20 Ağustos 2008 Çarşamba

stickman'in gece spesiyali

çok oldu böyle geceler, çıldırmamak için ara ara kendimi böyle yemeye verdim. daha beterleride oldu papatya. mesela gecenin köründe biber kızartmasına abanmıştım. bi büyük tabak biber kızartmasına dayadım yoğurdu iki buçuk ekmek yedim. obez olursam ağzını burnunu dağıtcam senin papatya. bu yine iyi. sadece bir ekmek.

malzemeler:

1 adet belediye ekmeği, bir adet bıçak, bi tane mutfak, 1 büyük domates, bi tane insan (sen insan mısın lan? diye geçiriyosan içinden senden daha insan olduğumu biliyosun), 4-5 tane biber, acılı sos (herhangi bi adı yok, acılı diyorum ben), tuz, karabiber, kırmızı biber filan işte.


önce konsantre oluyoruz. bıçağı elimize alıp en nefret etiğimiz insan önümüzde yatıyor ve bizde onun boğazını kesiyormuşcasına bir titizlikle ekmeği keserek yarıyoruz. ekmeğin içi pembeleşinceye hatta kurbanımızın gözleri gibi kıpkırmızı oluncaya kadar müthiş lezzetli sosumuzu sürüyoruz.

sonra domatesi düzgünce dilimleyip düzgünce ekmeğe sıralıyoruz. üstünede biberleri kesip mümkün olduğunca eşit şekilde dağıtmaya çalışıyoruz. ve başarıyoruz.

şimdi çok önemli bi noktaya geliyoruz. baharat aşaması. hafif tuz ve kırmızı biber attıktan sonra bolca karabiber döküyoruz. bol bol karabiber olmalı. ya değilse olmaz. korkmayın bol bol dökün karabiberi. abartmayın tabi. üstünün kapkara olmasına gerek yok.

artık işlem tamamdır. içine biraz umut, hayal ve sevgi serpiştirerek yiyebiliriz.

şimdi meleğimle birlikte yemek vardı bunu. ama nerdeee, dünya bu kadar cömert olabilir mi bana a.q Mümkün mü böyle bişi. bunu okuyan o adam kıs kıs gülüyodur şimdi. -olur tabi, bak bana nasıl oluyo diyodur. hatta bana küfür ediyodur, bende sana ediyorum a.q Pardon ya pardon adam diyorum şuna, şerefsiz diyecektim. ŞEREFSİZ! erkeksen karşıma çık a.q Tüm pisliklere küfür ediyorum -hak etmeyen insanlara hak etmediği şeyler yaşatılmasına da küfür ediyorum- Bi de buraya gelip okuyomuşun, herşeyi bile bile bunu nasıl yapıyosun, ne biçim insansın, ne pislik bi varlıksın. umarım onun dediği doğrudur ve siktirip defolup gitmişsindir.

şimdi yiyebilcek miyim ben bunu. bok yerim. daha ilk ısırık be... iştah mı bırakıyosunuz insanda. onun nasıl olduğunu, ne yaptığını, nere gittiğini bilmeden nasıl yerim. o söylediklerini düşündükçe nefes almayı bile zor becerirken herhangi bişi yemem mümkün mü. aklıma geldikçe.. aklıma geldikçe ne a.q? aklımdan çıktığımı var sanki. düşündükçe ne? düşünmediğim an mı var? hep boka sarmak zorunda demi? bi şekilde herşey boka sarmak zorunda. saçma sapan önyargılarınızla, bi insanı tanımadan onun hakkında kararlara varmanızla, üstüne pislik atmanızla, elinizden geleni yaparak yada hiç bişey yapmayarak bi şekilde herşeyin boka sarmasını başarıyosunuz. bravo. hepiniz bok yiyin. afiyet olsun.

3 yorum:

cem dedi ki...

oo-haa!

yejades dedi ki...

katılıyorum oha.... :D ama acıktım ya :D

stickman dedi ki...

bazen bundan iki tane yediğimi söylesem ne derdiniz acaba :)