16 Eylül 2008 Salı

23

başına "iyi ki" koyulan cümlelere gerek yok. zira doğumumun dünyaya hiç bi faydası olmamıştır. tam tersine zararı olmuştur. zaten eylülde doğmak nedir ki? .... doğa yavaş yavaş ölmeye başlıyor, sen doğuyosun. ne gerek var... hem boşu boşuna hava, su, elektrik, yemek filan tüketmişimdir. ayrıca ben olmasamda küresel ısınma olurdu. ben olmasamda fatih akın filmlerini çekmeye devam ederdi. yani ben olmasamda dünya şu ankinden farklı olmazdı. kobe basketlerini atmaya devam eder, sevgililer yine caddelerde el ele dolaşırlardı. ayrıca bu kadar sene dünyaya en ufak bi faydam olmadığı gibi kendime de en ufak bi kıyağım olmamıştır. lan dünyaya bi katkımız yok, bari daha fazla sömüreyim onu, çeşitli atraksiyonlara gireyim filan durumları da olmamıştır. boşu boşuna geçip gitmiştir ve gitmektedir yıllar... ziyan olmuştur ve olmaktadır her güzel gün. belki de tek iyi şey ona teğet geçmektir. az bi zaman bile olsa dinleyebilmektir onu. göremesende aynı şehrin havasını solumaktır iki gündüz bir gece. onun şehrinde onsuz üşümektir. sadece teğet geçmiş olsa bile, tek güzel şey, tek yaşanılabilir "O"dur. sadece bu yüzden bile, başında "iyi ki" olan cümleler kurulabilir. ona teğet geçmek bile güzeldir. sadece bunun için bile yaşamaya değer.

11 yorum:

Tuana dedi ki...

Sende sanki haddinden fazla bir karamsarlık sezdim, sonbaharda doğmak güzeldir ya, bende 10.ayın 10.günü doğdum ve iyi ki de sonbaharda doğmuşum

Dünyaya hiç faydan yokmuş gibi düşünmekte hatalısın bence dünya senden çok memnun belki ne biliyorsun, belki de farketmedin ama dünyaya çok faydan oldu.

Ha unutmadan sen O' na teğet geçmemişsin, vurulmuşsun :)

Sevgiler.

jade dedi ki...

doğa yavaşça ölürken sen doğuyorsun.. bu da hala umut var demektir...

iyi ki doğmuşsun be stikcan

stickman dedi ki...

evet tuana, o da öyle demişti. "-bak biz göçmeniz, vurur geçerim" seni demişti. hakkaten öyle yaptı, çok pis vurdu.

o umutla yaşıyoruz jadecim, saolasın.

Haydins dedi ki...

Ben de Eylul dogumluyum ama halimden cok memnunum ;)
Nice yaslara..

stickman dedi ki...

teşekkürler haydins.

MİY1988 dedi ki...

Vay tam da denk geldi öyle nice mutlu yıllara. :) Blogunu çok beğendim.Özellikle headeri etkileyici.Flash'ın nimetlerinden azami biçimde yararlanılmış. :D Basket hayatında başarılar. :)

ANAHTAR dedi ki...

9. ayın 19 u günlerden cuma

9+19=28
cuma haftanın 5. günü
28-5=23 aman allahım heryerde o sayı :P

geçmiş doğum günün kutlu olsun nice yıllara..

stickman dedi ki...

saolun gençler. e yaşlandım ben artık.

Siminya dedi ki...

Haklısın iyiki doğdun denmesi klişedir doğduğumuz için "iyiki" diyebilecek samimiyette çok az kişi vardır onlarında bir kaçı bize ihtiyaç duyanlardır zati, menfaat için "nan bu iyiki var işimize yarıyor" hesabı.Bende eylül doğumluyum ve en özel iki aydan biridir bana göre diğeride ekim,sonbahar olsunda iki kuruş fazla olsun.

Cicim dedi ki...

21,10,1987
sanırım başka söze gerek yok :) bu dünyanın sen gibliere ihtiyacı var :)

stickman dedi ki...

düşündümde benim iyi ki doğdun diyebileceğim bi tek kişi var aslında. öbürleri olmasa da olur. hee yok yok bide tabi onun dışında çok önemli buluşlar yapan insanlar var. bi de basketbolcular var.. ohooo baya varmış be.. konuştukça daha da çoğalcak gibi. bi de şu aylarda doğan insan sayısı oldukça fazla. kışın soğukta evlere kapanan çiftlerin ısınma girişimlerinin sonuçlarıyız sanırım.