5 Eylül 2010 Pazar

ntvspor'a konuk oldum

çizimin büyük hali için üstüne tıklayınız

ben basketbolu severim. basketbol maçlarını izlemeyi zaten severim. hani yayın başladığında spiker arkadaşımız, -merhaba sevgili basketbolseverler... der ya. ha işte o benim. bana diyo. basketbolseverlerim ben. bi de ntvspor basketbol ekibini severim. ismail şenol'un enerjik anlatımını, murat özyer'in esprilerini, ihsan bayülken'in oyunun en ince noktalarını görebilmesini, murat muratanoğlu'nun bilgi birikimini ve hakemlere serzenişini, ırmak kazuk'un pek çok oyuncudan uzun olmasını ve maç sonu röportajlarını, murat kosova'nın her aralık ayı sonunda yaptığı seneye görüşürüz esprilerini ve nba stüdyoda masada duran demir bardağını severim. en çok da kaan kural'ı severim. yeni kitaplar yazsın isterim. kaan kural kankam olsun diye bloguma yazı yazarım. ntvspor jeneriklerini ayrı bi severim. gün içinde dilime dolanır söyler dururum. ersan'ı izlemek kadar büyük bi keyif yoook YOK YOK YOK, yürü be! se semih erden se semih erden. ha basketbolu sadece izlemekle kalmam. oynamayı da severim. bununla da kalmam, sokakta arkadaşlarla basketbol oynadıktan sonra ersan ilyasova takliti yaparım; -ıyi baskıtbıool uynadık... ersan'ı da severim. haaydi hoşçakalın. hoşçakalın. (ikinci hoşçakalın'ı kaan kural dedi)

6 yorum:

Ufuk Canlı dedi ki...

haha.. çok iyi olmuş. tuttum :)

İrma dedi ki...

benimde tv izlemekten en zevk aldığım zamanlar çünkü basket maçları var bende bir basketbol sever olarak basket maçları hiç bitmesin diyorum favorim semih erden ;)

Daçe dedi ki...

kaan kural süper :D

MEDANŞERİ dedi ki...

ahahaaaa süper olmuş bu bayıldımm :D
hadii hoşçakalınn hoşçakalınnn :D

Programmer dedi ki...

Evet yaa Ntvspor jenerikleri benim de tutkum :D

stickman dedi ki...

size kötü bi haberim var sevgili basketbolseverler + ntv ve ntvspor severler. çok olmuş ama ben daha yeni duyuyorum. murat kosova ntv'den ayrılmış. şoklardayım. o kadar da çizdiydim ya. murat kosova'sız bir nba studyo mu bekliyo acaba bizi bu sezon. murat kosovasız bir nba studyo kaan kural'ın yorumlamadığı bir nba maçına benzer :(