26 Mart 2012 Pazartesi

gif kıza aşık oldum

verified profile
şu doğrulanmış twitter hesapları nasıl oluyor anlamıyorum. twitterdan bi görevli gelip kişinin o kişi olduğuna dair dna testi filan mı yapıyor. yoksa kişi twitter ilçe kaymakamlıklarına veya genel müdürlüklere gerekli belgelerle (ikametgah ilmuhaberi, tapu sicil kaydı, adliyeden temiz kağıdı, 2 avatar fotoğrafı, nufus cüzdanı arkalı önlü fotokopisi, twitter banka hesabına yatırılmış ücretin dekontu ve son mezun olunan okulun diploması) şahsen başvurup, bizzat orda da kullanıcı adı ve şifresiyle girip bir tweet yazarak -ahanda bakın hacı, belgeler burda, aha şinci tweet de attım. vallaha da bu benim. onaynayın beni. nickimin yanına o mavili onay işaretini de koyun... mu diyor. nasıl oluyor amına koyim ya.

dil
eskiden bi ortamda birine şaka yollu bi gönderme veya şaka yollu bi laf sokmaca gibisinden bişey yapınca yaptığı kişinin görmeyeceği ama ortamdaki diğer insanların özellikle göreceği şekilde dilini aniden dışarı çıkarıp çeken insanlar vardı. hani bu şakadır... bakın nasılda sinirlendiriyorum gerizekalıyı... der gibisinden. ha işte ben onların hepsini öldürdüm ama olur ya bir iki tane kaçmıştır falan. size denk gelirse bi zahmet öldürüverin. yada tam dilini çıkardığı an alttan çenesine bi yumruk vurun o dili kopsun.

eziksin
bence dünyanın en ezik insanı bi yerde yeni olduğunu birilerine anlatmaya çalışan insandır. şey ben burda yeniyim de, ben başlayalı daha bi kaç gün oldu, ben dün başlamıştım da... eziiiiiik! EZİİİİİİİİK SENİİİİ!!!

çözünürlük terk
her türlü videonun düşük çözünürlüklü hallerini izlemeye meraklı, bu uğurda ekstra çaba harcayan insanları anlamıyorum. adam 2 saatlik filmi 300 mb izlemeye razı. ulan hiç mi görsel zevkin yok senin ayı. neyse lan ne halin varsa gör hayvan. yakında internet de bitecek zaten.

bunu yapmayın
siz siz olun benim yanımda yaptığınız bi şakanın bitiminde ehehe şaka yapıyorum yaa ehehe, mahsus dedim yaa veya takılıyorum demeyin. çünkü aniden tam sol yanağınıza bi tane yumruk atarım. ve şundan emin olun, o yumruk çok çılgınca bi yumruk olur.


işte o gif kız. gif olduğun kadar da tatlısın bebeğim. bir gün amerikaya gelirsem seni bulacağım gif kız. gif canını senin.

4 yorum:

Cemre dedi ki...

bir gif yazıya çeker insanı işte.
zevkin güzelmiş panpa.
ilk görüşte aşk2.

Barney Sikerson dedi ki...

kota dostu muhabbeti 300mb lik film kovalayanlar. ama hafiz mkv formatli filmlerin cozunurlugu iyi oluyor

yorumlasak dedi ki...

genellikle doğrulanmış hesaplar tanınmış kişilere veriliyor fakat kendinizi iyi tanıtırsanız doğru bilgileri verirseniz şu dönemde herkese doğrulanmış hesap veriyorlar.

stickman dedi ki...

Cemre, ehehe evet, zevkim iyidir. ama yine de gif fazla çekmesin seni yazıya. (gif kızı kıskanmak)

Barney Sikerson, 2012'de hala kota mı kaldı ya. gerçi hala televizyondan film izleyen insanların olduğu bir dünyada 300mblık 2 saatlik film izleyenlere laf etmemem lazım :D

yorumlasak, ne diyeceğimi bilemedim!