10 Eylül 2008 Çarşamba

bi fransa vardı.. nooldu ona?

ne olacak. bloklarla afallattık. alan savunmasıyla boğduk. nefis hucumlarla tokatladık. abdi ipekçinin zeminine gömdük. huzur içinde yatsınlar, ruhlarına el-fatiha. [bu tarz, nası koyduk ama! gibi yaklaşımlarından hoşlanmam, şaka bile olsa kısa sürmeli, uzatılmamalı. ciddiye almayın. sadece öylesine :)]

alan savunması karşısında bu kadar aciz kalan bi takım daha görmedim. bu savunma, bu hucum ve bu rotasyonla kim durabilir karşımızda söyle bana Kaan abi. hakkaten Kaan Kural konusunda endişelenmeye başladım. Nerelerde? Bu maçı bi de onun yorumuyla izlemek lazımdı. 12 dev adamın bugüne kadar ki izlediğim en iyi maçı diyebilirim. her yönden. tek kötü yanı kaan kural'ın olmamasıydı. bu maçtaki yorumcu abimizde gerçekten çok bilgili, iyi okuyo oyunu ama kaan kural başka be abicim.

murat kosova Lakers organizasyonu ve Turiaf konusuna girdi :) o kadar çok dinledim ki bunu, bir Lakers'lı olarak sanki Turiaf'ın kalp ameliyatını kendim yapmışım gibi hissediyorum.

Hiç yorum yok: