26 Eylül 2010 Pazar

star wars ne lan

ben bi kuyruğa girdiğimde arkama bir veya birkaç kişi birikmediği sürece kendimi enayi gibi hissederim. susarım. ağzımı bıçak açmaz. hiç bekleyesim gelmez. her saniye vazgeçip gitmeyi düşünürüm. bi de tam sıra bana gelecekken mesai bitecek sanırım. ama en az iki üç kişi geldiyse sıraya benim arkamdan neşe saçarım o kuyruğa. arkadaş olurum o kuyruktakilerle.

bu birleşmiş milletler genel sekreterini anlamıyorum. hem o nasıl sekreter öyle. bi önceki zenciydi, şimdi ki de japon veya çinli. emin değilim. ikisininde şu kafamızdaki sekreter profiliyle alakası yok. hadi şekil olarak geçtim. insanın elinde bi not defteri olur, kalem olur. hızlı hızlı bişiler not alır. bilmiyosan bırak bu sekreterlik işlerini kardeşim. o kadar büro yönetimi ve sekreterlik okumuş gencimiz işsiz.

nutellası bittiği için üzülen bi kız komşum olsa ve bize gelip, -ııı şeeyy bizim nutella bitmiş, varsa sizden bi fincan nutella alabilir miyim.. dese ya. bende -nutella yok bizde, ver sana tahin koyam, ver sana pekmez koyam... desem. koysam tahin pekmezi. bi güzel.

pek çok insanın bildiği, popüler olan pek çok konu hakkında hiç bişey bilmiyorum. mesela geçen seneydi galiba şu cnbc-e'nin star wars'u yayınlaması olayı. zaten star wars filmi hakkında bildiğim tek şey ışın kılıcı. onun dışında bişey bilmiyorum. bunun bi de 4-5-6-1-2-3 şeklinde yayınlanması lazım, yok şu sırayla yayınlanması lazım, hayır efendim o sırayla olmaz bu sırayla yayınlanması lazım diye bi olay var. onu hiç anlamıyorum. arkadaşım bi film 1-2-3... diye çekilir ve o şekilde yayınlanır değil mi? e ne bu 4-5-6 filan.

5 yorum:

'Berrin' dedi ki...

:D

Olric dedi ki...

bkz.yumurta süt bal.

Şirvan dedi ki...

Kuyruk olayı bende de aynı şekilde vuku bulur. Kendimi hıyar gibi hissederim. Bir de yoldan geçen herkesin bana acıyarak baktığını düşünüp eziklenirim.

puck-robin dedi ki...

Aaa Star Wars'a laf yok stickman.
Onun o şekilde çekilme sebebi, filmi yapan ve çeken George Lucas abimizin elinde 6 filmlik senaryo ama tek filmlik para vardı. O yüzden tek atışlık şansını 4. filmden yana kullandı ki öncesinde ne olduğunu ve sonrasını millet merak etsin. Çok izlenince ve sevilince de diğer filmler çekildi.

stickman dedi ki...

Olric, bal'ı henüz izlemediğim için ne söylemek istediğini anlayamadım :D

Kuyrukta yerimiz varcıların şimdi ne kadar değerli insanlar olduklarını daha iyi anlıyorum Şirvan. Meğer ne güzel bir hizmet sunuyorlarmış onlar öyle.

Puck, hah şöyle ya. böyle anlat ciğerimi ye işte. filme bişi dediğim yok zaten yauf, izlemedim ki. çok zekice bi hamle yapmış Lucas abimiz ama ben yine 4-5-6-1-2-3 izleme mantığını çözemedim :D kafası karışır insanın yav.