimarimla görüsmem lazim :)

stickman dedi ki...

tabi ya, hiç vakit kaybetme. kıldan tüyden sebeplerden hayat kısıtlanır mı hiç :)

tubi dedi ki...

çok kötü bi durum oluyor,ama o diline dolanan şarkı muhakkat bi ara duymuş ve begenmemiş olfuun bi şarkı oluyor.mesela benimde geçenlerde dilime dolanan şarkı:her şeyi kafana takmayacaksın tak açacaksın tak kapacaksın :D:D kim sölüo bilmiyorum ve sadece bu kısmını bılıyorum şarkının:D

stickman dedi ki...

grup vitamin o tubi :) hatta fanta veya yedigün reklamına cingıl olmuştu o.