14 Eylül 2008 Pazar

kertenkele öldürdüm!

tv izlerken halının üstündeki ufak bi hareketlenme takıldı gözüme. bi baktım. aha o ne lan öyle. minik bi kertenkele. nerden girmiş anlamak imkansız. nası çevik, nası hızlı ibne. benim gibi aşırı derecede böcek fobisi olan birinin bu manzara karşısında hemen o ortamı terketmesi gerekirken. bi anda bi güç geldi. ben koltuğun kenarındaki ufak yastığı aldım ve bi saniyelik bi düşüncenin ardından üstüne atladım hayvanın. ufak bi depar çabası olsada kurtulamadı elimden. yastığı kaldırdığımda kıvrılmış bi kertenkele cesedi duruyodu önümde. peçeteyle aldım ve biraz daha sıktım. açıp baktım hafif kan çıkmıştı ve gözleri pörtlemişti. iğrenç bi manzaraydı, şimdi bile midem bulanıyor. bu olay sizin için çok sıradan gözükebilir. ama benim gibi böcek fobisi olan bi insan için bir dönüm noktası hatta yeni bir sayfa olabilir. kertenkele öldürdüm lan ben resmen, süperim lan ben. katilim ben.

3 yorum:

Tuana dedi ki...

Fobini yenmişsin işte mükemmel.
Yalnız kertenkeleyi öldürüşünü öyle bir anlatmışsın ki sanki içinde bir seri katil ruhu var:)
Sevgiler.

stickman dedi ki...

seri katil ruhu mu, kimm been. şşş sessiz ol. (kimse duymasın, bilmesin bunu)

banadair_berrin dedi ki...

psıkopat bı katıl desek daha dogru olur :)