16 Eylül 2010 Perşembe

şakalarıyla adam yaralayan bi eniştem var

geçenlerde kafama esti, çikolatalı süt yapmaya çalıştım ama olmadı lan. bilendırın içine bi tane eti maximus attım. üstüne de süt döküp karıştırdım. hiç güzel olmadı :/ galiba çikolatalı süt böyle yapılan bişey değil. ziyan olan maximusa mı yanayım, bir bardak mis gibi süte mi yanayım bilemedim.

bi zamanlar oduncu gömleği diye bişey vardı hatırlar mısınız? sanırım artık yok, çünkü yıllardır oduncu gömleği giyen bi insana rastlamadım. gerçi hiç bi oduncunun da oduncu gömleği giydiğini görmedim. allah sizi inandırsın, ben 3 tam gün boyunca kereste sanayisinde çalıştım. kafam iyiydi galiba neden yaptım bilmiyorum. küçüktüm bide ha. manyak mıyım neyim üstüme kütük filan düşse ölür giderim lan. ara sıra böyle çılgınlıklar yapıyorum işte. neyse, orda çalışan biri olarak şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, orda çalışanların hepsi oduncu gömleğinden bi haber insanlar. ve hadi gelin itiraf edelim. şu yazıyı okuyan herkes en az bi defa oduncu gömleği giymiştir. benimde vardı bi tane. böyle kırmızılı siyahlı kalın bişeydi ve yakardı. aşırı sıcak tutardı. canada'da filan yaşasak neyse. sobalı evde yaşıyorduk ve soba çok sıcak yanıyordu. terliyorduk azizim. ve bence tarkan, giydiğim ateşten gömlek derken kesin oduncu gömleğini kastediyordu.

ve gelelim enişteme. eniştem iyidir hoştur ama biraz şakacı bi insandır ve ne yazık ki bu şakaların çoğu eşek şakasıdır. fakat eniştem eşek değildir, insandır. yıllar yıllar önce bir kurban bayramıydı. anneannemin küçük bahçeli bi evi vardı. biz, teyzemgil ve dayımgil kurbanları orda kesiyorduk. (toplu kıyım) bütün bu işler bittiği zaman hepberaber oturup yemek yiyorduk. işte o yemek sırasında yine eniştemin şaka yapası tuttu. iyi niyetli aslında ama işte ne biliyim. su içtikten sonra su bardağında kalan bi iki damla suyu dayıoğluma fırlatarak onu hafifçe ıslatmak suretiyle bi şaka girişiminde bulundu. (böyle bi şaka anlayışı var) e tabi yemek yerken eli yağlandığı için sen bu bardak elinden kay. bardak git dayıoğlunun kaşı yar. şu eskinin kalın su bardaklarından ha. sen dayığoğlun kaşından oluk oluk kan ak. bayram günü ortamdaki kaosu varın siz düşünün. bu da böyle bi anımdır işte. (eniştem bu tarz şakalarını yapmaya devam ediyor)

9 yorum:

Olric dedi ki...

Tutmayın enişteyi.

victoria dedi ki...

eşwlfksdl fakat eniştem eşek değildir insandır şslöfsd

ayrıca benim chesterda var oduncu gömleği bi iki tane nerden almış bilmiyom ama

bossa nova dedi ki...

bu sene oduncu gömlekler yine moda stick oğlan.

Enişte geçen de seni ıslattıydı yine yanlış anlamasyon falan yapmıyorsam:)

Bence bi tane su fırlatan yüzüklerden hediye edin hepiniz kurtulun biliyon değ mi o yüssükleri basıyosun su atıyo 3 m ye değin. ilkokulda vardı bende zırtçak pırtçak fırlatıyodum herkese:)

Şirvan dedi ki...

Kurbanlıkların ahı mı tutmuş ne? :))

stickman dedi ki...

Olric, muhahauaha :D tutamıyoz zaten, tutabilene aşkolsun. bizim enişte tutulamayanlardan ahahaha :p

victoria, senin chester kim hacı. söyle giymesin. valla çok feci yakıyor. nasıl bi yapısı varsa artık. pişirici gibi.

bossa nova, evet evet, aynı enişteden bahsediyoruz. hatırlıyom o yüzükleri. küçükkene vardı. pek eniştemlik değil o ya. eylemlerinde bir araç olarak gerçek hayatta işe yarayan ve aktif olarak kullanılan objeleri tercih ediyor.

Şirvan, sanmıyorum valla. çünkü kurbanları kesen adam yine eniştem. kurbanları kesen enişte, kaşı yarılan dayıoğlu. dayıoğlunun günahı ne. ah dayıoğlu vah dayıoğlu.

AsiKuzeyli dedi ki...

Eniştenin şakasını geçtim de yazının giriş, gelişme ve sonuç bölümü neden birbirinden farklı olaylardan olşuyor. İkinci paragraf bitiminde bu ikisini eniştenin şakasına bağlayacak herhalde dedim ama sadace dememler kaldı :))

Oduncu gömleğine gelince, beni de vardır 1-2 tane. Ve nedne oduncu gömleği denildiğini hala daha bilmiyorum...

stickman dedi ki...

onlar giriş gelişme ve sonuç bölümü değil AsiKuzeyli :) üçüde ayrı bi konu zaten. ben genelde öyle yazıyorum. başlık konusuna gelince, en azından konuların biriyle ilgili bi başlık yazdığıma dua et :D bazen başlık olarak çok alakasız şeyler yazarım. bu yazıdaki en süper bölüm o kısım olduğu için başlığı onunla ilgili yazdım.

ve oduncu gömleği, isminin gizemini sonsuza dek korumaya devam edecek...

Adsız dedi ki...

http://28.media.tumblr.com/tumblr_l94c5qdiC01qcpm68o1_500.jpg
Senin çizimlere benziyor :)

stickman dedi ki...

hehe evet, eskiden fotoşop bilmezken paintle çizdiğim şeylere daha çok benziyor :)