21 Eylül 2008 Pazar

DOKTOR ÇAĞIRIN!

güneş girmiyor diyorum ulan çağırsanıza. fena hastaydım bi kaç gün önce, hemen dedim ki kendi kendime; şimdi yanımda olsa bana bakardı, hemen iyileştirirdi beni. hemen bilirdi neden hasta olduğumu, beni nasıl iyileştireceğini bilirdi. aslında bi kerecik öpse bile iyileşirim ben. ne güzel olurdu. çorba filan içirirdi bana, üstümü örterdi üşümeyim diye. serum filan da bağlayabilirdi ne yapsa razıyım. boynumda tutulmuştu biraz, hafifde masaj yapardı zarif elleriyle.. neler söyledim böyle, kişisel ihtiyaçlarım için istiyomuşum gibi oldu. ama normal ya, hastalıktan çıktık. aslında tam olarak çıkabildiğimden emin değilim, bu sabah yine kendimde bazı belirtiler tesbit ettim. (tuvaletteyken, anlatmıyım şimdi) off ulan off, hastayken daha bi onsuzluk çöküyo üstüme. keşke yanımda olsaydı, semptomatik tedaviye bile razıyım. sağlık karnemin süresimi doldu ki yine? o yüzden gelmiyo olabilir mi acep. bi daha bi uzattırayım ben o süreyi. brokratik işlemler... ne macera ne macera...

8 yorum:

Tuana dedi ki...

Süper bir yazı olmuş, özellikle sonundaki trajikomik ifade baya hoşuma gitti:)
Acaba benimde mi sağlık karnemin süresi doldu ki:(

Cicim dedi ki...

geçmiş olsun yazık sana.. dikkat et kendine de çarçabuk iyileş en azından..
:)

Cicim dedi ki...

geçmiş olsun.. çok güldüm ya :)
kendine dikkat et..

yabani kuzu dedi ki...

gecmiş olsun öncelikleee.Havalar bi acaip dikkat et kendine yaf :)Bu arada bloguma ugradıgın için tşkler :)

godsyndrome dedi ki...

Geçmiş olsun,tıp okumadığım için hemen teşhis koyabilirim.Hastalığın psikolojik,ilgiye ihtiyacın var,okuluma selam söyle bu arada:)

JoJiK dedi ki...

geçmiş olsun blogundaki yorum için teşekkür edrim daha blog hayatına gireli 2 gün oldu anlatıcak çok şeyim var yaşamıma dair...
geçmişten bugüne yolculuk yapıyorum=?

dide dedi ki...

geçmiş olsun. tam hasta oluncak hava valla. şuan ben de hasta olmak üzereyim.

stickman dedi ki...

iyileştim sanırım. sağolunuz hepiniz, umarım hiç birimizin sağlık karnesinin süresi dolmaz.