30 Eylül 2010 Perşembe

sahibinden satılık

zaman zaman temassızlık yaratan ses uzatma kablosu

tüm dertlerinizi unutacaksınız! evet size bunu vaadediyoruz. günde sadece 5 dakikanızı ayırarak dünyanın en mutlu insanı olacaksınız.

bu ay maaşınız mı gecikti?
evinizin yanında bir inşaat mı var?
kendinizi çok yalnız mı hissediyorsunuz?
serdar ortaç'ı sevmiyor musunuz?
harry potter'ın son filmi çıktı mı?
insanlar salatayı neden kendi önlerinden ve karıştırmadan yemiyorlar?
kaç kilosunuz?
sabri?
insanlar çok mu öküz?
açıköğretim işletme okuyan insanlara gıcık mısınız?
neden tüm motorsikletlerin sol sinyalleri bozuk?
yarrak gibi günler mi geçiriyorsunuz?
lebron james'in ayakkabısında neden pembe desenler var?
indirdiğiniz filmin altyazısı uyumlu mu diye filme göz gezdirirken bi türlü konuşmalı sahne yakalayamıyor musunuz?
evinizde sabit bi yerde giyinemeyen insanlar mı var?
alper tunga öldü mü?

unutun gitsin. artık mutsuz günler geride kaldı, ben stickman ve size mutlu bi hayatın kapılarını aralıyorum ;)

stickman'in temazsızlık yaratan ses kablosuyla nefis bi hayatınız olacak. film izlerken, müzik dinlerken sesin gidip geldiğini, bazen garip bi şekilde geldiğini, bazen hiç gelmediğini düşünün. ne kadar rahatsız edici bi durum öyle değil mi? işte bu şekilde size başka dertlerinizi unutturacağım. yani bir nevi semptomatik tedavi. bahsettiğim durumu yaşayınca aslında ne kadar küçük dertlerle kendinizi üzdüğünüzü anlayacaksınız ve tüm dertleri geride bırakıp çok mutlu bi insan olacaksınız.

ürün bedeli ulaşım masrafları dahil bedavadır. durun! eğer hemen ararsanız size birde kullanılmış bozuk stickman kulaklığı göndereceğiz. bitti mi? hayır bitmedi. eğer hemen, çabukcak ararsanız stickmanle önsevişme şansınız var!!! bu fırsatı kaçırmayın!

bedava olduğu için memnun kalmazsanız ürün bedelini iade edemiyoruz. e cebimizden çıkarıp üstüne bi de para verecek değiliz. enayi mi sandınız lan siz beni. hadi başka kapıya. hadii.

5 yorum:

Kısaca Fd dedi ki...

altyazı evet.Sinir oluyorum ona :)

Tan dedi ki...

bu hemen şimdi ararsanız bıdı bıdı şeysi de çok komik ama. kime göre hemen? neye göre hemen? tv de daha da komik oluyor. bin kere reklam geçiyor hemen arayın diyor. no panik o zaman. aslında şu an şu postu okuyunca kafamda çok fena şeyler oluştu. demek ki gidip bir kaç küçük dert bulmalıyım kendime. bence senin derdin de sende kalsın, kıymetini bil:)

takkerman dedi ki...

kota sorununu unutmuşun yaw :D valla ayın son günü olunca insannın içine bi mutluluk huzur,neşe geliyo.Çünkü yarın herşeye 0 kb dan başlicağız.Hayata yeniden başlicakmışız gibi.Taptaze bir başlangıç.Ama ayın ortalarında bu kendini endişe ve kendini kontrol etme iradesine bırakıyor.İnterneti sınırsız olanlara gıpta ile bakıyosunuz.sanki onlar yüksek mertebedeymiş gibi.Bu duyguyu yaşamayan bilemez:)Yaaa sen filmleri,şarkıları indirip ses kablosuyla daha kaliteli dinliyim diye uğraşırken biz daha doğru düzgün ne film izleyebiliyoruz ne de şarkı dinleyebiliyoruz.Dünyada böyle insanlarda var:)Haline şükretmelisin bence dostum :D :D

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

ben o kablomu kırdım (kablonun kırılması? error.) geçen gün. yani metal şeysinden koptu. ucu bilgisayarımda kaldı. acılı acılı baktım. ( urfalı, adanalı baktım. ) onda sonra serdar ortaç dinleyemeye başladım. rahtmetle anıyorum.

stickman dedi ki...

Kısaca Fd, ingilizce kursları bu sorun karşısında etkili bir çözüm. lakin zaman ister bu işler, pratik ister. idare ederiz artık napalım.

Tan, o hemen arayın şeysini ben şöyle düşünüyorum. mesela şimdi o şirketin elemanları tv'de reklamın çıkış zamanını saniyesi sanyesine biliyorlar ve reklam bittikten sonra bi yarım saat kadar telefonun başında bekliyorlar. eğer o yarım saat içinde ararsan, "hemen arayan" lardan oluyorsun. yani kesin böyle olması lazım. başka türlüsünü düşünemiyorum :D

takkerman, vay benim çilekeş vatandaşım, vay benim dertli vatandaşım. haklısın unuttum kota sorununu. benim için geçmişte kalan acı günlerdi. söylediklerini ben de yaşadım. ama sana tavsiyem sınırsıza geçeyim filan deme. inan bak. ya değilse tüm vaktini pc başında geçiriyorsun. yazık oluyor güzelim ömrüne. boşver. 4gb sınırlı iyidir iyi. tam kararındadır.

Larien ve Beyinütüleyen, puahaha urfalı, adanalı baktın hemi. senin bu iğrenç esprilerine bayılıyorum yemin ederim :D çok yerinde kullanıyosun. kabloyu kırmanı da hayretler içinde karşılıyorum. kim bilir nasıl acımazsızca bi güç uyguladın zavallı kablocuğa. kablo kırıldı diye atmamışsındır umarım. mesela ben bu kabloyu arada sırada idman olsun diye ip atlama şeysi olarak kullanıyorum. bu arada sana bi sürprizim var demiştim ya, o iki oldu bilesin.