4 Şubat 2012 Cumartesi

size laflar hazırladım harry ve gandalf

ben harry potter'ın yerinde olsam çoluğumu çocuğumu hogwarts cadılık ve büyücülük okuluna göndereceğime gider iyi bi özel okula yazdırırım. sonuçta harry potter insanısın. şanın var şöhretin var. saçını kaldırıp da yara izini gösterdin mi herkes emrine amade. hem sen hogwarts'a gittin de ne oldu. onca yıl yılanıdır, çakalıdır, ruhudur, ateş püskürten ejderhasıdır, banka memuru cücesidir filan. saçma sapan yaratıklarla uğraştın. sürekli börtü böcek peşinde koşturdun durdun. gençliğini yedin bitirdin. ne uğruna? iki dandik büyü. yok efendim experus patronus, sersemlet falan filan. işe yarar gibi bi süpürgeyle uçma bi de görünmezlik pelerini var. hiç kafan çalışmıyor be harry. kendini yaktın. sabi sübyanı yakma bari.
gandalf'ın yerinde olsam üç beş hobbit'in bok yemesinin peşinde orda oraya koşturacağıma gider köyüme yerleşirim. sonuçta belli bi yaşı geçmişin. o kadar aksiyon tansiyona zarar, şekere zarar, kalbine zarar. hem koskoca sihirli-büyücü filan adamsın. yakışır mu hiç götü boklu, kıllı ve pis ayaklı ergen hobbitlerin peşinde koşmak. ben şahsen bi yüzük bulsam eğer sahibine ulaştıramazsam giderdim kuyumcuya, hazır altın fiyatları da yükselmişken bozduruverirdim. parasıyla da fakir fukarayı sevindirirdim. hem o kadar uğraştın da noldu gandalf dede. bu hobbitler çok nankör insanlar. zaten götü yere yakın olandan korkacan demişler. yüzük falan diye galeyana getirdiler seni bak şimdi hiç arayanın soranın var mı? kendileri yağlı kapıyı buldular tabi. bak şimdi duyduğuma göre hobbitler diye film çekiyolarmış. ordan da bi üç film çekseler rahat bi on yıl daha paranın amına koyarlar. sen de bi yüzük yok edecem davasına parayı pulu saçtın, dımdızlak kaldın. sen sanıyomusun ki şimdi o frodo piçi gelecek, bi elini öpüp nasılsın dedem diyecek. bi ihtiyacın bi sıkıntın var mı diye soracak? çok beklersin gandalfım çok beklersin.

5 yorum:

Caner dedi ki...

Harry'nin sopasını kırayımda,Sir Ian ; Gandalf ve Magneto olsun onlarca film daha.

pipe dreams dedi ki...

Harry idealist bi adam ama, öyle düşünmek lazım. Karın tokluğuna akademisyen olmak gibi bir şey onun ki de, çocuklar da kendi ekolünde büyüsün diye yolluyor napsın..

Olric dedi ki...

cici stick hobbitte de var ak büyücü o da pastadan payını alacak üzülme.

salata dedi ki...

harry salağı şey istiyo, oğlu da gitsin onun gibi efsane olsun istiyo. koskoca harry potter'ın oğlu bi şeye yarayamadı denmesin, kendi yolundan gitsin istiyo bence

stickman dedi ki...

Caner, kardeş, yorumundaki sir lan ve magneto kısımlarını anlamadım. tabi ki benim cahilliğimden ötürü. onun dışında, kırma yahu elin garibinin sopasını.

pipe dreams, ben harry'e idealist olmasın demiyorum ki, hobi olarak yine olsun ama yazıktır günahtır yavrucaklara orda kurduyla çakalıyla uğraşmasınlar. haryy biliyor nasıl olsa büyüleri. evde öğretsin. hem büyü dediğin de ne allasen, bi kelime var onu söylüyorsun büyü oluyor. bunun için okul filan kurulması gereksiz masraf.

Olric, bak şimdi sevindim işte. gandalf dedemizin keyfi yerinde olsun da ne mutlu bana. yaşlılarımıza, muhtaçlarımıza bakabildiğimiz sürece insanız.

salata, işte en kızdığım şey. sen büyücüsün diye evladını da neden büyücü yapıyosun demi. egoist lan bu harry. belki çocuk işletme okumak istiyor demi. belki ziraat okumak istiyor. belki hukuk. belki sosyal bilgiler öğretmenliği yada ne bileyim büro yönetimi ve sekreterlik okumak istiyor bile olabilir. saygı duyulmalı buna. harry'nin yaptığı çok büyük ayıp. kendi namı yürüsün diye çocuğu da büyücülüğe zorlamak. çocuk da tedirgindi zaten gitmek istemiyordu ama harry şöyle dedi böyle dedi çeldi sübyanın aklını. ayıp ya valla ayıp. büyücü olmuş ama adam olamamış bu harry.