27 Ağustos 2008 Çarşamba

savaş

ulan bu rusya başkanının tipine hastayım ya. herif konuşup duruyo ne bi mimik ne bi jest. sadece dudakları oynuyo. onu yapmadan konuşmayı becerebilse dudaklarınıda oynatmıyacak. buz gibi bakıyo. benden bile soğuk bakıyo. bence bu dmitri medvedev insan değil, robot. evet robot. rusya başkanı dimitriv medvedev çok gelişmiş bir robotdur. aksini kanıtlayabilecek varsa gelsin tartışalım.

biraz geç olacak belki ama bu savaşla ilgili konuşmak istiyorum. o gürcistanın başkanının hareketler nedir öyle ya. neydi ismi, nikihay sahakaşviiiliii :) nasıl bi lider davranışı. saddam ipe giderken bile adam gıkını çıkarmadı. ben izlerken elim ayağım titremişti. bu gürcistan başkanı bence aklını kaçırmış durumda başına gelenler yüzünden. kafama takılan şöyle bişi daha var, bu savaştan kaçanları filan çekiyolardı ya, dikkat ederseniz hep çok kilolu, yaşlı ve çirkin kadınlar var görüntülerde. ulan ülkede bi tane de genç güzel kız olmaz mı? bu savaş hakkaten tuhaf bişey. hiç alakan olmayan bi yere dalıyosun, insanlar korkup kaçıyolar herşeylerini bırakıp ve sonra orası senin oluyo :) süper bişi aslıda :) istediğin eve filan gir mesela. aynı I'm legent'daki gibi. her yer senin. bankalara filan gir paraları çal. istediğin kişiyi öldür, tipini beğenmediğine ateş et, kim hesap sorucak. canın sıkılınca bazı evleri filan yık, camları tara. yuh lan naptım ben. ne biçim insanım. şimdi bunu okur okumaz ne şerefsiz insanmışsın sen demiş olabilirsiniz. şaka yaptım lan sadece.şaka şaka. hem bence bu rusya macera arıyor kendine. yada soğuktan kafayı üşütmüşler. aslında bunların hiçbiri değil. sadece vodkayı fazla kaçırmışlardır.

bizim habercileride fena taradılar a.q üzüldüm. neydi o öyle ya, film gibi ama gerçek. resmen tarandı lan araba, ne feci bişi, kurşunlar filan camdan giriyo içeri, sen çaresiz bi şekilde eğilebiliyosun ancak. ama adamlar acayip soğukkanlıydı, helal olsun. ilk kurşunu yiyen adam büyük olasılıkla gözünün birini kaybedicekmiş. iki ülke savaşıyo, ordan haber iletmek için gidiyosun ve gözünü kaybediyosun. çok kötü. ama yine kafama takılan bişi var. ben bu savaş muhabirlerinin üstlerinde büyük harflerle PRESS yazan çelik yeleklerle çalışırlar sanıyodum, hiç birinde görmedim. taranan arabanın üstünde de yine kocaman PRESS yazması gerektiğini düşünüyorum, sanırım yazmıyodu, bu ateş edenleri tabi ki haklı çıkarmaz ama bütün hayati önlemleri almak önce orada çalışan insanın kendi için yapması gereken en önemli görev. ve ntvde sabah haberlerini sunan adamın saç stili nasıldır yıllardır çözemedim ve bu beni delirtiyo. neyse bu kadar savaş konuşması yeter diyorum ve peace rabbit diyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum. sürçü lisan ettiysem ettim size ne lan!(evet gerginim)

Hiç yorum yok: