4 Mayıs 2009 Pazartesi

hoşçakalın - hoşçakalın

uzun yıllar boyunca, basketbol maçları biterken spikerler hoşçakalın derdi bize ama yorumcular hiç bişi demezdi. kaan kural bu işkenceye bi son verdi. ve bir yorumcu olarak spikerden sonra bize hoçkalın diyerek bizi mutlu etti. kaan kuralı seviyoruz.

abi boston-orlando maçı için notumu aldım, ne olur ne olmaz unutmayayım diye. malum all star maçını da unutup izleyememiştim. allah belamı versin. artık riske girmiyorum. aslında bu gece lakers-houston maçını yayınlasanız benim için baklava tadında olurdu ama napalım, buna da şükür. gerçi sınırsız internetim olsa maçın izlenebileceği yöntemler varmış. onları uygulardımda, naparsın sınırsız interneti olmayan, hayata sadece 4 gb'dan bakabilen zavallı bi insanım :p (bunu her fırsatta söyleyip kendimi acındırmaya bayılıyorum :p )

bi de yeni spiker arkadaşı sevdim. İsmail Şenol. o da tam benim kafadan. pozisyon tepki ve yorumlamaları, benzetmeleri ve esprileri. geçen gün oynanan boston - chicago maçı devre arasına girerken şey diyo; "-evet içkilerinizi yenileyip, çerezlerinizi tazeleyebilirsiniz, az sonra yeniden buradayız" :D adamım naptın sen ya, bulan var bulamayan var. niye canımızı çektiriyosun ki. ben kupkuru oda da, ara sıra su içerek ve battaniyenin altında hafiften titreyerek izliyorum maçları :D neyse, kaan kural'dan sonra sende kankam olabilirsin belki :p (bkz. herkese kanka diyen insan modeli) yalnız ses tonu murat kosova'ya acayip benziyo. tüm kolej ligini bile yalayıp yutmuş, acayip bilgili. ama Kaan Kural kadar bilgili midir bilmiyorum. Adam neredeyse North Carolina üniversitesi basketbol takımının havlucusunun aile içi hesaplaşmalarını bile biliyo :D yazıyla uyumlu slogan: "nba, ntvspor ekibiyle güzeldir"

13 yorum:

babegazelle dedi ki...

ben basket programı neyim izlemem ama kaan kural sempatik adam len ses tonunu falan beğeniyorum

*Asi-yeah* dedi ki...

Basketcilerin elleri ve boylari uzun olur ve oyun topu baskete atmaktan ibarettir. Basketbol hakkinda bütün malumatim budur efenim. Peki, kendimi ihbar etmeye gidiyorum, derhal.

öykü dedi ki...

ben konuyla alakalı degıl baslıkla alakalı yzıcam
ya bu HOSCAKAL gıdıyorum boyutu:)
benı neden bu kadar ırıte edıyor anlamıyorum
nerde nasıl gorursem goreyım
anında tuylerım urperıyor.
kendımı bu konuda egıtmelıyım artık:)

Pilli-Cadi dedi ki...

basligi gördüm "laaaann nereye gidiyosun otur oturdugun yerde" diye cemkirmeye geliyordum ki okumaya baslayinca bir yere gitmedigini anladim:) heh söyle bak sana baklavayi yasak ederim haa gitme bir yere.
baklava tadindaymis:D:D cocugum sen yemekten baska birsey düsünmez misin dicem ama vazgectim sanki ben farkliyimda:D

ismail senol da benim akrabam filan mi acaba:D

Trivium dedi ki...

ne zamandır izlemiyorum maçları,yeni spikeri bilmiyordum ama iyiymiş..

ayrıca Kaan'ın beğendiği bir hareketi gördüğünde verdiği "ouvvvv!!" tepkisi de sempatikliğine artı bir etkendir..

stickman dedi ki...

ayrıca süper zeki ve esprilidir babe, maç içinde bi espri patlatıyo bazen, maç sonuna anca toparlıyorum kendimi :D

Asi-yeahciğim, ihbar etmeye değil, imha etmeye olcak :D ama imha filan etme kendini, herkes bilecek diye bişi yok. senin bildiğin bi çok şeyide ben bilmiyorumdur. napıyım yani şimdi, ihbar mı edeyim kendimi :p

bi gidiş, bi terkediş sözcüğü gibi duruyo öykü, hatta öyle de zaten :) ondan olmuştur. ben yazarken bile hafiften irkildim.

benden bu kadar kolay kurtulabileceğinizi mi sandınız pilli cadı hanım :p valla yemekten başka bişi düşünmez misin dedin de fark ettim pilli, hakkaten ne bu ya, tüm benzetmelerim, örneklerim yemeklerle bağlantılı. buna bi son vermeliyim. ayrıca kilo da vermeliyim. ismail şenol akraban çıkarsa, all star maçına iki bilet ayarlasın bize, yada final maçına. gider izleriz.

maçları izlemeye devam etmelisin Trivium. en azından final serisini kaçırma derim. Dün gece ki maçta Dwight Howard'ın Ray Allen'a vurduğu bloktan sonra Kaan Kural'ın tepkisini görmeliydin. Kısaca şu şekilde bişeydi; "HOHOHOOOHAHAHAHHOHOHAHAAHOOO"
I love this game
I love Kaan Kural :)

nymphea dedi ki...

Ben de seviyorum ntvsporu:))

*Asi-yeah* dedi ki...

Isin utandiri kismi kardesimin de basketçi olmasi. O yüzden hani. Zaman zaman sorar çocuk 'abla sen de maçima gelsene' diye. Gitsem yarisinda uykuya dalarim herhalde. Her seferinde bir sey bahane ediyorum ama bahane edecek bir sey kalmazsa durum kritik. O zamana kadar mutlaka basketbol hakkinda bilgi edinmem sart. Sorularim olursa sana yönelirim haberin olsun. :P

stickman dedi ki...

nymphea, senin ntv sporla bi bağlantın olduğun yönünde şüphelerim var :D ama emin değilim. kuşkulanıyorum sadece.

yönlendir tabi Asi-yeah, basketbolla ilgili her türlü soru itina ile cevaplandırılır :)

Mustafa Varsak dedi ki...

valla kimse dikkat etmemiş ben söliim: hala eski yazı yazma şeysini kullanıyosun. yani bloggerin eski sürümdeki yazı şeysini. amaan neyse anlamışındır :D

stickman dedi ki...

blogu açtığım ilk günden beri o sayfa öyle Mustafa Varsak :) çalıştığı sürece sorun yok benim için. işimi görüyor. bi yamuğunu görmediğim bu güne kadar :)

EyLüL Kızı dedi ki...

Murat Kosova candır.Özellikle milli maçlardaki heyecanı,yorumları,vazgeçilmezdir.
Fikrimce yani.

stickman dedi ki...

aynen öyle EyLüL Kızı :) hatta milli maçlarda bazen kendini kaybeder. Hemde sadece Türkiye'nin değil, diğer ülkelerin kendi aralarındaki maçlarda da çok dağıtmışlığı vardır :) 1 eylül 2006'da amerika milli takımının yunanistanla oynadığı maç sonunda, amerikanın koçu mike krzyzewski için, "şişevski şişti" diye bir cümle kurmuştur ki, unutmak ne mümkün. ayrıca yılbaşlarından hemen önceki maç yayınlarında "seneye görüşürüz" esprisini her yıl düzenli olarak, hiç çekinmeden yapar.