8 Eylül 2008 Pazartesi

insafsız bloggerlar

şu açılır açılmaz şarkı çalmaya başlayan bloglar varya, lan gıcık oluyom ya. sevmediğim bi şarkı çıktığından filan değil. kotalıyım lan ben insafsızlar. fakirim yani. fakiriz biz. her 100 mb'da telekom 1 ytl takıyo. peder 29 ytlden 1 ytlde fazla görsün, neden böyle oldu ki lan diyo. düşün artık o kadar fakiriz yani. ayıp lan bu yaptığınız. hepiniz telekomun adamısınız biliyom. kendi telekomumu kurcam hepinizin bağlantısını kescem bi gün, sap gibi kalcaksınız.

9 yorum:

Iraz dedi ki...

ahah!

yavuzselimk dedi ki...

ilahi :p

haklısın ama. durdurma tuşunu arayana kadar gözüm dönüyor. Hele bir de zaten çalmakta olan bir müzik varsa ve onu severek dinliyorsak feci küfür ediyorum bu blogculara içimden.

Radyo koyun da insanlar açmadan çalmasın ama di mi..

jade dedi ki...

:) bi ara bende koymuştum fekat okunma oranı düşünce kaldırdıydım:)

nedenini anladım şimdi:)

stickman dedi ki...

yeni bloglar keşfetmeme engel oluyo bu durum. hala yapan arkadaşlar var. ayıp ya.. cıks cıks cıks..

Haydins dedi ki...

Ahha ha.. bende sinir olurum o kendiliginden calan sarkilara birak ben merak edersem calmak istersem calayim..Ses de yuksek dekalmissa cok fena oluyor!!

stickman dedi ki...

ilk bi kaç saniye müziğin nerden geldiğini anlayamıyosun zaten, sonra gözler büyüyo şöyle bi sağa sola bakıyosun, bi titreme geliyo sonra.. sonrası korku ve dehşet...

Nesnel İleti dedi ki...

ahaha hakkaten ben de haz etmem. Köşeye koydum player ı canı isteyen dinlesin. Otoplay neymiş zorla dinletir gibi.

Sycorox dedi ki...

Evet tam o sırada en sevdiğiniz şarkıyı dinliyosunuzdur,anam başlıyo bir gürültü...İçine ediyolar şarkının:)
Kota durumuda ayrı birşey tabi...

stickman dedi ki...

kota :( korkulu rüyam. kabusum.