4 Ocak 2010 Pazartesi

nutella nasıl bi şey bilmek istiyorum?

bi nutelladır tutturmuşunuz sayın insanlar. ama bilir misiniz ki şu insanın boğazından bi lokma nutella geçmemiştir koca ömründe. allahını seven bana bi nutella göndersin. sonra bende yiyeyim. ne menem bişeymiş anlayım. bende yazayım. hatta nutellam bitti diye üzüleyim, ağlayayım. bende böyle şeyler yaşamak istiyorum. çok mu? çok mu şey istiyorum? bi nutella yemeden, nutella bitişinin üzüntüsünü yaşamadan mı göçecem şu dünyadan. içime dert oldu resmen ya. birazcık insaf! birazcık...

22 yorum:

cesetizleri dedi ki...

Şimdi desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır... ben de daha nutella yemiş adam değilim diye ehii :)
Yemedim evet, o salak reklamlarını görünce de allam bu insanlar bunda ne buluyor diye düşünmeden edemiyorum açıkçası.
Ki ben şekerli şeyleri pek sevmem, fındık ezmesi almıştım mesela 3 ay önce duruyor hala öyleeee.. yapacak bir şey yok.
Nutella için cinayet işleyebilecek insanları görünce böneliyorum evet bön bön oluyorum.

Muffin dedi ki...

Yazıık adresini ver de yollayayım bir tane (: Şırdana çok laf etsen de .. :P

Pilli-Cadi dedi ki...

dostum bana öyle pek de ahım sahım gibi gelmeyen şey. hatta nestleninkileri daha bi yiyesim geliyo

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

ay ben de hiç anlamıyorum bu nutella aşkını. ben yedim sana anlatıyım, bildiğin çukulata :) ne oluyo da buna müptela oluyolar anlamış değilim.. ama ben de olmak isteyebilirdim :P

csyasoo dedi ki...

Bende yedim mi ? yemedim mi ? hatırlamıyorum :S

Öğrencilik hali şok'un 900gramlığından alıyoz biz :D

RaMa dedi ki...

bi nutella alsın blogger camiası bi kampanya başlatalımda

Scarlet dedi ki...

nutellayı boşverr şokella yada çokobella daha güselll:))

Berrin'deniz' dedi ki...

nutella yedikten sonra türevlerini asla yemek istemeyeceksin :)
nasıl anlatayım sana, nutella hakiki çikolata iken diğerleri süt tozundan yapılmış bir tada sahip.

duyuşen... dedi ki...

ah yeni nesil ahhhh...
nerde o eski nutella lar ...heygidi hey.
nutella yı yıllar önce... ben diyim 15,sen de 20 sene önceydi ilk yediğimde(almanyadan getirirdi teyzem) ve kesinlikle tadı harikaydı, muhteşemdi. yıllar geçtikte ne yazık ki o eski tadı kalmadı, yağ oranı,şeker miktarı ve kakao kıvamı kısaca herşeyi değişti.
ama nutella sevmek bir çeşit futbol taraftarlığı gibi bişeydir, biçeşit fanatiklik,fenerbahçe taraftarlığına benzetebiliriz :)))saplantılı bi aşk gibidir.

stickman cim ...bunca yıl yemediysen bundan sonra yemesen de olur boşver yeni tatlar dene.
tork diye bişey çıkmış kimbilir belki tadı nutelladan daha güzeldir... nutella tatmamış birinin şansı var sende belki tork senin efsanen olur kim bilir.............

esra dedi ki...

kim ne derse desin almanlar bu işi biliyo.ben tatlı kaşığıyla yiyip bide utanmadan kalanını yalıyorum :)

Lulu dedi ki...

Bitter çikolata,Fiskobirlik fındık ezmesi,Gold fıstık ezmesi ve cevizli sucuk varken Nutella'nın yüzüne kim bakar Stickcim?Nutella tamamıyla bir reklam yıldızı.İçine lafta fındık gerçekteyse soya boca ettikleri çeşitli katkı maddeleriyle bağımlılık yaratan kakaolu bir bulamaç Nutella.Gerçek bir lezzet istiyorsan yeni çıkan Sarelle'yi tavsiye ederim.

stickman dedi ki...

aslında ben nutella yemekten çok, onun o bitiş anındaki hüznü yaşamak istiyorum ces. öyle merak ediyorum ki o hüznü.

ayıpsın valla Muffin, bak gönder sen nutellayı valla o şırdan şeysinin içine doldurup yemezsem ne olayım :p

sen o etkiyi almadıysan bende alamam galiba be pillim, damak tadlarımız ortaktır bilirsin ama içimdeki bu meraktan kurtulmalıyım :D

LoveMeorLeaveMe ben çukulatada bilmiyom, nedir çukulata? tatlı bişi mi acaba. ühühüü. hiç bişi bilmiyom ben.

hatırlayamıyo olmanın nedeni açık seçik ortada csyasoo, öğrenci adamın tad duygusu öğrencilik hayatı boyunca en alt düzeydedir. önemli olan bi şekilde tokluk hissine erişmektir. o 900 gramlık ürünün 5 ekmekle 15 dk içinde yendiğine bahse girebilirim :D

böyle kampanyalara kesinlikle ihtiyacımız var RaMa. mesela ben stickman olarak, bir nutella yiyemeyen blogger olarak öyle sıkıntılar çekiyorum ki. en temel ihtiyaçlarımdan biri nutella ama işte. bu ihtiyaçtan yoksun olarak sürdürmeye çalışıyorum hayatımı :p

yoo Scarlet yooo... nutella üzüntüsünün bambaşka olduğunu tahmin ediyorum. şokella çokobella üzüntüleri nedir ki, gelir geçer. ama nutella öyle midir. değildir kesin :p

inş. be berrin abla, inş. bende görecem o günleri. bi gün nutella yiyecem ve sonra biri benzer bişiyle gelince karşıma, bu ne lan! dicem. nutella yemiş insanım ben, bu ne saygısızlık diyecem. bi tane indirecem ağzının ortasına :p

vay duyuşen abla, okudum nutella tarihini :) adamım kobe amerikada nutella öncüsüymüş meğersem. o kadar maçını izledim, bi kavonoz nutella göndermedi terbiyesiz. sen artık uzmanı olmuşun nutella'nın. tek kaşık yiyerek içindeki yağ, fındık, süt, bilmemne oranını ölçebiliyorsundur. nutella gurmesi bi insansın sen. senin karşında saygıyla eğilirim ablam.

alaman çukulatası diye bi oluşum var tabi esraama bu almanlar bi bana kıl herhal. göndermediler buyur stickman bi nutellamızı ye demediler. ah gönderseler bi kavonoz, bırak kaşıkla sıyırmayı, dibini bucağını ekmekle sıyırırım bi gram bırakmam kavonozda.

bi sor bakalım gariban stickcin o saydığın şeylerden yedi mi lulucum bi sor. ahh garip stickman ahh. dilim dilim ekmeklerin üzerine tahin-pekmez'e abanarak geldim bu günlere. küçükken kahvaltı sofrasına oturur annemin sürdüğü tahin-pekmez ekmek dilimlerini yiyerek çizgi film izlerdim. ondan ben böyle kanlı canlıyım :D

Beyrut Yıldırım dedi ki...

ya bildiğin çikolötö.:)

I believe, i can fly dedi ki...

nutella yedim mi? yedim (:
beğendim mi ? beğendim (:
müptelası mıyım ? hayır (:

reklamındaki "bu benzersiz lezzete hayır diyemiyorum" diyen çocuğa kılmıyım? kılım (:

başka bir reklamındaki adam kazanı karıştırdıktan sonra kaşığı yalıyor mu? yalıyor(:

peki ilk yayınlandığı zamanlarda bu adam o kaşığı yaladıktan sonra kazana geri sokuyor muydu? sokuyordu (:

o saatten sonra benim nutella yiyesim gelir mi? gelmez (:

reklamları sonuç olarak berbat mı? berbat (:

reklamlar berbat bile olsa o nutella herkes tarafından ısrarla yeniyorsa reklamlar bazen hedef kitle üzerinde çok da etkili olmayabiliyormuymuş? olmayabiliyormuş (:

bu iyi bir şey mi? bilmem (:

ben bu konuyu nereye bağlıcam? sanırım hiç bir yere :D ne yazdığımı bile unuttum :D sanırım bir çıkarım yaptım ama

evet yaptım (:

stickman dedi ki...

olmadı artık öyle yapıcam fatoşum, bulacam bi cam kavonoz, bayramdan kalma dandik çikolötöları dolduracam içine, kaşıklamaya başlayacam. al sana stickman usulü nutella. benim neyim eksik, ben niye yaşayamayım bu hazzı. mis gibi de yaşarım işte.

I believe, i can fly :D
gülmekten çatım çatım çatladım allah seni nutellasız bırakmazsın. kavrulmuş türk fındıklarına, o adamın o kaşığı yalamasına aldırmadan bu benzersiz lezzete hayır diyemiyorum demek istiyorum bende. bi kere yaşasam bile razıyım. adamın kaşığı yalamasına aldırma, nutellayı bol bulan kıçına başına sürermiş. o yine insaflı, kaşığı yalıyor sadece. çok güldüm yemin ederim. üstelik sadece gülmekle kalmadım, süper reklam analizlerinden de bir halkla ilişkiler ve tanıtım öğrencisi olarak ders aldım. artık bu bilgilerle okulu bile bitirebilirim belki :D anneciiim anneciim nutellayı unutmadın değil mi? nutellayı nasıl unutabilirim? mucks!!! bu benzersiz lezzete asla hayır diyemeyenler? birleşin! (bi daha yazıdan komik yorum yazarsan harcarım seni bilmiş ol)

I believe, i can fly dedi ki...

ahhahha vaaayyy meslektaşım benim :D

tez konum "reklamlarda ünlü kullanımının üniversite gençliği üzerindeki etkisi"ydi (şu araştırma kümeleri sınırlamaları beni öldürüyor)

sana tez konusu öneriyorum :
nutellanın reklamlarında pis bir ahçının ve 30 yaşındaki bir adamın bile kuramayacağı bir cümleyi kurabilen sahte replikli saçma çocuğun kullanılması ve çocuğa çantasında nutella taşıyan annenin gereksizliği ile herhangi bir şekilde bağdaşmayan nutella sevgisinin hedef kitle üzerinde yarattığı psikolojik sorunlar

konu değil özet oldu. zaten pr öğrencisinden çok psikoloji öğrencisi için tez oluşturuyor sanırım :D

yapmıcam sana yorum daha yaaaa :D

stickman dedi ki...

I believe, i can fly
bak valla reklamı bu boyutlarda analiz etmenden anlamıştım bu işlerin içinde olduğunu :)

müthiş tez konun için teşekkürler ama bizim hocalar tez yazdırmazlar bana, "-olum artislik yapma bana, gel bi ara iki basket oynayalım, gel bişiler içelim, muhabbet edelim" diye çağırıyolar anca. gel senin tez danışmanın olayım diyen yok :D bırak tez yazmayı, ben okulu bitirsem daha da bişey istemem. hala birinci sınıftaki dersi alan bi insanım. 6. yılım :D ama okulu bitirip araştırma görevlisi olup tez yazan arkadaşlar var. artık umudum onlar, hoca olduklarında geçirecekler beni inş. :D bakma sen bana, yorum yazmaya devam et ;)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

bayan olmadan anlamak imkansız:)!

bugunkü haberturk gazetesi web gnlüğü köşesindesin
Sevgiler

stickman dedi ki...

Moda(e)rator haklısın sanırım. nutellam bitti diye üzülen erkek sayısı bayanlarınkine oranla çok çok düşük :) haberturk hangi yazımı yayınladı acaba. bu hep gizemli bir şey olarak kalacak bende :p belki yıllar sonra haberturk'un tozlu arşivlerinden çıkarıp bulabilirim. yada bi çilingir sofrasının altına serilen gazetede karşıma çıkar kimbilir ;) haber verdiğin için tekrar teşekkürler.

chocolate's lover dedi ki...

ba ya bende bloğumda hiç nutelladadan bahsetmemişim onu farkettim,o kadar çikolatadan bahset bir bayan olarak nutella kaşıklamakdan bahsetme.bu arada şimdi farkettim evlendiğimizden beri 2 nutella almışız.2ciside bir kere fırtılmış.

stickman dedi ki...

hakkaten chocolate's lover ya, senin gibi çikolata aşığı birinin nutelladan hiç bahsetmemesi hakkaten ilginç. ve evlendiğinizden beri sadece 2 nutella almanız, üstelik ikincisininde sadece bir kere fırtılması? bu durumdan şu sonucu çıkarabiliriz sanırım; evlilik nutellayı öldürür.

*kelime jonglörü* dedi ki...

Ben de yemedim.:)