16 Şubat 2011 Çarşamba

bence avatar dünyanın en boktan filmi

dün nihayet avatarı izledim. izlediğime de, cigabayt cigabayt indirdiğime de bin pişman oldum. ammaaa abartmışınız yaa amma abartmışınız. aman çok acayip görsel efektler vay efendim şöyle vay efendim böyle. lan görsel efekt, görsellik görsellik dedinizde bi bok sandım. ışıklı ışıklı heryer. başka hiç bi halt yok. her yerden bi ışık fışkırıyor. öyle ışıklı ışıklı fosforlu fosforlu yapmakla olmuyor james cameron efendi. konusu zaten boktan. karakterler basmakalıp. o karakterlerin davranışları basmakalıp ve komik. eski türk filmleri gibi konusu var. çok sıkıcı. bi yerde fakir, kendi hallerine, zararsız insanlar topluluğu vardır. bi tarafta da zengin ve gözünü para hırsı bürümüş, herşeyi hırsları uğruna yok edebilecek müteahhit vardır. o fakir mahalleyi yıkıp yerine alışveriş merkezi veya gökdelen filan yapmak ister. fakirler direnir. sonra adam oğlunu casus olarak sokar. sonra o çocuk mahallenin o fakir kızına aşık olur, ordaki insanları sever, onların fakir ama mutlu hayatlarını sever. kendi yalan, pis hayatını görür ve iğrenir. sonra babasına düşman olur. o insanlarla birlikte babasına karşı direnir. babası oğlunu reddeder. falan filan. o kadar para harcayıp çektiğiniz konuyu sikeyim sizin. hele o navilerin sinirlenince ağızlarıyla sanki çok korkutucuymuş gibi dişlerini gösterip hııııssssss!!! yapmasına çok güldüm. bu arada 6 ayaklı atlar, navice diye gerizekalı bi dil, ejderha gibi bişeylerin seni seçmesi filan ne kadar da ilginç james cameron nerden buluyosun yahu bu fikirleri zeki şey seni. güyya herşeyin birbirine bağlı olduğu çok tuhaf bi evren. sanki dünya çok farklı ordan. hepimiz toprağa ve birbirimize bağlıyız zaten gerizekalı seni. bi de tekrar tekrar sokuyosun vizyona. açsın sen james cameron efendi. gerçi hiç kimse de bana gelip olum şu filmi izle lan süper film demedi. neden bu kadar sinileniyorum anlamadım. bu filme puanım on üzerinden sıfır. maskeli beşler kıbrısta bile daha güzel film. düşünün artık.

11 yorum:

Süpersonik Sam dedi ki...

Olm doğru diyosun be! Konu çok tırt bi kere. Rötuşlamışlar satıyorlar işte adiler

Bukle dedi ki...

tmm konu vasat ama filmin başında, gemiden indiklerinde, hani tekerlekli sandalyedeki adamın (adını unuttum) ezilme sahnesi vardı, orda şöööyle bi geri gitmediysen çok şey kaçırmışsın. dimi biraz sence? :)

t.u.b.a dedi ki...

evet konu çok klişe ama ben vakti zamanında sinemada izlediğimden (peh peh) o zaman çok çekici gelmişti bana. kocaman ekranda izleyince etkisi bambaşka oluyor. neytiri, jeyk suli, pandora filan bana hala pek hoş gelir, seviyorum ben :P
bana göre o kadar abartmalara rağmen izlediğim en boktan film nazarımda ıssız adam'dır ki insanların neye hüngür hüngür ağladığını bir türlü anlayamıyorum. ya da çok duygusuz bir insanım ben, olabilir yani :P

Luna dedi ki...

bak stickman, o kadar güzel yorumlar yapıldı gidenler bayıldı fln ama bir türlü izleyemedim.

şimdi sen bu yazıyı yazınca bir merak sardı ki sorma, indirip izleyeceğim ulen! gb gb indirmeyeyim en iyisi mkv takılayım, ne dersin? :D

Olric dedi ki...

hııııssssss!!!

Rory dedi ki...

bende hic begenmemistim..

Luna; bosuna izleme:) onun yerine baska bi film indirip izle.
zaman kaybi,valla bak!

rahat yazar dedi ki...

Avatar'ı 3D sinemada gözlüklü falan izleyince güzel oluyor ama:) İndirilip izlenecek film değil yani.

Luna dedi ki...

@Rory: Madem ki o kadar kötü izlemiyim peki. :) Ama neden bu kadar beğenildi ki acaba insanlar tarafından? Biz burada bir avuç anormal insan mıyız? :)

Rory dedi ki...

:) haha.
bilemiyorum ki bende.
sinemada filmin yarisinda ciktim disari..

stickman dedi ki...

Süpersonik Sam valla rötuş filan da yok bence. yani filme iki animasyon üçd müçd filan atmakla görsel efekt olmuyor bence :D o bile tırt. anca ışık. her taraftan bi ışık.

Bukle, dediğin sahneyi hatırlayamadım. açtım filmi tekrar baktım. öyle bi ezilme sahnesi yok. bi o insan kontrollü robot üstüne gelirken çekiliyor bi de büyük kamyonun geçmesini bekliyor. burda ne düşünerek geri gideceğim bilemedim valla :)

tuba, ıssız adam, avatar filan hepsi yalan. en iyisi maskeli beşler kıbrıs diyorum ben sana ya. valla yaa :D

Luna, valla illaki izlemek istiyosan şu düşük kalitedeki film izleme sitelerinden filan izle. bişi değişmez :D

Olric, anaaaaam çoook korktum. sinirli bir navi kaçııııın.

Rory, çak bi beşlik adamım. Keşke yanında bi de çürük yumurta götürseydin. filmin yarısında çıkmadan önce perdeye atardın.

rahat yazar, bu konuda bi filmi değil 3D sinemada, 10D hatta 20D sinemada, anneannemizin yakın gözlüğüyle bile izlesek bi halt olmaz yav.

Rory dedi ki...

deli:D

Birde caktim.