19 Ağustos 2008 Salı

kesin ALF arıyordur, açmıyorum!

az önce telefon çaldı. bilerek açmadım. ALF'in aradığını biliyorum, hissettim eminim. (eski arkadaşları ALF diyolar ondan öyle dedim) zaten rüyamda da gördüm. ben bunların evindeydim bi oda da uyuyodum. sonra annesi gelip yüzüme yumrukları indiriyodu, zor kurtuldum a.q sonra kadın gülmeye başladı. sonra bununla sevgilisi odalarında oturuyolardı. ben ne arıyom lan burda dedim. ALF bana bakıp duruyodu, anneside saçma sapan hareketler yapıp gülüyodu. sonrasını hatırlamıyom. ama pek hayra alamet bi rüya değildi bu. o yüzden açmadım telefonu filan ne açıcam a.q şimdi yine kesin saçmasapan bişi çıkartcak rahatımı bozcak. (ne rahat ama) işi düşmese aramaz o. bencilliğin en uç örneklerinden biridir ama seni geçemez korkma :) kesin cd filan bişi çektircektir. herif bana resmen internet cafeci ve cd ci muamelesi yapıyo. ne lan bu. yakında duvara yazı ascam, saat ücreti 5 lira. müstehcen sitelere girilmesi yasaktır. cd copy 2 dvd copy 5 ytl. çıktı verilmez yazıcının kartuşu bitti. bi kere de sevgilisinin bilgisayar ödevini yaptırmıştı bana. artık bitti o devirler. insanlara, özellikle de çiftlere en ufak bi yardım bile yok. artık kedilere yemek su bile vermicem. benim kadar iyi bi insanın hayatı bu kadar kötü gidiyosa bende kötü olurum o zaman. kimse kusura bakmasın. iyilik ve yardım kavramlarını çıkarıyorum hayatımdan. ALF ne isteyecekti acaba, hiç bişi istemese gel stada gidelim yada dolaşalım biraz diyecek. bu ruh haliyle dışarıya adım bile atamam. zaten insan görmek istemiyom ben artık. I AM LEGEND daki gibi tek başıma yaşamak istiyorum. ohh lan ne güzel. tüm şehir sana ait. hiç kimse yok. ama orda da sonradan çıkıp gelen karının adı belli a.q -o da ayrı hikaye, değincem bi gün-

Hiç yorum yok: