15 Şubat 2011 Salı

born this way - bir rüya için ağıt

maralımın yeni şarkısı çıkmış geçen bi kaç gün önce. beni pek sarmadı. belki de hasta olduğum içindir. tamamen iyileşince tekrar dinlerim. ama yine de çok seveceğimi sanmıyorum. hani kötü de diyemem tabi ama bi poker face değil. bi just dance değil. bi telephone hiç değil. olmadı ladym. olmadı gagam.

geçenlerde gördüğüm bi rüyadan bahsedeyim. gündüz rüyaları daha fena oluyor. rüyamda bizim burdaki bi spor salonunda basketbol maçı varmış. salon basketbol sahası tabi ama bi çim saha oluyor bi basketbol sahası oluyor. tribünlerde her yaştan ve her kesimden insan var. çok alakasız bazı akrabalarım ve sık sık basketbol oynadığımız arkadaşım da var. ben salonda bi o yana gidiyorum bi bu yana. değişik tribünlere gidiyorum. biraz uyuyorum filan. arkadaşım diyorki; -birazdan gerçek maç başlayacak bekle... (gerçek maç?!) oturup bekliyorum ama gerçek maçın başlamasında daha bir saat var oluyor. o yüzden sıkılıp gidiyorum. sonra eve geliyorum. evde uyumuş oluyorum. uyanınca televizyonu açıyorum. maç kontv'de (burda bi yerel kanal, çok acayip bi kanaldır) yayınlanıyor oluyor ve devre arasına giriyor. ve sıkı durun. devre arasında Lady GaGa konseri oluyor. o an nasıl bi pişmanlık duyduğumu anlatamam. lan gitsem mi ki acaba diyorum. ama ben gidene kadar da biter diyorum. Lady GaGa'yı izlemeye devam ediyorum. sonra dikkatlice bakıyorum. aslında o gerçek Lady GaGa değilmiş. sahte Lady GaGa çıkarmışlar. ohh diyorum sonra, gerçek değilmiş diye rahatlıyorum.

5 yorum:

t.u.b.a dedi ki...

ben de beğenmedim pek yeni şarkısını. hele bi bad romance hiç hiç değil :P

OiP dedi ki...

bence de çıkış noktasından gittikçe uzaklaşıyor bu senin bayan Gaga... rüyaya gelince, üstün açık kalmış gibi:))

stickman dedi ki...

tuba, yakında klibi çıkacakmış bu şarkının. belki o zaman daha iyi gelir. tabi şarkının mesajı güzel de böyle daha bi coşturucu bi his bekliyoduk ondan böyle oldu sanırım.

OiP ben hep böyle rüyalar görüyom ama ya :) üst açıklığından değil beyinden kaynaklanıyor galiba. GaGacık şey dedi, albümdeki diğer şarkılar born this way gibi değilmiş. bilmem artık nasıl çıkacak.

kadıkoyguzeldir dedi ki...

demin bu şarkısını indirmeye başladım bakalım nasıl çıkacak.bide şey rihanna bacıdan who is that chick var o da iyi gibimsi.

insan,tüm saliseleriyle çok kaliteli parçalar olmadığını ve çokta ruha hitap etmediğini biliyor ama bilse de arada bir böyle çerezlik şarkılara ihtiyaç duyuyor.ne yalan söyleyeyim yeani.bu da böyle bir cümlemdir.

stickman dedi ki...

ben dinledikçe sevmeye başladım aslında. bazen bazı şarkılar öyle oluyor. ilk başta iyi gelmiyo ama dinledikçe seviyosun. rihanna'yı hiç bilmiyorum ben. geçen gece all star maçının devre arasında konseri vardı. pek bacı olarak yaklaşamayacağım valla kendisine :D dediğin şarkısını da bi dinleyim. born this way'i küçük bi kız kendisi çalarak söylüyor. onu daha çok sevdim :) lady gaga'da çok sevmiş. bi konserinde düet yapacaklarmış.

http://www.youtube.com/watch?v=xG0wi1m-89o