23 Mayıs 2009 Cumartesi

bulamazsın!

lise sondayız, okulun bitmesine çok az kalmış. son 1,5 ay filan. herkes bi yerlerden rapor almaya çalışıyo. yani okuldaki son haftamız olma ihtimali çok yüksek. bi kaç kişi tenefüste sınıfta konuşuyoz öyle. bi arkadaş, ulan şu okul bitsede rahat etsek diye konuşuyo. diğeride, lan üzülüyorum sizlerden ayrılacağıma diyo. bu ikisi konu uzatıkça iyice ters köşelere düşmeye başladılar, iyice zıtlaştılar ve duygusal olan dedi ki, ya sen ne sanıyosun okul bitince, burdaki arkadaşlık, burdaki paylaşım ve stickmanin esprilerini bulabileceğini mi sanıyosun bi daha?

işte o an... işte o an bugün bile kulaklarımda yankılanır eski Türk filmlerindeki gibi;

s t i c k m a n i n e s p r i l e r i n i b u l a b i l e c e ğ i n i m i s a n ı y o s u n ! . . .
s t i c k m a n i n e s p r i l e r i n i b u l a b i l e c e ğ i n i m i s a n ı y o s u n ! . . .
s t i c k m a n i n e s p r i l e r i n i b u l a b i l e c e ğ i n i m i s a n ı y o s u n ! . . .
s t i c k m a n i n e s p r i l e r i n i b u l a b i l e c e ğ i n i m i s a n ı y o s u n ! . . .


ben o an yukarlardayım tabi, baya yükseldim... boru değil tabi, stickmanin esprilerinin manyağı olmuş adam. heyt be. özlemiştir esprilerimi. bok bulursun. ibiş seni.

7 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

puhhahhahahaa megaloman yaaa:D:D:D yarildim

sizofren peri dedi ki...

haha koptum :) daha sık yazsan süper olur bak :)

Zeugma dedi ki...

Ooooo!!! Stick abimiz yenilenmiş..
Hayırlı olsun..Süpper:))
Ama header hareketli olsaydı yaa:(
Nasıl becerdin o izleyici kitlesini ööle bir de onu söylesen??

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

:o) hala havalarda stickman. .güzel olmuş yenilik.

Wilwarin dedi ki...

16 tanesinde şapkalısın,10 tanesinde gözlüklü,1 tanesinde tıkınıyosun,sağ üsttekinde iğrençsin,3*6 da en güzeli.. Hakkaten acaip bi izleyici kütlesi oluşturmuşsun. Millete ibiş diceene bi kendine bak =) Anormal insan! =)

şahika dedi ki...

Gülmemek mümkün değil ki gerçekten! O arkadaşa hak veriyorum, 'izleyici kütlesi' de takdire şâyân olmuş gerçekten:):)

stickman dedi ki...

megalomanım dimi pilli hihi evet, evet öyle olmuşum bu yazıda. ama halk beni istiyo ben napıyım. halka ayıp olur yoksa.

üşenmedikçe yazıyom şizofren :) yazacak çok şey varda işte, ah şu üşengeçlik.

saolasın Zeugcum, hareketli olsaydı olsaydı da kolay değil işte, uğraştırıcı :p o izleyici kütlesi sadece bi resimde ibaret hehe. onuda hareketli yapsam nefis olur ama uğraşmak gerek.

tabi yükseklerdeyim, kartallar yüksek uçar düşler konservesi :p teşekkürler

anormal insan mıyım wilvarin? üşenmemiş saymışsın ya :D anormal olan yalnız ben değilim demi :P

teşekkürler şahika, bu bloga giren bi kişi gülmedi. o da cem yılmazdı zaten :p