23 Eylül 2008 Salı

ortaya karışık

SU
bir litrelik kola şişesinden soğuk su içmenin tadı başka neyde var hele bi deyiverin bana. burnumda kesif kola kokusu. içim yanmış. iç stickman iç. sevdiğinin dudakları gibi. kana kana su içmek gibiydi demi güzelim.

NBA GECELERİ
lan yemin ederim sanırım şu hayattaki tek eğlencem kaan kural-murat kosova diyaloglarını yorumlamak.

BEBEK BEZİ
bebek bezi reklamlarında niye şirinlikler kullanıyolar anlamıyom. hiç kendi bezini almak için markete giden bi bebek gördünüz mü? mmm şunu alıyım reklamı çok şirindi... yada şunu mu alsam, diğerlerine göre yüzde bilmem kaç daha emici... yok yok en iyisi şunu alıyım. çişimi bundan daha hızlı emen bi bez yok... narin popomuda korur, işer işemez emiyo nerdeyse

BİR ŞEHİR İÇİ ULAŞIM ARACI OLARAK BİSİKLET
efenim şehir içi ulaşımda genelde bisiklet kullanırım, hem benzin istemez, park sorunu yok sayılır, doğayıda kirletmiyo. ama şöyle şeyler olabilir ki, sorun değildir. mesela geçen gün bisikletle giderken gözüme sinek girdi. hızlı gidiyodum, şimşek gibi reflekslerime rağmen kaçamadım. ağzıma arı girdiğide olmuştu, tükürmüştüm hemen. bunlar filan neyse de, bazı çılgın kuşlar var. onlarla çarpışmaktan korkuyorum.

PAPATYALAR DA SIÇAR, ZAMBAKLAR DA
gülümseyen sevimli kız :) ağzımın orta yerine edeceğini nerden bilebilirim. evet kızlarda tuvalete gidip çatır çatır sıçarlar, bazen tuvalete gitmeden direkt ağzıma sıçarlar. üstelik minik ve pembe değildir bokları. bildiğin boktur. ne şirindin halbuki. o hafiften tebessümün altında, rüzgardan uçuşan sarı saçlarının dibinde neler dönüyomuş da haberim yokmuş. ne papatyalar sevmişim hiç açmamışlar, hiç sevmemişler. ne zambaklar sevmişim, hiç bulamamışım, ulaşamamışım.

24 SAAT AÇIK
sonra kapalı. hani 24 saat açık mekanlar varya. oralar ilk açılırken tedirgin oluyorum. ya sadece 24 saat açık kalıp sonra kapanırsa. böyle bişey olma ihtimali yok mudur? vardır. ne kadar kapalı kalacağınıda bilemezsin, çünkü saat vermemiştir.

14 yorum:

Brc dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pilli Cadı dedi ki...

kadinlar da sicar:D

godsyndrome dedi ki...

papatyalar ve zambak okuduğum en romantik yazılardan biri valla bu kız milleti etçil çiçekler gibi... Dr.jeykıll sanıyorsun bir de bakıyorsun mr.hide

Kasımpatı dedi ki...

Ne güzel bir blog yapmışın ya..İki saattir ağzımı kapayamadım gülerken..

Hmmm..Kendini öyle bi tanıtmışsın ki şu fotonun olduğu yerde..Olmaz böyle şey..Okuyan jet hızıyla kaçacak blogdan :)
Yüzün öyle demiyor ama n'abeeer? :)) Yüzün melek gibi bir çocuğum diye baaarıyo :)))
Artık hep gelip okuyacağım yazılarını..
Seni TUANA sayesinde keşfettim.
Espri ve mizahı da pek severim ama benim blog çok ciddidir ne yazık ki :DDD
Kaçtım artık.Bye bye..:))))

Hiçkimse dedi ki...

Üstat, o bir litrelik kola şişesinden su içmenin hazzı gerçekten müthiştir. O koku, plastiğin eline verdiği nahoş duygu ve şişenin etrafını saran kağıdı çıkartarak arkasında yazanı okumak klastır.

stickman dedi ki...

Brc, senin yorumun silinmiş. ben silmedim. sen sildiysen neden sildin :) neyse eğer ben yanlışlıkla sildiysem ve hatırlamıyosam kusura bakma :) ama yorumun mailimde durduğu için cevap yazıcam, önce yorumu hatırlayalım. (hiç bi belgeyi yok etmiceksin arkadaş, lazım olabilir)

Brc dedi ki...

"bana yazdığın yorumdan sonra inceledim,bloğun süper öncelikle onu söliyim.okuduklarımdan anladığım kadarıyla kendini tamir etmeye başladığın bir aşk hikayen var.

aşkla ilgili bugüne kadar öğrendiğim tek şey ve ki bence doğru olan tek şey şu SS kuralı.Seveni ...., ..... severler muhabbeti yani:D

umarım herşey iyi olur

Sevgiler...
"

valla artık mütevazi davranmıcam brc, haklısın, blogum süperdir. teşekkür ederim. bu arada tesbitin doğru ama ben artık tamir olurmuyum bilmiyorum. hurdaya çıktım denebilir. :) belki Xzibit, programında yeni bi şekil yapar bana. (xzibit'i ve programını merak edenler araştırsın ne açıklama yapcam lan :p )
SS kuralı kesinlikle doğru ve bende onu uygulamayı düşünüyorum artık. dünya korksun benden.

herşey iyi olacak olsa olurdu şu ana kadar, tek istediğim daha kötü olmasın :)

sevgiler bizden efenim. (bi daha yazdığın yorumu silme, yoksa apartmanınızın zillerine basıp kaçan çocuklar gönderirim, hayattan bezdiririm :p )

maalesef pilli cadı, haklısın. insan yakıştıramıyo ama naparsın. sizinde bi şekilde sindiriminizin sonuçlanması lazım. pembe yapsanız aslında? bi zorlasanız be olur belki? :p

godsyndrome... şu nicki bi defada hatasız yazdım ya. nirvanaya ulaştım kabul ediyorum kendimi :p adamım bana Dr. deme ya. valla bi Dr. başımı yaktı zaten.

ihihi teşekkürler Kasımpatı. zaten bu blogu yapmamın amacı o. insanların ağzını kapayamadan gülmesini sağlamak :p nickini okurken aklıma sürekli kasımpaşa takılıyo :)

ya o tanıtım yazısı hakkaten ilginç. yazdıktan bi süre sonra kendim de okudum, vay be ben neymişim dedim :P melek gibi bi adamım demi. sen bi de flickr'de ki fotolarımı görcen :) yemin ederim öyleyim ya. cidden. bunu anlamış olmana sevindim. artık mütevazi olmama kararı aldım. gerçekten süper bi insanım ben. (bir takım öküzlükler yapmıyo değilim) tuana'ya da burdan bi teşekkür çakıyorum vesile olduğu için. bende seni okurum ;) ciddi yazılarının altına senden küfür yeme ihtimalini göz önüne alarak fırlama yorumlar yazarım.

sende bu hazzı yaşayanlardansın Hiçkimse. belki ilerde internette böyle bi oluşum başlatırız. alırız şişelerimizi elimize, binlerce kişi kalabalık bi meydanda su içeriz.

Brc dedi ki...

bir sorun oldu ondan silindi gari. yorumların için teşekkür ederim.

Kasımpatı dedi ki...

Gelmişsin bloguma okumalara doyamamışsın stickman :))))
Teşekkür ederim sana ve bıraktığın güzel yorumlara..
Gördün mü bak ben seni senden iyi tanıyormuşum.
Fırlama yorum yazabilmiş misin? Yazamazsın..Çünkü kızdığın şeylerde haklısın.Kızanlara da hak veriyorsun.Ondan yazamadın.Haksızlık yapmıyor,yapanlara kızıyorsun çünkü.
Dolayısıyla no fırlama yorum,no küfür..
Tahminin çıkmadı..Ben kazandım..Ben tanıdım,ben teşhis ettim seni..
Sen iyi bir çocuksun tabee..hatta melek gibisin..Seni de benim gibi hayatttan bezdirmişler bu yaşta,anladım ben..
Olsun be mizaha vuralım işi,mizah güzeldir.Espri yapmak,okumak ömre ömür katar..
Takipçinim stickman..Geldim yine,kertenkeleye ''i...'' demene koptum örneğin..
Sen yaz ben okuyiim..Okeey?
Hadi sana başarılar..

stickman dedi ki...

okumalara doyamadım hakkaten kasımpatı, çünkü uykum gelmişti. hayattan bezdirdiler valla :( üzülüyom aslında ben, sonra baktım olacak gibi değil, komiklikler-şakalar filan...

Cicim dedi ki...

bebek bezi reklamlarından bende nefret ediyorum stickman.. ya o güzelim bebekleri o kadar çirkinleştirip yapmacıklaştırıyorlar ki.. ya bebek dediğin o kadar olmaz ki molfix reklamlarındaki gibi asker bebek olmaz ki..o şirin yumoş bebeklerden reklam yüzünden tiksiniyorum..
Kola konusunda da şunu sölemeden geçemicem;
bir gün iştahlı bir şekilde orucumu açıyorum..normalde sofrada yapılan iğrenç esprilerden midem bulanmaz ama kolanın böcek larvası gibi iğrenç bir maddeyle yapıldığını söyleyince kardeşim saolsun :)
kolaya elim gitmiyor artık :)

stickman dedi ki...

onlar amerika ve kola düşmanlarının uydurduğu şeyler bence cicim :) hem 2000 yılında da istanbul çöl olcaktı? haniii haniiii? kola konusunda o kadar çok saçma sapan şeyler var ki. yok tersten okuyunca allah yok yazıyomuş filan. hehe. bitsin artık böyle şeyler. hem elin gitmiyorsa kolayı pipetle iç :p niye kola içmen konusunda bu kadar ısrar ediyorum, inan ki bende bilmiyorum.

Zarpandit dedi ki...

e cok guzel bı yermıs burası yahu :))
artık benı toplarsın blogundan

Cicim dedi ki...

bende anlayamadım stickman :) artık fantacıyız herkesi bekleriz :)

stickman dedi ki...

beğenmene sevindim zarpandit. senin blogunda süper. niye toplayım ki, dağınık kal blogumda :p ama illa ki topla dersen toplarım.

evet, fantacıların sayısı hızla artıyor. blogdaki fantacı olaranı gitgide yükseliyor. olaya cicimde dahil oldu. (ben herşeyciyim)