10 Ocak 2012 Salı

yine bi takım kısa yazılar filan

arkadaşlar! ne zaman uzun zamandır sesi soluğu çıkmayan, ortalıkta gözükmeyen bi ünlü düşse aklıma hemen bir kaç gün sonra o bişeyler yapar. dikkat edin bak emrah bi kaç gün sonra bişeyler yapacak kesin.

bu nba'e üniversiteden gelen oyuncular hangi bölümden mezun olup da geliyolar çok merak ediyorum. ki aslında asıl merak ettiğim konu o heriflerin üniversiteyi filan nasıl bitirebildikleri. hocalar filan bunlar basketçi diye kesin fazla fazla not veriyodur. kanaat notuyla geçiyolardır hepsi.

hani tükelim çılgınlığı tüketim çılgınlığı diyip duruyoruz ya sürekli. aslında tüketim çılgınlığı kadar üretim çılgınlığı da var. ve bence işin kökü burda. eğer üretimi kesersek sorun ortadan kalkar. gördüğünüz gibi iki saniyede çözdüm olayı. şimdi evlere dağılabiliriz. ama üretimi kestiğimiz için eve varınca ne yiyecez onu bilmiyorum. onu da siz çözün. oldu amına koyum her boku biz çözelim. hayret bişey lan. adamı hasta etmeyin.

şu dünyada en anlamadığım sevinçlerden birisi de eski türk filmlerindeki baba olacağını öğrenen adamın sevincidir. böyle bi kıyamet, bi bağırmalar, bi amansız aşırı hızlı koşmalar, tüfekle sağa sola ateş etmeler, köy kahvesine dalıp herkese benden çay demeler, kerim amcaya koşup baba oluyorum kerim amca diye haykırmalar filan. sanki herifin çocuğu bi aynşayn doğacak. sanırsın bi nikola tesla doğacak. böylesine emin bir sevinç yaşıyorsun. ulan alt tarafı ahmet doğacak mehmet doğacak. hadi bilemedin hasan doğacak. neyine bu kadar seviniyosun.

2 yorum:

Finduilas dedi ki...

O doğan bebe isimlerinin arasında niye kız ismi yok? NİYE HA NİYEEE?! Açığını yakaladım sitik. Benden kaçamazsın KIPS;))))
jdfhjdh

stickman dedi ki...

hee hakkaten ya niye öyle yazdım ki. dokuz gün geçmiş üstünden. bence bunu düşünmeyelim. bu arada KIPS'ı KPSS diye okudum. sonra kendi kendime dedim ki; ne diyor bu kız? acaba memuriyete filan mı başvuracak. allah yardımcısı olsun dedim. sonra baktım ki bi feminist tavırlar. kadın ve aileden sorumlu memur olsun inş. dedim.