30 Ocak 2011 Pazar

karacasu'yu sevenler ilköğretim okulu

ne yapalım abi, biz de emir kuluyuz
hayatım boyunca hiç şöyle bi cümle kuramadım. -ne yapalım abi, biz de emir kuluyuz. biri bana öyle bişey desin ki, cevap olarak yapıştırıvereyim şu cümleyi. hadi bana öyle bişey deyin. yalvarırım. bu cümleyi kurmak için çıldırıyorum.

kral çıplak
şu kral çıplak lafı bence tamamen bir saçmalık. yahu sorarım size, günümüzde hangi kral çıplaktır allasen. hem krallık mı kaldı kardeşim. şunun şurasında krallıkla yönetilen kaç ülke kaldı sanki. kral çıplakmış. pııhh. yahu bi kere adam koskoca kral. iki parça kıyafet alamayacak mı kendine. ne belli, hadi çıplak gezmek istiyorsa? size ne? hangimiz bazen sokakta çıplak gezmek istemiyoruz ki hem? hee! hangimiz? kimse yok mu? lan bi tek ben mi istiyomuşum. ühühüü.

düğün davetiyesi
düğün davetiyelerinde neden zor okunacak yazı şekli seçiyorlar. düğüne gelmeyelim mi istiyorlar. lan zaten meraklı değiliz boktan düğününüze. ben zaten düğünlerden nefret ederim, hiç sevmem ve gitmem. o yazıyı okunacak şekilde yazsaydınız da gelmezdim salak düğününüze. aptal düğününüze. geri zekalı düğününüze.

gözü dalan insanlar
ben bu insanlara sinir oluyorum. sabit bi noktaya hiç göz kırpmadan, hatta vucudunda en ufak bi kıpırdama olmadan kilitlenip deli gibi uzunca bi süre bakılması beni çok sinirlendiriyor. bi de bu insanlar o sabit noktaya baktıkça gözleri büyüyor. büyüyorda büyüyor kocaman oluyor gözleri. valla çok sinirleniyorum ben bu duruma. elim ayağım geriliyor. benim yanımda gözünüzü daldırmayın kardeşim. öyle mal gibi öküz gibi sabit bi noktaya kilitlenip bakmayın. delirtmeyin beni.

karacasu'yu sevenler ilköğretim okulu
çok inanılmaz geliyor biliyorum ama hakkaten böyle bi okul var. inanmazsanız bakın işte bu da sitesi. allah aşkına böyle okul adı mı olur ya. facebook grubu mu kuruyorsunuz sanki. karacasu'yu sevenlermiş. bu ülkede okul yaptıran pek çok kişi de pek çok şeyi seviyor sayın karacasu'yu sevenler ama tutupta ben şunu seviyorum ilköğretim okulu koymuyor yaptırdığı okulun adını. çok fena saçmalamışsınız ben size diyim. bence hemen değiştirin o okulun adını. karacasu bir numara en büyük ilköğretim okulu falan koyun. hem karacasu'yu gerçekten seven insan kendisini ön plana çıkarmak istemez, karacasu için yapar herşeyi. siz tutmuşsunuz kendi reklamınızı yapmışsınız. bu kadar mı egoist olunur ya.

6 yorum:

Süpersonik Sam dedi ki...

yine geberdim gülmekten :D
düğün davetiyesi muhabbetine çok fazla katılıyorum :D

JG dedi ki...

Ahaha o okuldan mezun olduğunu düşünsene. Ardından Harvard'ı bitirsen bile kurtaramazsın cv'ni.

OiP dedi ki...

:)) Hahaha :D)) davetiye tasarımı diyince ver italiği, ver el yazısını, eğ, bük, kıvır fontları :D))

Okul adı da pek gereksimiş, dernek mi nan bu, musiki cemiyeti mi ?? bilmemneyi sevenler diye okul adı mı olur. bitirdiniz küçücük bünyeleri! yazıktır günahtır ordan mezun olacak bebelere.

Şirvan dedi ki...

Ben de gözüm daldığında o noktada bulunan insanın "Ne bakıyorsun?" demesine sinir olurum. "Sana bakmıyorum ki hödük! Gözüm dalmış işte." diyesim geliyor; ama sadece "Dalmışım, sana bakmıyordum." diyorum. Kibar olmak lazım.

stickman dedi ki...

Süpersonik Sam, endişelenme Sam. bi gün tüm düğün davetiyesi sektörünü ele geçirip, tahoma 14 punto yapacağım tüm yazıları. rahat rahat okuyacağız. ve rahat rahat giymeyeceğiz o düğünlere.

JG, aynen öyle. Harvard mezunu adam iş görüşmesi için bana geliyor mesela. ben de patronum, ona kuracağım cümle şu olur; karacasu'ya geri dön dostum...

OiP, umarım bu yazıyı yetkili merciler filan görür de yapılan yanlışlığın farkına varırlar ve bebelerimizin ruh sağlığı düzelir. Bi de aa evet yanlış yapmışız, aslında karacasu'yu sevmeyenler ilköğretim okulu olacaktı diyolarmış. Belki de kimse sevmiyor karacasu'yu. neden olmasın. suyu kara bi yeri neden seviyolar zaten anlamadım :D

Şirvan, demek sen de şu gözü dalanlardansın haa. sen de haklısın tabi, bizim gibiler yüzünden rahat rahat bi gözünüzü daldıramıyorsunuz. aslında benim için sorun değil. tek derdim o sırada gözlerinizi inanılmaz derecede büyütmeniz. korkuyorum :(

Daçe dedi ki...

ahahah ulan bir hafta okumadım, aşırı komik şeyler yazmışsın :D karacasu'yu sevenler nedir hakkaten, 1 milyon kişi oluyoruzzz ;))))9))) da yazsaymış tabelasında :D tebrikler hafız :)