17 Ocak 2011 Pazartesi

Inception

ben her zaman olduğu gibi gündemi geriden takip eden adam olarak inception'ı daha geçen gün izledim (şerefsizim benim aklıma gelmişti..gerçek..) şaka şaka gelmemişti. ya gelmişti de biraz başka türlü aslında. aynı gibi de ama sanki neyse geçelim benim aklıma geleni. aslında biraz kafam karıştı. iki defa izledim ama %100 anladım denemez. izliyorum şimdi bi yere kafam takılıyor sonra çözüyorum olayı, hah lan tamam işte şöyle olduğu için böyle diyorum, sonra bi yer daha çıkıyor böyle, orayı hallediyorum, derken bi yer daha çıkıyor. bu sefer ilk çözdüğüm şeyi unutuyorum. oradan ora, şurdan şöyle derken bi acayip bi karışık bişi oluyo, sonra hepsini düşünüyorum haaa tamam leeen anladım şimdi diyorum ama yine bişeyler karışmış gibi oluyor, bi acayip oluyor. sanırım tam anlamış olan biriyle birlikte tekrar izlemeliyim ve kafama takılanları filmi izlerken anında sormalıyım o kişiye. ancak böyle içim rahat edecek gibi. zaten son zamanlarda bende böyle bi film anlayamama hastalığı başladı. aptallaştım sanırım. beyinsizleştim.

1 yorum:

Programmer dedi ki...

vay o tam anlamış adamın haline o zaman ;)