17 Şubat 2012 Cuma

kuyruk sokumu

geçen gün yolda yürürken gördüğüm bi kuyruğa girdim sırf canım sıkılıyor diye. kuyruktaki insanlarla konuştum. attım tuttum sisteme. -böyle de olmaz ki... -cıks cıks cıks... filan dedim. korkusuzca sesi çıkan, sisteme muhalif kişisi oluverdim kuyruğun. sonra laf çıkardım kuyruk içinde. -o belge lazımmış... -şu belge lazımmış... diye. çıkardığım bu asılsız söylenti kısa zamanda tüm kuyruğa yayıldı. kuyruk daha bir telaşa, daha bir panik havasına yöneldi. sırf bunun için bi memur çıkıp açıklama yaptı o belgeler gerekmiyor diye. tabi o an insanlar bana dönüp bakacaktı hani birader demin ne söylüyordun sen diye. tabi o an ben red kit misali çoktan o kuyruktan gitmiş olacaktım. öyle bakakalacaklardı. nerde mi olacaktım? başka bir yerde, başka bir kuyrukta. herhangi bir gün herhangi bir kuyrukta sizin de karşınıza çıkabilir, size de kuyruk acısı yaşatabilirim. çünkü ben kuyruk canavarıyım. bana dikkat edin!

Hiç yorum yok: