10 Mayıs 2009 Pazar

dördüncü gat gaçaymış?!?

bizim apartmanın 4. katı kiralık. camında kiralık yazıyo ve altında telefon numarası var. 3. katta bu evin sahibinin abisi oturuyo. ikinci kattada ablası. ve burdaki gerizekalı insanlar geliyo bizim zile basıyo. ulan hayvan. telefon var orda arasana hayvan. hayvan! hayvan! sığır! bi de bana soruyo; dördüncü gat gaçaymıışşş?! adamdaki mantık işleyişini görüyomusun. ben o apartmanda oturuyom diye o evin benim olduğunu sanıyo galiba, yada herkes kaç paraya kiraya oturuyo biliyom sanıyo. allahım bu canlıyı neden var ettin neden? yada var ettin ama neden benimle karşılaştırıyosun. adamlarda hiç kusura bakmayın, rahatsız ettim, teşekkür ederim gibi şeylerde yok. hayvan gibi dalıyo. dana gibi gidiyo. böyle bi öküzlük, böyle bi ahmaklık olamaz. cama yazı yapıştırmayı düşünüyorum. 4. katı sormak için 1. katın ziline basmayın, ÖLÜRSÜNÜZ! ya uyuz ediyo bu insanlar beni, geçen gün biri gelmiş, apartmandaki tüm zillere basmış, çıktım, önümden geçip gitti. yemin ederim o an mutfağa gidip ekmek bıçağını alıp onu bıçaklamak istedim. artık sabrım taştı. günlerdir bi sürü kişi yaptı bunu. şu andan itibaren gelecek kişileri çok kötü anlar bekliyo. elimde büyük bi güç olsa, böyle öküzleri, saygı nedir bilmeyen insanları topluca öldürcem. bakın o zaman dünya ne kadar güzel bi yer oluyo. delirdim ulan! evet.

18 yorum:

sizofren peri dedi ki...

o kadar yapmışlığın üstüne dil çıkartıp kaçmadıklarına şaşıyorum haha :)

::puck-robin:: dedi ki...

konya'da vahşet!
kiralık daireyi soran vatandaş eli bıçaklı manyak katil s.m tarafından bıçaklandı. insanlık öldü mü!
:P:P

eğreltiotu dedi ki...

haha delirmişsin cidden :D

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .en azından sizin zil kiralık ev tutulana kadra çalacak bizim evin üstündeki dairede bildim bileli yaşlı bir çift oturuyor çok uyuzlar ve ev adreslerini bilmiyorlar kaç yıldır ki her gelen bizim zile basıyor ve kapıyı açtığımda hiçbirşey olmamış gibi üste çıkıyorlar. .tanrım kaç kere gittim anlattım siz 5.katsınız biz 4.diye ama hep 4.kat diyorlar :o/ artık kapı çalsada açmıyorum :o) nasılsa üst kata geliyorlar hi hi. .bir de işin komiği hadi yanlış söylüyorlar ama gelen kişi zilin üstünde kocaman bizim adımızı da mı görmüyor basıyor!?..tanrım tanrım :o)

babegazelle dedi ki...

ama haklısın şimdi ben olsam şirretleşirdim ki yaparım apartman terörlerim mahalle veletlerine camdan yarı belime kadar sarkıp ayar vermelerim meşurdur benim zile gereksiz basanı da döverim ayrıca :D

chocolate's lover dedi ki...

bence yapıştır o yazıyı ama sallayan olursa,kardeşimde bundan şikayetçiydi.misafirhanede kalanlar anahtarı almıyorlar ve kapı kapalı olunca gelip kardeşimin camına tıklatıyorlarmış.oda bu duruma sinir olup yazı asmış,burası kapıcı değil camı tıklatmayın diye..ve ben ordayken aynen senin tabirinle öküzün biri camı tıklattı.oda da tek ben olduğum için açtım.kız bana aşağılıkmışım gibi bakıp hiçbirşey demeden odasına gittim ve bunlar hemşireeee....hani okumuş olan insanlar..ama camdaki yazıyı okuyamıyorlar hala...

senaaaaa dedi ki...

bence çeşitli cevaplar türeterek eğlenebilirsin de;
- 3 liraymış
- 500 milyonmuş
- bu ede dördüncü kat yok ki?
- o ev tutuldu
- sana ev mev yok!!!
- getir biraz kapora bırak şimdi, ben vericem o evi sana
...
gibi...

demet dedi ki...

ehehehe bu nasıl bir sinirdir...

Jahrein dedi ki...

olm o deil de o çizdiğin kapıyı kapatsan 20 santim falan boşluk kalır xD ne biçim kapı lan o aşsldksadf

şahika dedi ki...

çok güldüm yahu!:)

yejades dedi ki...

ulan seni de delirttiler ya... :D

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .ha ha o kapıyı bende farkettim :o) bayağ bir orantısız olmuş ama eline sağlık :o)

stickman dedi ki...

onu çocuklar yapıyo şizofren peri, zile basıp kaçıyo kansızlar :D

puahaha s.m mi puck robin :D bu yazıyı yazdığımdan mıdır nedir. o daire tutuldu çok garip. bilseydim daha önce yazardım. iyi ki tutuldu, ya değilse senin sözlerin gerçek olabilirdi.

delirmiştim ama artık düzeldim ve mutluyum. 4. kat tutulmuş eğreltiotu yuppii :D

senin kurtuluşun o yaşlı çiftin ölmesine bağlı düşler konservesi. ama bunu sende yapabilirsin he he he. daha çabuk kurtulursun. kapıya gelince. o kapının modeli öyle :p

uuuvvv babe, öyle bi konuştun ki, sizin apartmanı bırak, sizin mahallede yaşamaya bile tırsak gözlerle baktım yemin ederim.

insanın içinde olcak ya chocolate's lover :) yapacak olan adam dünyanın tüm üniversitelerinden mezun olsa bile yapar. neyseki yazıyı yazmaya gerek kalmadı. tutuldu 4. kat. hatta şu an ufak ufak bişiler taşımaya başladılar. ne zaman temizledilerde ne zaman taşınıyolar anlamadım yaff. neyse banane, ben sevinçliyim bu duruma :D

aklımdan geçmedi değil senaaa :) uçuk fiyatlar sallamak, bi takım hikayeler anlatmak istedim. ama bu apartmandakiler psikopat. duyarlar filan bana saldırırlar diye tırstım.

artık geçmiş bi sinir demet. şu an huzur akıyo benden :)

vayy vayy vayy Jahrein, tekrar buralardasın he ve gelirgelmez çizdiğim kapıya takıyosun :D adamım o kapı normal aslında. açı seni yanıltıyo, hem esnek o biraz. kapatırken uzuyo, tam kapanıyo :P

allahta beni güldürsün o zaman şahika.

demi yejades. benim gibi sakin bi adamı. dünya işte naparsın.

tubi dedi ki...

zile basıp kaçma manyaklııgını en son lisede yapmıştım heralde,hep yanımda ki yakalanırdı nasıl sevinç getiriyor ama : ) kıbrısta pek apartman olmadıgı için yapamıyorum.yoksa sırf bunun için mi tanışınıyorsunuz evden ahmetiko?bari üst katlardan bi yer seç rahat ol:)

stickman dedi ki...

artık birinin zile basıp kaçması sorun değil tubi. lazer güdümü füze geliştirdim. zile basanın parmak izini anında tarayıp belleğine kaydediyor ve 1 km çapındaki tüm insanların parmak izlerini tarayarak anında kişiyi buluyor ve füzeyi tam ağzının ortasına yapıştırıyor.

Zeugma dedi ki...

Aynısı bana oluyor..
Yazmıştım,okumuştun :(
Apartman sakinleri yanlarına dış kapı anahtarı almaz,genelde bize açtırılar kapıyı :S
Hem de ikinci kattayız..

Şimdi senin durumun şöyle ablası,bazı mankafalar birinci katta oturuyorsun diye dış kapıyı gidip en kolay açabilecek en yakındaki insan mantığıyla bakıyor sana..Oysa herkes aynı yöntemle açıyor kapıyı..
Cama yapıştıracağın yazı çok kibar kaçmış,anlamazlar ki stick :SS

stickman dedi ki...

apartman sakinleri mi? :D abla onlar apartman psikopatıydı ya, 4. katı sormak için sahiplerini telefonla aramak yerine bizim zile basanlara ise henüz bi teşhiş koyamadım :D

eğreltiotu dedi ki...

haha süper cevaplama yöntemi ı like it :P:p