10 Ocak 2011 Pazartesi

menemen

insanın çat diye kapısına dayanıp üç yumurta isteyecek kadar samimi bir komşusunun olması lazım bence. ha yok değil var ama durum başka. sırf canım menemen yapıp yemek istiyor ve evde yumurta yok diye bir gündüz vakti, ki dışarı çıkıp rahatlıkla 3 yumurta alınabilecek bir vakittir, komşunun kapısına gidip de üç yumurta istenmez be abi. sırf üşengeçlikten yani. aslında bi samimiyet var tabi ama istediğim düzeyde değil. -hişşş zenci, 5-6 yumurta al gel de bi menemen yapıp yiyek lan! düzeyinde bi samimiyet istiyorum ben. ama bu samimiyet tek yönlü ve benim baskın olduğum bir şekilde olsun. o yapamasın mesela aynı hareketi. veya onun getirdiği yumurtalarla yapılmış bir menemeni beraber yedik diye ertesi gün kapıma dayanıp -çocuğun şu ödevi bilgisayardan çıkacakmış, şunu bi çıkartıver yazıcıdan... demesin. kartuş kaç para biliyo musun sen!

halbuki komşuyla aramdaki samimiyet düzeyi kocasıyla karşılaşırsam selamlaşmak, küçük kızını kapıda görürsem gülerek el sallamak ve onun da bana aynı şekilde karşılık vermesi, kendisiyle olan iletişimim ise -annen var mı? -yok?.. kpss'ye neden girmiyosun? -nebileyim... düzeyinde. 8-9 yaşlarındaki kızıyla ise hiç bir iletişimim yok. dikkate almıyorum onu. o yaşlardaki insanları sevmiyorum. yaşa bak 8-9. yumurta-menemen filan diyince zeki demirkubuz'un bekleme odası filminden bi cümle geldi aklıma;

-gözleri ağlamaktan şişmiş insana menemen yer misin diye de sorulmaz ki ya...

çok gülmüştüm buna. filmi durdurup dakikalarca gülmüştüm. yine film durmuş haldeyken evin çeşitli yerlerine gidip oralarda da güldüm. sonra baktım bu işin bi sonu yok. gülmeyi bırakıp filmi izlemeye devam ettim.

yumurtayla ilgili bişiler düşününce insanın aklına da amma film geliyo ha. şimdi de funny games (1997) filmi geldi aklıma. hadi şimdi cesareti olan varsa semih kaplanoğlu'nun yumurta filmi de var ama onu unutmuşsun yazsın yorum olarak. hadi yazsın da göreyim. hadii.. hadiii... ahah aklıma süper bi film fikri geldi. menemen diye bi film çeksem. komedi filmi olsa. tüm bu filmlerle dalga geçse. offf ya, neden bu kadar zeki ve yaratıcı bi insanım sanki. size haksızlık. ama siz de üşengeç değilsiniz işte. ordan dengeliyoruz.

7 yorum:

Sam dedi ki...

8-9 yaşında zavallı masum çocukları direk ezmişsin yalnız :D

of ama son kısma geberdim gülmekten.

cadı dedi ki...

sırf ne yapacaksın diye meraktan yazıyorum, semih kaplanoğlu'nun yumurta filmi de var ama onu unutmuşsun:D yazmadım bile kopyaladım eheheh :)))
hadi yazdım görelim hadi hadiii:))

Şirvan dedi ki...

Süpersin yaa. Havandasın yine:)

bossa nova dedi ki...

hiş bak bi onun için bakkal telefonu alıcan adama basıcan parayı 3 yumurta bi kola üç ekmek sekiz sakız dicen getiriyo.

Finduilas dedi ki...

sen filmi durdurup dakikalarca gülmüşsün ben de bu kısmı okuduğumdan beri gülüyorum ''8-9 yaşlarındaki kızıyla ise hiç bir iletişimim yok. dikkate almıyorum onu. o yaşlardaki insanları sevmiyorum. yaşa bak 8-9.''

allah da seni güldürsün stickman müdür. valla.

stickman dedi ki...

Sam, ehehe yok be severim aslında. çocuk yani sonuçta. şaka olsun diye öyle dedimdi :)

cadı, hakkaten ya napacaktım ki. bişiler yapacaktım ama unuttum. aa evet öpecektim. gel bakıyım sen bi. ummuuh ummuuhh kıhkıhı :D kendin kaşındın.

Şirvan, havanda mı? hangi havan? ceviz dövme havanı mı? havanda su dövüyosun sen söyleyim :p

bossa nova, bizim burda öyle bakkallar yoktur. hem zaten bakkal mı kaldı memlekette. şu an bildiğim bir bakkal var. o da uzak biraz. hem öyle bakkalı ayağına getirmeler filan ne oluyor. benim için biraz fazla sosyetik. ahaha ben şimdi niye baltaladım senin bu önerini ya :D

findu, allah da seni güldürsün demişsin ama naptın sen ya. yok etmişsin kendini, blogunu, profilini filan silmişin. neler oluyor ya şu sıralar takip ettiğim bloggerlar gidiyor, kapatıyor hep. geri gelirsin umarım.

cadı dedi ki...

daha da yorum yazmam sana:P cıkcıkcıkk