12 Eylül 2010 Pazar

FİNAL

merhaba sevgili basketbolseverler! neler olduğunu biliyosunuz. çok şey yazmak istiyorum ama ne yazacağımı, nerden nasıl başlayacağımı bilmiyorum :) belki biraz sakinleşince yazarım. unutulacak bişey değil ama ilerde şöyle bi geriye dönüp bakınca bişey olsun istedim. ve yarınki maç. tabi ki unutacak değilim veya uyuyakalıp maçı kaçıracak değilim ama olayı özetlemesi açısından kışın nba maçlarını takip ederken maç saatlerini unutmamak için hazırladığım notlardan bi tane koyuyorum bilgisayarın önüne. ara sıra bakıp bu maçı ve bu noktaya nasıl geldiğimizi düşüneceğim. ve ntv-ntvspor çalışanları beni duysun. turnuva başından beri oynadığımız bütün maçları yüksek görüntü kalitesinde 720p olarak rapidshare'a yüklesinler lütfen yada kaydedenler varsa yüklesin lütfen. arşivimizde dursun. ben çoluk çocuğa karışmayı pek düşünmüyorum ama ilerde çocuklarıyla, torunlarıyla hatta torunlarının çocuklarıyla izlemek isteyen pek çok kişi vardır eminim. offf. yarın bi olsa. gerçi şu an yarın. maç bi başlasa işte.

9 yorum:

Amélie Poulain dedi ki...

bugün bile gün geçmek bilmedi. 5 dakikada bir saate bakıyordum, yarın nasıl olur düşünemiyorum bile. ama 21.30'dan sonrası güzel olsun.

stickman dedi ki...

güzel olucak güzel :) ben inanıyorum. turnuva boyunca izlediğimiz en güzel basketbol yarın oynanıcak. basketbol tanrıları bana bunu söylüyor :)

neslinnce dedi ki...

Basketbolu bildiğimden beri izlediğim en müthiş maçlardan birisiydi. ne dualar ettik. Ne bağırdık aman Allah'ım. İnşallah bugün de finalde amerikayı deviririrz.OOOOO TÜRKLER UÇUUUYOOOO.

bossa nova dedi ki...

Uçuciiiiizzzzzz! Uh ah dev adam 12 adet dev adam ve de şahane bir maç wuhuu!

Finduilas dedi ki...

heyecandan ölmezsek iyidir.

stickman dedi ki...

ben hiç uyumadım dünden beri. uyuyamadım böyle ne bileyim. oyuncular naptı acaba. saat geçmiyo bi türlü. herşey hala zorla hatırlamaya çalıştığım bi rüya gibi. şimdi saatimi 9'a kurup uyumayı denemek istiyorum. vakit geçmiyo bu şekilde. yada 8,45 e kurayım. dün geceden görüntüler kafamda sürekli dönüp duruyor. neyse uyumaya çalışcam şimdi. yada napsam. uyuyum en iyisi. uyuyamamda. allahım. içim bi fena şimdiden. zaten dünün heycanı geçmediki. dünün heycanıyla final heycanı birleşmiş durumda feci bişey. içim bi garip ya.

Luna dedi ki...

yaparlar mi ki boyle bir iyilik ntv calisanlari?

oyle bisey olursa ilk senden duyariz degil mi? :)

stickman dedi ki...

ntv çalışanları yapmasa bile maçları kaydeden birileri vardır herhalde. linkleri buldukça sana da gönderirim :)

Luna dedi ki...

Peki :)