21 Ocak 2012 Cumartesi

internet/2012/can sıkıntısı teorisinin çöküşü

internetin internet olduğu zamanlar da bitti gibi geliyor bana. bu internette bişeyler eskisi gibi değil. daha tatsız daha tuzsuz gibi ama tam olarak da bilemiyorum ne olduğunu.

şu 2012 yılına girdik gireli sanki yeterince derdim yokmuş gibi mevlam yeni bi dert sardı başıma. belki size de sarmıştır. lan bu 2012 yazması ne zor bi yılmış lan öyle. şimdiye kadar şöyle şeyler yazdım 2012 yazacağıma; 112, 1012, 2120, 2002, 2112. yemin ederim bak. şimdiye kadar hayatımdaki hiç bir yeni yılda böyle zorluklar yaşamamıştım.

bi de ben bişey düşündüm ve sanırım doğru. aslında canımız sıkılmıyor lan. sadece yapmak istediğimiz şeyleri çeşitli nedenlerden ötürü yapamıyoruz. sonra da buna canım sıkılıyor diyoruz. canımız filan sıkılmıyor bunu bi unutalım. zaten şu dünyada insanın canının sıkılması gibi bişey mümkün değil bence. yapacak o kadar çok şey var ki bırak canının sıkılmasını, ömrün yetmez lan ömrün. yapmak isteyip de yapamadığımız şeyleri hayal etme ve devamında onları hiç yapamayacak olma sonucuna tekrar tekrar ulaşma süreçlerine kısaca; canım sıkılıyor diyoruz. yapmak istediğimiz şeyleri bi yapabilsek o zaman görürsünüz aslında hiç canımızın sıkılmadığını. mesela sadece uçabilsek bile. bu mümkün olsa. en az bi 100 yıl canımız sıkılmaz bence. gerisini siz düşünün.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de işte canım sıkıldı blog karıştırayım demiştim ve buraya denk gelmiştim...

stickman dedi ki...

bu yorumu sanki zaman makinasının içindeyken, geçmişe gitmişken ama sonra ordan geleceğe dönerken, tam o sırada yazmış olmalısın. öyle bir zaman var ki bu cümlede. ilkokulda öğrenmedik biz bunu. hoşgelmiştin.??? hoşgittin?! lan naptın sen!?! aaa delirdim galiba.

Adsız dedi ki...

can sıkıntısıyla ilgili tespitin çok doğru.mesela şimdi burada yorum yazıyor değil de sevdiğim adamın koynuna sokulmuş sarılıp uyuyabiliyor olsaydım canım hiç sıkılmazdı.yapamıyorum yahu canım çok sıkılıyor:(((

stickman dedi ki...

ben de senin bu yorumuna cevap yazıyor değil de şu an stadda potalara smaç basabiliyor olsaydım hiç canım sıkılmazdı. ama bak şimdi de senin yorumuna cevap yazarken canım sıkılıyor der gibi oldum sanki ama inan ki öyle değil. sana tavsiyem; uyurken yanına bi yastık al, yastığa sarılıp uyu.