6 Eylül 2008 Cumartesi

sol gözüme top geldi

gece gece canım sıkıldı, eğer 10 dk daha bu odanın içinde dursaydım ölebilirdim. içimden bi ses çıkma olum diyor. aldım topu çıktım. bi kaç cingen eleman ve bizim berber arkadaş takılıyolardı mekanda. başladık maça. berber benim takımdan, yan taraftan üç saniyeye girerken pas istedim, tam top ellerime geliyordu ki bana sürekli kankaa kankaa diyen cingen elini soktu araya ve top aniden hızlanıp tam sol gözümün üstüne geldi a.q

sürekli özür dileyip duruyo bu, çok pardon, çok özür filan diyo. önemli değil, senlik bişey yok zaten dedim. olur basketbolda böyle şeyler. bilerek yapmış olsan şu an konuşma becerisine sahip olamazdın zaten :) dişlerin ve çenen kırıldığı için en fazla anlamsız ve acı çektiğini belirten sesler çıkarabilirdin.

nba finallerindeki paul pierce'a döndüm şerefsizim. tam da gözüm açıkken geldi, kapatamadım güzümü, top o kadar hızlı geliyo düşün yani. sol gözümden yaşlar boşalıyo, gittim yüzümü filan yıkadım, havluyla sildim. şu yaşarmanın bitmesini bekledim. biraz sonra paul piers gibi döndüm sahaya. sahaya girerkende dedim ki; ve paul pierce alkışlarla oyuna dönüyor. cingenler harbiden alkışladı. seviyom lan ben bu cingenleri. hele biri tam benim kafadan. neyse alkışlarla girdim sahaya. sonra bi üçlükler, bi smaçlar sorma gitsin be kaan abi... bu cingenlerde fena be abicim, böyle hiphop tarzı filan giyiniyolar feci tarz takılıyolar, ne yalan söyleyim yakışıyoda, zenciler gibi dövmeleride sıralamışlar. bi de bunların takıldığı hatunları bi görecen, of diyim. ve gözüne top yemiş bi beyaz olarak evime döneyim. (maçı kazandık bu arada)

[blogu kaan kural okuyomuş izlenimi yaratmaya çalışmak (okuyosa ne göt olursunuz ama hepiniz)]

2 yorum:

Varol dedi ki...

geçmiş olsun adamımm :)

stickman dedi ki...

sağol varol. (hakettim ama küfürü) (espriyi anladıysanız tabi) (yok, cidden hakettim)