10 Eylül 2008 Çarşamba

günaydın

günaydın mı? gözünün içine baka baka söylenen bi yalan. nesi aydın? Duygu Aydın puhahah.. illa danışmanıma bi gönderme yapıcam. off nerden geldi aklıma? o tertemiz yürekli insanla bırak konuşmayı, odasına girecek yüzüm kalmadı. sınırların ötesinde berbat bi öğrenciyim. ders konusu olurum ben. ne öğrencisi be! öğrencimiyim ki ben, aslında hangimiz öğrenci değiliz ki :p bi gün mezun olmayacaz mı, mezuniyet töreni olcak, omuzlarda taşıncaz :) (bu arada Türkiye'de açık öğretim-işletme okumayan insanlar var mı hakkaten merak ediyorum, varsa söyleyin lan.) allahım nası bi ülkede yaşıyorum. herkesin birbirini neden işlettiği belli. aslında herkes kuralına göre oynuyo. herkes cin bi tek ben aptalım ve sanırım ben kahraman olmaya çalışıyorum :) bekleyim biraz daha, madalya bile verirler. bende kuralına göre oynayım diyecem ama ben buna başlasam hemen kurallar değişir)

günaydın?...? insanlığın bulduğu şu tuhaf kelimeler canımı sıkıyo.
(ve duygu hoca adam tutup beni dövdürecek gibi bi his var içimde)

2 yorum:

Tuana dedi ki...

:)Hakikaten öyle açıköğretim işletme okumayan yok:)
İşlete işlete bu hale geldik valla:)
Yazı süper olmuş sevgiler:)

stickman dedi ki...

teşekkürler tuana. türkiye krallık sistemine geçse ve ben kral olsam, ilk yapacağım iş açıköğretim işletmeyi kapatmak ve orda okuyanların kellelerini vurmak olur :p