28 Mart 2012 Çarşamba

şansımı sikeyim! hatta buyrun siz de sikin

geçen gün uyanmışım, hava nasıl güzel. insanlar aileleriyle yürüyüşe çıkmışlar mutlu mutlu. kahvaltı yapayım dedim. börek varmış. bi tabağa biraz börek koyup balkona çıktım. çayımı da aldım. yıllar sonra ilk defa balkonda kahvaltı yapacaktım. yolda trafik çevirmesi yapıp ceza kesip araba çektiren trafik polislerini ve diğer insanları izleyerek güzelce böreğimi yiyim dedim. yedim de. çayımı da içtim güzelce. böreğim bitti. çayım biraz kaldı. onu da üstüne içeyim de midem bayram etsin dedim. demez olaydım. o son yudumda gördüm ki bardağımda bir böcek var. orospu çocuğu bir böcek var! be amını ırzını siktiğimin böceği! dünyada milyonlarca kilometrekare alan varken sen geliyorsun benim 7 cm çapındaki bardağımın içine giriyorsun. senin ben feriştahını sikeyim böcek!

hamurlu tatlıları seven biri değilimdir. yemem bile. ama geçen gün canım bi revani çekti. anne dedim. bi revani dedim, yapsana dedim. tamam dedi kadın anam. ertesi gün bi yoğunluk oldu yapılamadı revani. olsun dedim. sorun değil acelesi olan bişey değil. bugün yapılacaktı revani tatlısı ama tahmin edin ne oldu? fırın bozuldu. o çeteresini siktiğimin fırını bozuldu. 23 yıldır yaldır yaldır çalışan fırın, hayatımda ilk kez bi tatlı istediğim zaman bozuldu.

5 yorum:

erim dedi ki...

böcek iyidir,protein deposu.şiva niyetine,çayla beraber...

men de boor dedi ki...

23 yıldır çalışıyormuş, bi gün sos verecekti o da sana denk gelmiş :)

böcek olayını da abartma bence, herkesin başına gelebilecek bi şey. böceğin sana bi kastının olduğunu sanmıyorum :P

Daçe dedi ki...

bi duş almayı öneririm :P

İnsan evladı dedi ki...

Murphy'i bildin mi? Hah selamı var sana, öpüyorum dedi.

stickman dedi ki...

erim, onun proteini batsın.

men de boor, 23 yıldır çalışıp bana patlayan fırın, şofben tüplüyken tüpün her defasında bende bitmesi. bunlar tesadüfle, denk gelmeyle açıklanabilecek şeyler değil. ortada ciddi bir problem var. böcek olayını nasıl abartmayım. milyonlarca metre kare toprak varken 7 cm çapındaki bardağa düşmek... kelimeler kifayetsiz kalıyor.

Daçe, puahsuahsdaa!!! evet bi duş alsam iyi olacak gibime geliyor. daha büyük felaketler yaşamadan.


İnsan evladı, ONUN BEN AMINA KOYUM!!!