1 Eylül 2008 Pazartesi

komşu komşunun müziğine...

komşuların çok yüksek sesle müzik dinlemesi o kadar da kötü bişey değilmiş aslında. lan napıyorum ben, bunlara komşu demek türkiye ve dünya üzerindeki tüm komşulara hakaret olmaz mı? neyse.. 7 senedir şu boktan, psikopat dolu apartmandayım daha ilk defa kulaklarımı okşayan bişiler dinlediler. lan bi de nası bi ses sistemleri varsa yemin ederim bizim odada çalıyomuş hissi veriyo a.q-kaç defa çıktım söyledim, yok, laftan anlamıyolar. ve artık bişi demiyorum. neden? çünkü bende bazen son sese vurduruyorum. ama benim ses sistemim, annemlerin 20 yıl önce aldıkları dandik bi kasetçaların iki küçük hoparlörünü söküp kendi çabalarımla, geçen sene bu zamanlar filan bozulan bilgisayarın hoparlörleri yerine, artık ne yaptığını bilmeyen o bilinçsiz woofera bağlamamla oluşan bir ses sistemi.

kasetçalardan aldım hoparlörleri söktüm, kabloların geçirmek için annemin eski örgü millerinden bi tanesini ocakta ısıttım, plastiği deldim, biraz koktu. birini yanlış delmişim hatta, sol taraftaki o yüzden ters duruyor.

tamam, aslında bişi demeye hakkım yok, adamların hayata bakış açıkları belli, yaşam tarzları belli. herkesin bi zevki var. her an gansgta rap veya benim ruh halime uygun şeyler dinlemelerini beklemiyorum. insanların dinledikleri müzik tarzına göre yargılanmasından da pek hoşlanmam ama bazen hakkaten benim katlanamayacağım şeyler dinliyolar. eminim benim dinlediklerime de onlar dayanamıyolardır. neyse ki bugün ruhumu okşadılar biraz, biraz sezen aksu filan iyi geldi tam uyanırken. böyle olunca iyi lan ne güzel bedava müzik. aslında ben kendi hoşlandığım şarkılardan bunlara bi cd çekip koysam gizlice kapılarının önüne. cd'nin üstünede bir düşman yazsam. :) alsalar, çalsalar, dinlesem, bütün dünya buna inansa, bir inansa, hayat bayram olsa, insanlar el ele tutuşsa, birlik olsa, 4 gb kota sınırı kalksa, uzansak sonsuzaaa...

Hiç yorum yok: