2 Eylül 2010 Perşembe

beni bi dinleyin hele

kitapların arkasındaki şu bir kaç cümlelik tavsiye niteliğindeki yazılar bana hiç samimi gelmiyor. o yazıların hepsi kitaplar hakkında güzel şeyler söylüyor. yok efendim neymiş, -soluk soluğa okuyacağınız muhteşem bir eser. vay efendim neymiş, -kitabı okurken hayatımda birşeylerin değişeceğini hissettim ve sayfalar beni kendine kilitledi... gibi gibi gibi. bi kere de biri beğenmesin ya. bi kere de olumsuz düşünen birinin yazısını koysalar ya; -bu kitabı hiç sevmedim, götüm gibi yazılmış. 3 ayda zor bitirdim...gibi. ben olsam mesela onlardan biri. sevmediğim kitabın altına şöyle yazsam;

lan bu da kitap mı?!
stickman

ben bazen böyle mesela saat akşam 10 dan sonra filan insanlara iyi günler diyebiliyorum. sonra da durup şöyle bi düşünüyorum sanırım yanlış bişi dedim diye. gün bitmiş, adama iyi günler diyorum. ama sonra yine düşünüyorum. ne var lan bunda. bundan sonraki günler için demiş olamazmıyım diyorum. hakkatende öyleymiş. bundan sonraki günler için demişim ben onu. len neyse ya.
bi de şu davulculara gıcığım. sizi bilmem ama ben para filan vermem bu heriflere. düzgün çalıyo olsa belki ama düzgün çalmaktan çok uzak bi görüntü çiziyor. hatta davul çaldığından bile şüpheliyim. teneke çalıyo olabilir. şimdi bu adamlar bu kadar şikayet üstüne bi de örgütleniyolarmış. davulcular-sen olsa ya mesela. eylemlerde davul çalsalar filan. sloganları; davul çalmaya geldik, bahşiş almaya geldik, vermezseniz eğer, tokmak çakmaya geldik... tokmağın çakılacağı yer konusunda aynı şeyi düşünüyoruz dimi? hoşçakalıııın...

11 yorum:

zey0zey dedi ki...

bizim davulcu bi çalıyo kalkıp oynayasın geliyo.adam hakediyo parasını son kuruşuna kadar =)

Damlo dedi ki...

deli olduğunu düşünüyorum :D:D

'Berrin' dedi ki...

kitap arka sayfaları yazılarına katılıyorum..
çoğu yanıltıyor..
yada kitabın ismine tav oluyorsun. fos cıkıyor.
mesela, tuna kiremitçinin kitabını sırf ismi için almıstım..
git kendini çok sevdirmeden..
tam bir fiyaskoydu.

davulcuları da rahat bırakın işlerini yapsınlar..ben seviyorum..aynı anda köpeklerde havlamaya baslıyor..gümde güm hav hav :))

beenmaya dedi ki...

kitap arkası yazılar nedeniyle alıp da hayran olduğum kadar alıp da hayal kırıklığına uğradığım kitaplar vardır. ama şimdi senin yazının üzerine düşününce herkese göre bu kavram değişeceği için ben işi şansa bıraktım artık ne çıkarsa bahtıma diyerek :))

bossa nova dedi ki...

Stick ben de tenekeciler grubu olduğunu düşünüyorum. Bi de biz 8. katta oturuyoruz yeminlen uzağız ama yok valla birbat bir ses.

Kitap arkası yorumlarına ben de gıcık oluyorum. Bir de bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyem durumu var tabii. Bozacı şıracı ikilisi ya da üzüm üzüme baka baka ve damlayarak göl oluşması.

Telekinesis dedi ki...

Halen davulcular var mı ? ben komple yasakladı sanıyordum

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

davulcular iyi hoş, bana uyumam gerektiğini hatırlatıyor da, yearappim o top olayı nedir. her seferinde korkudan 2 metre öteye uçuyorum.
- ramazan, davulcular, atılan toplar. tamamiyle heyecan verici ! beyinütüleyen weekly.

stickman dedi ki...

zey0zey, öyle davulcuya can feda. ciğerimi söksün alsın. hobareyyy dumm dumm dumdumm

evet Damlo, bende sık sık düşünüyorum bunu. üstüne de peynir yiyorum. senin peynir yazısı geliyo aklıma ne zaman peynir yesem. onu da düşünüyorum. çok peynir delisi bi kız bu damlo diyorum kendi kendime. mutfaktan bi tıkırtı mı geldi? peynirdir peynir.

Berrin abla, şu tuna kiremitçi nasıl adam anlamadım. hiç okumadım kendisini ama seven çok seviyor, sevmeyen hiç sevmiyor. garip adam şu tuna. duyduğum kadarıyla ramazanda da davulculuk yapıyormuş. sahurda görürsem onu, -git fazla çalmadan tuna... diyecem kendisine.

bahtın açık olsun beenmaya. memnun kalmadığın kitap arkası tavsiye yazısı yazanların isimlerini bana ver. istanbulda tanıdıklarım var dövdürteyim onları. çeksinler cezalarını.

ses bu bossa nova, saniyede bilmem kaç kilometre hız yapan bişi. düşünür mü hiç bossa nova 8. kattaymış ona yavaş gideyim diye. basar gider yoluna. acımaz deyyuz. bana arkadaşını söyle sana gölde kaç damla su olduğunu söyleyeyim.

Telekinesis, baktın dayanamıyosun. vucudunun savunma mekanizması devreye girdi demi. en iyisi yemin ederim. ben de deneyecem bunu. davulcu filan yok belki de. demi. valla yok. davulcuda neymiş. peh.

Larien, top olayı diyince aklıma ikinci dünya savaşı ve naziler geldi. kimbilir adolf o yıllarda yağdırdığı toplar yüzünden kaç müslümanın orucunu yanlış zamanda açıp bozmasına neden olmuştur. çok acayip bi adam şu adolf.

victoria dedi ki...

puhahaha lan bu da kitap mı ahasjkahdlkasljk ay niye bu kadar güldüm ben buna komik şey seni

stickman dedi ki...

sen de okuduğun bi kitap için olumsuz düşünüp böyle bi tepki verme ihtiyacı hissetmişsindir belki geçmişte. o anı hatırlayıp bu kadar gülmüş olabilirsin :D

victoria dedi ki...

olası :D