21 Ocak 2011 Cuma

stickman and Lady GaGa (sevgilim!)


ben yine gündemi geriden takip eden adam olarak Lady GaGa'yı daha yeni dinlemeye başladım. yeni keşfettim. çok tatlı bi insan kendisi, deli deli dönüyo, böyle bıcırık bıcırık bi hareketler filan. çok sevdim valla. hatta bildiğin aşık oldum lan. yemin ederim bak. öyle hani bi insanı çok seversin, hayranı olursun falan bu şekilde değil. hani nasıl böyle normal aşık olursun, işte o şekilde aşık oldum kıza. şu internet aleminde ne kadar klibi, ne kadar canlı performansı varsa hepsini indirdim. hem de hepsi 1080p yüksek çözünürlüklü nefis bi kalitede. bin küsür sayıda yüksek çözünürlüklü fotoğrafını da indirdim. gördüğünüz üzere eğer mümkün olsa kendisini de indireceğim. bi gün youtube'a girdim. nası denk geldiysem bi klibini izledim, sonra bi klip daha, sonra bi klip daha derken olay bu seviyeye geldi. süpermiş la şarkıları niye demiyosunuz bana bu kızı. beni bile coşturdu. bi şarkı beni bile coşturabiliyosa o şarkı kesinlikle güzeldir. ve Lady GaGa'nın bu şekilde çok şarkısı var. bi arkadaşım baya bi önceden bak lan Lady GaGa falan filan diye bişiler demişti de ciddiye almamıştım. neyse azcık geç oluverdi napalım. bi ara da dvj bazuka'ya aşık olmuştum hatırlarsanız. neyse sevmiyom artık onu. zaten yeni şarkı ve klipleri de iyice boktanlaşmış. önceden kliplerinin böyle bi havası olurdu, hepsinin ayrı bi tarzı olurdu, güzel bi kurgusu olurdu, şarkıları insanı tahrik ederdi. şimdi bunların hiç biri kalmamış. leblebi gibi şarkı yapıp klip çekiyo zaten. 150 tane şarkı yapacağına adam gibi 10 tane şarkı yap. allaam ya leppim ya. neyse şu güzel yazıyı senin o meymenetsiz ismini kullanarak kirletmek istemiyorum daha fazla. bundan sonra Lady GaGa stayla! pıtırcığım o benim ya. fındık kurdum. bıcırığım. o pıtıcık pıtıcık dans edişini yerim. ekmek yiyişine gurban olurum senin. o ağız ve çene yapını yirim. dudaklarını ısırırım. dişleri bile seksi. bi insanın dişleri bile seksi olur mu? oluyor işte. bi de hem şarkı söyleyip hem de deli gibi hoppidik dans ettiği için şarkı bitince nefes nefese kalıyor. kıyamıyorum hiç. miniğim ya. geçen gün kardeşime dedim ki, lan valla ben Lady GaGayla evlenirim ha. -he o da hazır seni bekliyodu zaten... dedi. ne var lan sanki, olamaz mı?! belki beni tanıma fırsatı olsa aşık olacak, ki eminim bundan. %100 eminim beni tanısa kesinlikle delicesine aşık olur. hem zaten kendisi evlenmek ve bi sürü çocuk yapmak istiyormuş. ben hazırım Lady GaGam, burdayım. çeneni yidiğim. gel bi sürü küçük stickman ve küçük lady gaga yapalım. mutlu mesut geçinip gidelim.

5 yorum:

Laura dedi ki...

metin ol stick, üzülme, daha iyilerine layıksın. lady gaga lezbiyen çocuğum. (türk filmi bakışı)

neslinnce dedi ki...

stick lady gagayı fazla hanımhanımcık çizmişsin yareppim yaa. Hatun geçen gün Pariste çıplak dolaştı. :)

rengarenk dedi ki...

:) Resme bittim, yazı zaten süperdi :D
Ben de gündemi geriden takip ediyorum.Habire Paparazzi dinleyip duruyorum bu ara.

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

sevgili stickman -bak büyük harflerle yazıyorum.- ÇİZDİĞİN ŞEYE ON DAKİKADIR GÜLÜYORUM. lady gagayı pek sevmem lakin öyle bir anlatmışsın ki içim ısındı. gel gidip annesinden isteyelim?

stickman dedi ki...

Laura, yavrucuğum, neden Lady Gaga ile birebir sevişmiş gibi konuşuyosun bakıyım. lezbiyen değil biseksüel diye biliyorum ben. ki öyle. yani hem seni sevebilir hem beni. hem seninle sevişebilir hem benimle. böyle bi kızı sevmek sorun olmaz benim için :)

neslinnce, şimdilik çizmesi en kolay bu olduğu için bunu seçtim :) tabi ilerleyen günlerde hem ben o hem o daha çıplaklı çılgınlı kostümlerde paris sokaklarında görübiliriz hazır ol buna.

rengarenk, papaa! papaaa! paparazzziii!!! ben de şu aralar en çok Telephone'u söylüyorum. sadece nakarat kısmını tabi :D bu sırada da kendime hakim olamayıp deli deli dans ediyorum tabi :D

Larien Beyinütüleyen, saat mi tuttun yavrucum :p ehehe ben on dakikaya ayarlamıştım zaten :p daha fazlası bünyede zarar yapabilir diyerekten. sev be gagayı, valla iyi kızcağız. cimcimik bişi zaten. ufacık tefecik içi dolu reçelcik. ekmeğe sürüp yiyesi geliyo insanın.