8 Ocak 2010 Cuma

avatar - cılar

burdan, avatar filmini izleyen tüm insanlara sesleniyorum. bakın ben bu filmi izlemedim. o yüzden sizden rica ediyorum; karikatüristler, yazarlar, yazmayanlar, konuşanlar, susanlar, tramvayda önümde oturanlar, sokakta yanımda yürüyenler... evet hepinize sesleniyorum. ben izleyene kadar AVATAR filmini unutun. bunla ilgili espri yapmayın, karikatür çizmeyin, yazı yazmayın, konuşmayın! çünkü ben hiçbirini anlamıyorum. hem spoiler vermiş oluyosunuz, gıcık oluyorum, sinirleniyorum. ıssız adam'ı izlememiş olmamın hayatıma etkileri döneminin bi ikincisini yaşıyorum adeta. gerçekten çok zor bi durum. çıkmazlardayım. yaşamayan bilemez. bi yardımcı oluverin be güzellerim. ha! lütfen. yada götürün beni bi 3d sinemaya. hiç olmadı konya'ya bi tane 3d sinema yaptırıverin olsun bitsin. bütün sorun çözülsün. izleyeyimde şu filmi, bende rahatlayım sizde rahatlayın. bakın tek taraflı da düşünmüyorum. çift taraflı bir çözüm sunuyorum sizlere. empati tavan yaptı lan bende.

benim başıma gelmez demeyin. bi gün oturmuşsunuz tramvayda, arkadaşınızla birlikte avatar filminden bahsediyosunuz. öyle kesiverirler gırtlağınızı. ne olduğunu bile anlayamazsınız. öyle ölür gidersiniz. mundar olursunuz. bakın çok insancıl bi şekilde uyarıyorum ben. siz bilirsiniz artık.

15 yorum:

Kürk mantolu madonna dedi ki...

Korkmamaya çalışırız avatar izleyenler olarak =)

esra dedi ki...

istanbula gelsene sana sinema ısmarlıyayım:)avatr lütfennnnnn

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

muhahh koptum :D

*kelime jonglörü* dedi ki...

Ben de ikisini de izlemedim.İnsanlar o kadar ayılıp bayılıyorlar ki avatara izlenip beğenmeyenin bir psikoloğa fln görünmesi gerek(miş gibi).

0z-T dedi ki...

Ben de sirf bu muhabbetlere katilmak icin gittim stickman ama sonra yapilacak cok da bir geyik olmadiginin farkina vardim. Yani ben sadece 5 dakika konustum bu film hakkinda, sonra unuttum.

Sacma soru: Konya'da tramvay mi var harbiden?

Blackmamba dedi ki...

avatar abartıldığı kadar guzel bir film değil tmm animasyonlar filan guzel konu biraz ilginç ama sadece okadar bu tur fılmler her sene 3-5 tane cıkıo zaten izlemesen de bisi kaybetmezsin merak etme :)

ziggytheking dedi ki...

Bıçağın parlayan ucudur beni şu yazıda kopartan.

stickman dedi ki...

Kürk mantolu madonna, spoiler dikkatinizde olsun yeter. onun dışında artık esprilere filan katlanmaya razıyım.

istanbula geleyimde nerelerde kalayım esra. bankamatiklerin içinde mi uyuyayım. sokakta banklarda uyuyayımda tinerciler mi çizsin :)

*kelime jonglörü* tabi beğenmeyenlerde olabilir ama tüm zamanların en büyük hasılatını yapmak üzere film. insan merak ediyor yahu.

olsun be Oz-T, o 5 dakika için her türlü fedakarlığı yapmaya hazırım ben :p
bi de Konya'da tramvay olmaz olur mu hiç Oz-T'im ya. sen stickman'in tramvay maceralarını okumadın galiba :) tee 1917-1930 arası atlı tramvay varmış burda. bildiğin at. ondan sonra uzunca bi süre yokmuş sanırsam. şimdiki tramvaylarda bi 15 yıldır filan var. çok durak olduğu için biraz yavaş kalıyo dur-kalk dur-kalk. almanya'dan alınmış kullanılmış tramvaylar bunlar, biraz eski ama iyi çalışıyo :) durak sayısı az olsa süper aslında. hergün içinde 1,5 saatini geçirmediğin sürece arada sırada tramvaya binmek keyifli bişi :) bak burda bi kaç fotoğrafı var bakmak istersen.

Blackmamba, bence her sene 3-5 tane çıkan filmlerden değildir bu film. yani ne bileyim, en azından bu kadar heveslenmişken ben öyle umuyorum :D

ne demiştim en baştan ziggytheking, kayıt altına alınan ufak ayrıntılar :)

Lulu dedi ki...

Ah Stickcim kız olsaydın her şey kolaydı.Bizim kral dairesi gibi sadece misafirler yatıya kalsın diye misafir dairemiz var.Babama rica ederdim Konya'dan bir kız arkadaşım gelecek derdim,birlikte İstanbul'un altını üstüne getirirdik sonra da İstinyepark'ta Avatar'ı IMAX seyrederdik.Ama maalesef kardeşimle seyredicez artık ne yapalım :(

stickman dedi ki...

luuluuuu :( ühühü :( nası içime oturdu ya. sen babana de ki, baba de, bi adam var sokakta, aç böyle nası perişan halde, soğukta tir tir titriyo, evsiz, kimi kimsesi yokmuş de. yazııık de. bizim şu misafir dairesinde kalsın de. üstünden kapıyı kilitleriz bişi yapamaz de. valla ben yaşarım orda. sonra sen ara sıra bana kapının altından ekmek filan atarsın. yine kapının altından su dökersin ben pipetle yerden içerim suları. sonra baban işe filan gittiğinde kapıyı kırarak açarız, gezeriz, gideriz avatar'a. biz dönene kadar da kardeşini kilitleriz oraya. yada ben geliyim yine. sen şey de babana, baba bu arkadaş aslında kız ama hormonlarında filan azcık gariplik var, ondan böyle biraz iricene olmuş, sakalları filan çıkmış o yüzden de. belki inanır :( (bkz: umut dünyası) (bkz: hayal kurmak başarmanın yarısıdır) (bkz: denemeye değer) (bkz: ne kaybederiz ki)

Beyrut Yıldırım dedi ki...

çizimlerr!! :) öldür:D

Lulu dedi ki...

Ay kıyamam sana:D
Hayal gücüne ve ajitasyon(bkz.*heyecanlandırma,*kışkırtma,*acındırma)kabiliyetine bayıldım Stickcim ama babama hiçbir numara sökmez.Yüze bakıp karakter tahlili yapabilen zehir gibi bir adamdır.Ayrıca kardeş deyince sen ne düşündün bilmiyorum Stickcim.Kardeşten kastım 1.86 boyunda,bebek yüzlü ancak hakedeni paketleyip hastaneye postalayacak cesarette şahane bir delikanlı.Anlayacağın hadım bile olsan bizim eve adım atma şansın yok canım:)
Batsın (mı) bu dünya!

stickman dedi ki...

ya fatoş :) bi gün cidden bilgisayarın başında benim blog açıkken ölüp kalacaksında cesedini bulacaklarmış hissine kapılıyorum :D güler gülmez blogu kapat lütfen, allahını seversen bak. cinayet zanlısı olmayım bide. başımı belaya sokma :p

e be lulucum, sende o kadar ballandıra ballandıra anlatıyosun sonra da hadım olsan giremezsin bizim eve diyosun ya alla allaa :) bi ekmek atmayı, bi kapının altından su dökmeyi çok gördün bana ühühü :( inceden de mesajını veriyosun yamuk yapanı kardeşim yamultur :D uhuhuuuuvvv! eyvallah :D kardeşinde geleydi o zaman ya sinemaya, niye kilitliyoruz ki eve, bence kilitlemeyelim :p tutalım elinden götürelim ufaklığı, sevinsin :p bi de baban yüze bakıp karakter tahlili yapabilen zehir gibi bi adam mağdem beni niye uğraştırıyosun ajitasyon yapacam diye canım çıktı burda :p verelim blogun adresini okusun. yüzüme de baksın. ama söyleyim, o zaman hemen beni seninle evlendirmek ister. heheeyytt :p bulmuş benim gibi damadı kaçırır mı :p
(şaka maka bu gün o şarkıyı söylediydim ben biliyon mu? batsın be bu yalan dünya, hatta bitsin bu rüya, üstelik ağlatıpta gülenin kulağı tıkansın (yıkatması çok pis acı verici oluyo ondan dedim))

Lulu dedi ki...

Stickcim,babamın bütün erkeklere potansiyel sapık gözüyle bakmasının bir nedeni var:10 yıllık kankamı,ablasını ve abisini"Kardeşinizin bakışlarını beğenmiyorum defolun lan evimden!"diye kovduğu için onunla tartışmıştım.Aradan bir hafta geçmeden kanka diye bildiğim hain pırıl pırıl parlayan gözlerle bana ilan-ı aşk edince neye uğradığımı şaşırmıştım.Çocuk çoktan niyeti bozduğu halde salak ben kankama toz konduramadığım için olayı çakamamıştım.Yani babam haklıymış.Ailesi İlhan sapığını(ex kankam)Arabistan'a işadamı diye şutladı da haksız yere suçlanmaktan kurtuldum.Bir de senin dediklerini yapmaya kalkarsak iyice sabıkalı olurum.Canına mı susadın sen canım:)
Ps:Babamdan kızını en son Cerrahpaşa'dan bir doçent almaya kalktı ama onu babamın elinden zor aldılar(Benden uzak durması için onu uyarmıştım salak laf anlamadı).
Sana gelince Stickcim karakter analizine hiç gerek yok.Başındaki bereyle olağan şüpheliler gibi duruyorsun.Baştan kaybettin diyelim biz şuna:D

stickman dedi ki...

vauuv olaylara bak. İlhan şu an arabistanda napıyodur kimbilir :D herifi arabistana sürdürmüşün Lulu. hafiften tırstım ben senden :p ama valla babana kanım kaynadı ;) işte böyle açıksözlü olacak insan. yemin ederim tam benim kafadan ;) (bkz.kızlar babaları gibi erkeklere aşık olurlar) ya babanda haklı tabi ortam çok bozuldu ama turşunu mu kuracak? :) sende de beni ne doktorlar ne mühendisler istedi durumu var gibi biraz lulucum :p yani beni doçent istedi, sen kim oluyosun ulan! gibi bir tokat geliyordu ki zor eğdim kafamı :D baban o cerrahpaşa'dan gelen doçente ben sana doçent olamazsın demedim, adam olamazsın dedim demiştir. ondan zor almışlardır elinden. ki zaten sen, benden uzak dur demene rağmen babandan istiyosa seni boşuna doçent olmuş o sana diyim :p (ooohh canıma değsin lan doçent)

bu bereme de lanet olsun :p hadi ben başımdaki bereyle olağan şüpheliler gibi duruyorum, ve baştan kaybedilmiş sayılıyorum ki bence burda beni kaybeden sensin güzelim :p ama senin bu gizemli hallerine ne demeli :p en azından bende bi görsel var. ayrıca blogun heryanında görülüyorum açık seçik. (tepede uzanmış yatıyorum yahu) sende profil bile yok bea :p kaybetmişimmiş peah :p (bereyi çıkarsam lulu? babana, üşümüştüm Lulu'nun babası bey amca, ondan takmıştım bereyi, aslında normalde hiç bere giymeyen bi insanımdır. hatta bereden nefret ederim derim. gerisi gelir zaten allahın emri, peygamberin kavliyle... filan. ey avatar filmi, ey hollywood sineması, 3d teknolojisi, siz nelere kadirsiniz!)