1 Şubat 2012 Çarşamba

bir zamanların üniversitelileri

kabarık ve muntazam taranmış saçlar. aşırı kalın favoriler. geniş bıyık. boğaz kısmı aşırı kalın ve uzun, geri kalan kısmı çok ince ve dar, vucuda yapışan kazaklar. (genellikle açık bok rengi) dümdüz zayıf gövde. aşırı ince kemerle giyilen düşük bel ve aşırı ispanyol paça kumaş pantolon. (ütü izi aşırı belirgindir) göz oyabilecek sivrilikte uçlara sahip yumurta topuklu ayakkabılar. kalın çerçeveli, geniş, kahverengi camlı gözlükler.
birbirlerinin bellerine sarılmaktan çekinmezler. sigara kullanmayanı yoktur. hızlı ve küçük adımlarla koşarlar. günde sadece çeyrek fakülte tostu yiyerek yaşayabilirler. onları hiç bir zaman kalem, kağıt, defter, kitap, ders notu gibi şeylerle birlikte göremezsiniz. sakin, güleryüzlü ve esprilidirler. macerayı severler. gözüpek, korkusuz ve atılgandırlar. en küçüğü 25 yaşındadır. boy ortalamaları 180 cm kilo ortalamaları 50 kg'dır.
ellerini ceplerine koymayı severler. en az bir elleri her zaman mutlaka ceplerinde durur. toplu halde fotoğraf çektirmekten hoşlanırlar. fotoğraflarda grubun önüne eğer o mekanda bir müzik aleti varsa onu koymayı severler. eğer yok ise mutlaka çiçektir böcektir ottur çöptür bişey koyulur o fotoğrafa.

4 yorum:

Zift dedi ki...

Selam.. yazın süper çok doğru tespitler bakıyorum, bakıyorum aynı babamın fotoğrafları gibi..

persephone dedi ki...

şu koyu renk kazaklı, kahverengi camlı gözlüğe sahip olan benim dayım ya.

Finduilas dedi ki...

Çok güzel olmuş!

stickman dedi ki...

Zift, selam. ben de bi arkadaşımın babasının üniversite fotoğraflarını görünce aklıma gelmişti zaten bunlar. kim bilir belki senin baban da o fotoğrafların içindeydi. bunu asla bilemeyiz.

persephone, puhauhaha! bu çizimlerdeki insanları herkesin en az bir tanıdığına benzeteceğine emindim. senin dediğin adam benim de hüseyin enişteme benziyor mesela. bu durumda senin dayın ile benim hüseyin eniştem de birbirine benziyor. belki senin dayının adı hüseyinse bahsettiğimiz kişi aynı hüseyin dayı-enişte olabilir.

findu, ehehe saol bebeyim.