27 Ocak 2011 Perşembe

tweek

fiyaka
şu hayatta çok fiyakalı olduğunu düşünen nice insanla karşılaştım ama bence gerçek fiyaka sadece konya lisesinin kapıcısı cemal ağa ile candan erçetin'in "hangi aşk adil ki" şarkısına istiklal caddesinde klip çekilirken sol yanından ayrılmayan, kalabalığı inanılmaz bir şekilde kontrol altında tutan, garip şapkalı, siyah deri mont giyen, sakallı ve kotunu göbeğinin üstüne kadar çekmiş, nasuh mahruki'den hallice olan o adamda vardır. bizim cemal ağa'yı göremeyeceksiniz belki ama youtube'dan candan erçetin'in dediğim klibini izleyerek gerçekten fiyakalı bi adam nasıl olurmuş görebilirsiniz. alın size link. gözünüz fiyakalı adam görsün.

yok satmak
herhangi bişey yok satıyor diye övünmek bence çok saçma. yok satıyor demek aslında satamıyosundur demektir arkadaşım. üstelik normal satamamaktan daha kötü. alamayan insan bi sinirlenir. hay senin ürününe filan der.

hoplayıver çekirge
çekirge hayvanı üzerine bile şarkı yapabilen insanımız var. çekirgelerin bundan bi haber yaşıyor olmaları bence üzücü. acaba dünyada çekirgeleri konu alan bi şarkı daha varmıdır. sanmıyorum. acaba çekirgeler insanoğlunun kendileri için bir şarkı yaptığını bilselerdi neler hissederlerdi. bence çok mutlu çekirgeler olurlardı. bundan yıllar yıllar önce bi internet kafede oturuyorken içeri bi tane çekirge girmişti. ortamda nasıl bi kaos yaşandığını anlatamam size. en son ben artık o an nasıl bi cesaret geldiyse, çekirgeye tekme atarak dükkanın dışına uçmasını sağlamıştım. ne vicdansız adamım lan. çekirgeye tekme atmışım. -sana o kadar şarkı yaptık! daha ne istiyorsun be! diye sinirlenerek tekmeyi çakmış da olabilirim tabi.

tweek
son olarak, I love you tweek!

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ahahaha cemal aga... eyw, sesli guldum.

Süpersonik Sam dedi ki...

çekirge olayına bayıldım :D ilahi.

stickman dedi ki...

Adsız, sen de konya lisesi mezunusun sanırım. Cemal ağaya bu kadar güldüğüne göre tanıyosun.

Süpersonik Sam, o çekirgenin tekmeyi yemeden önceki bön bön bakışları hala ara sıra gözümün önüne gelir.

puck-robin dedi ki...

forza fingerbang forza kenny

bros dedi ki...

fiyakalı adam iyiymiş :)

Robin Goodfellow dedi ki...

bak şimdi utandım, fingerbang south park'ın bir bölümünde elemanların kurdukları grubun ve söyledikleri şarkının adıydı :D

stickman dedi ki...

niye utanıyosun yaav :) şimdi baktım, izlemişim ben o bölümü. ama sen diyince hatıryamamıştım. galiba henüz izlemediğim bi bölümden bi alıntı yaptın diye düşünmüştüm. o bölümde en çok alışveriş merkezindeki güvenlikçilere kopmuştum ben. günlerce tekrar tekrar izlemiştim :D

Robin Goodfellow dedi ki...

hahahah enfes bir bölümdü :D