11 Ağustos 2008 Pazartesi

Red Kit misali

gölgemden daha hızlı şut çekerim, daha hızlı top sürerim, bilumum daha hızlı yaparım işte herşeyi. bu ne demek oluyor? gölgem benden yavaş mı? hayır? peki ben gölgemden hızlımıyım? ona da hayır. burdan o ufak beyinleriniz şu anlamı çıkarmalı. ben ışık hızından daha hızlı hareket ediyorum.
duvar kağıdı olarak kullanabilirsiniz, dehşet oluyo.

şimdi red kit misali diye boşuna demiyorum. eee tabii biz eski kovboylardanız. az mı red kit izledik. mahallede az mı kovboyculuk oynadık. ben tam bi kovboy manyağıydım. babanneme her pazar kovboy tabancası aldırırdım. sokaklardaki bilboardlarda.. gerçi o zamanlar pek yoktu onlardan.. bakkallardaki afişlerde filan diyim, marlboro afişlerindeki kovboy amcalara hayran hayran bakardım. kardeşimle evde rodeo yapardık. değişerek çılgın boğacılık veya azgın beygirgicik oynardık. azgın beygir üstünde kalma rekoru hala bana aittir. düellolarda da henüz beni devirebilecek kimse çıkmadı. vay be, kovboy şapkap bile varmış. yandaki kız vahşi batıdaki sevgilim :p ismini hatırlayamıyorum. her kasabada bi sevgilim vardı nası hatırlayım hepsini :p işte şurda bahsettiğim Yıldız öğretmenimin kızı bu kız. sanırım ismini hatırlar gibi oldum. emin değilim ama kübra olabilir. sanırım onlar şu an memleketleri izmirdeler. giderlerken annemgille filan baya ağlaşmışlardı :) bi de minik kardeşi vardı bu kızın, çok sevimli bişeydi. onun ismini hatırlıyorum. ceyda. nasıl unutabilirim ki. birgün askeri hava hastanesi karşısındaki evlerindeyken, yorgunluktan uzanmıştım kanepeye. popomda feci bi acı hissettim. başımı çevirdiğimde ceydanın minik dişleri benim minik popoma kenetlenmişti. evet. ceyda popomu ısırmıştı. hala ara ara hissederim acısını. bunu neden yaptığını bilmiyorum ama çok acıdı lan. yine de kızamadım ona. o kadar sevimliydi ki :) işte İzmirli bi kızdan yediğim ilk darbeydi bu. fotoğrafı çeken kişiye de sitem etmeden geçemicem. yazık etmişin gül gibi poza. yemişin vahşi batı manzarasını. (meram dere manzarası) ayağımda tam tökezlemiş, kaymak üzere. iyki etrafta dere filan yok. yoksa hiç acımam direkt düşerdim.


-yıldız ööörrtmeniiim, ceyda popomu ısırdı!
ya nereni ısırsaydı?
-ihihi.. ya tutarsa.. ihihi
(konuşulmamış diyaloglar uydurmak)

Hiç yorum yok: