21 Şubat 2010 Pazar

dvj bazuka and stickman

AŞIĞINIM BAZUKA, SEVDALINIM BAZUKA!

я тебя люблю!

herşey geçen sene bu vakitler bir gün bilgisayar sınıfında oturmuş fakültenin paylaşım bilgisayarından corelDraw X4 (vektör tabanlı bir grafik programıdır, siz cahiller bilmezsiniz) ararken, DVJ BAZUKA isimli bir klasörü görmemle başladı. daha ismi görür görmez o andan itibaren hayatımda bişeylerin bütünüyle değişeceğini anlamıştım. hemen çift tıkladım ve klasörü açtım. içinde bi sürü video dosyası vardı. ilk videoyu açtığımda bunun okulda seyredilemeyecek bir video olduğunu üstelik sesini duymam gerektiğini anladım ve videoları flash diskime yükledim. o gün dersin bitmesine zar zor dayandım. ders biter bitmez eve koştum. tramvayda içim içimi yiyordu. yolu zor bitirdim. eve girer girmez bilgisayarımı açtım ve flash diskten videoları yükledim. hoparlörümüde son ses açtım ve hayatımın en aşk dolu tıkını ilk video dosyasına yaptım. işte o an! o an onu gördüm! DVJ BAZUKA! son ses dinledim şarkıları! dinledikçe izliyor, izledikçe dinliyordum. çoşkum apartmanı inletiyordu. bu rus kızı beni derinden etkilemişti. vurulmuştum ona.

aşığım sana bazuka! aşığınım, sevdalınım! ritimlerine... tarzına... duruşuna... o kibar ağızcığına ve minik pembe diline... (o ağız benim olmalı, yemeliyim o ağzını dilini) herşeyine aşığım! o günden beri kulaklarım senin müziklerinle, senin sesinle doluyor sürekli. bu aşk beni ben yaptı. bana güç verdi. web sitenden hay definiyşın videolarını indirdim durdum. izledikçe indirdim, indirdikçe izledim. seninle ağladım, seninle coştum. keşke tüm kliplerini hayd definiyşın çekeydin diye iç geçirdim. niçin? seni daha net görebilmek, sesini daha yüksek ve daha net duyabilmek için vahşi ve seksi bebeğim benim.

Bazuka! bazukaammm, aşkım sevdalım. kafamda süper klip fikirleri var. çekelim onları bi ara. bi de seninle evlenmek istiyorum! düğünümüz için dehşet planlarım var! dünya tarihine geçecek süper bi düğün olacak. deri damatlık ve deri gelinlik almamız lazım. misafirlerimizde deri giyinmeli. belli yerlerden fermuarlı. bilirsin. birbirimizi zincirlerle çekerek oturacaz nikah masamıza. yada sırayla birbirimizi köpek gibi getiririz. nikahtan önce senin kızlar ufak bi gösteri yapabilirler, güzel olur. nikah sonrası yaşanacakları misafirlerimizin kaldırabilmesi için bir önsevişme tadında ufak bişeyler yapmalı kızlar. nikah bittiği an o masayı kırıp yakacağız, aşkımızdan ve süper ritimlerimizden tutuşacak o nikah masası. belediyeden aldığı yetkiye dayanan nikah memuru cayır cayır yanacak. şahitler tutuşacak! ve çılgın düğünümüze başlayacağız. sen pioneer dvj'nin başına geçip coşturacaksın misafirleri. bende bizim kızların arasına dalıp onlara eşlik edeceğim. sonra birlikte misafirlerimizi kırbaçlayacağız. düğün pastamızı bizim kızların üstüne süreceğiz ve seninle birlikte onların üstünden yalayarak yiyeceğiz. sonra arabamıza binip balayına çıkacağız. arabamızın arkasında zincirlere bağlı basketbol topları ve pioneer dvj'ler olacak. daha sonra çılgınlar gibi sevişeceğiz seninle. alevler, zincirler, kırbaçlar ve son ses çalan senin mixlerin eşliğinde azgın domuzlar, çılgın tazmanya canavarları, cüretkar kertenkeleler, tutkulu antiloplar ve şehvetli timsahlar gibi çatır çatır sevişeceğiz. bi dk canım bazukacığım döneceğim sana...

değerli ve sayın insanlar. görüyosunuz durumu, aşığım. sizde az çok tanıdınız DVJ BAZUKA'yı. yengenizdir. laf söz yapanın dişlerini dökerim, götünden şırıngayla kan alırım! akıllı olun lan! daha fazla bilgi isterseniz bebeğimin sitesi www.bazuka.ru buradan şarkılarını ve HD videolarının indirebilirsiniz. kliplerinin yönetmeni bizzat kendisidir. +18'dir onuda söyleyim. HD videolarda ses sisteminiz sağlamsa çok fena coşarsınız! diğer videolarınıda google'dan arayarak bulup izleyebilirsiniz. yada youtube'dan izleyebilirsiniz. size benim favorilerimden bazılarını yazayım.

Moya Devochka
Ouenna
Poigraem
Boginya Electro
Nikogo Ne Slushai
Naedine
My Little Sexy Bitch
Get Naked
Voodoo
Voyeur
I Love Bitchez
Cowgirl
Dirty Sex
Extazy
Feelz
Melissa
Music Loud
That Gamez
Sexy Energy
Play With Me
fuck me
Diskoteka
Don't stop
Open your eyes
Slavez
What Can Be Better Than Sex

evet şimdi siz klipleri izleyedurun ben yengenizle biraz özel konuşcam. bak hala okuyolar. tamam len bende mükemmel rusçamı devreye sokayımda rusça konuyum. sizde bok anlarsınız.
Привет базуки. Я, как человек, который влюблен в тебя издалека. Жаль, что я имел возможность провести всю жизнь с вами. но сейчас это кажется невозможным. конечно, но непредсказуемой. смотреть на day've встретил 'Re на дорогах. без оглядки на тот момент я обнял вас работает. в вашей школе компьютер я случайно нашел клипы. С тех пор поклонник вашего. Песня отличная. я тебя люблю. выходи за меня замуж не так ли?


şaka şaka. google çeviride çevirttim yukarıda yazdıklarımı. artık ne kadar çevirdiyse. zaten salak salak şeyler yazdım. bazukacım, eskaza bloga gelip bunları okursan benle dalga geçme lütfen. aslında bende iyi, kendi çapında karizması olan bi insanım. üstelik beni tanısan kesinlikle deliler gibi aşık olursun. valla bak.

böyle konuşuyorumda bazuka, bebeğim. nasıl geliriz ki biz yanyana. aynı dili bile konuşmuyoruz. ha sen desen ki -gel yiğidim, herşeyimle seninim... ben 1 ayda rusçayı sular seller gibi konuşurum. olmadı ingilizceyi 2 haftada sökerim. ama 4-5 ay sevgili olupta sonra ayrılacaksan benden, hiç uğraştırma beni. boşuna öğrenmeyim o kadar dili. hem dili öğrensem nolacak ki. seeen kiiiim ben kim? sen rusyanın hatta dünyanın, elektronik müzik diyince en süper ismisin. ya ben. ben kimim ki? saf bir anadolu evladıyım. yağmur çamur varoşlarda basketbol oynayan biriyim. üstelik yere bakmadan top sektirmeye çalışan beyazlardanım. belki şu dünyada hiç aynı paralel ve meridyenler üzerinde bile yer alamayacağız bazukam. belki aynı saat diliminde bile olamayacağız hiç. ama şunu unutma, erhan güleryüzün'de dediği gibi; varoşların sevdaları gerçek olur çıkarsız, bende seni öyle sevdim özüm gibi yalansız!

15 yorum:

I believe, i can fly dedi ki...

Hello bazuka. Kim in love with you uzaktan bir adam gibi. Ben fırsat size hayatımı geçirmek isterdim. ama şimdi o imkansız gibi. Elbette, ama öngörülemeyen. izlemek day've 'yollarda Re araya geldi. Seni işe sarıldı o an geriye bakmadan. Okul bilgisayar, yanlışlıkla klipleri bulundu. O zamandan beri, senin hayranıyım. Şarkı gayet iyi. Seni seviyorum. benimle evlenir değil mi?



google çeviri yi acaip eğlenceli buluyorum yoksa deşifre etme diil amacım :D
seninle evlenir tabe niye evlenmesin kadına niye soruyon :P :D

Larien dedi ki...

ahah. ama hatun güzelmiş :D

Şirvan dedi ki...

Düğüne gelenleri kırbaçlama hayalinden vazgeçersen ben de düğüne gelirim stickciğim:))

Finduilas dedi ki...

sahiden düğüne gelecek kişilerle ilgili çok 'hayın' fantaziler var, korktum.

o değil de BAZUKA diye isim mi olur be? tamam sustum...

puck-robin dedi ki...

Ben de burada içini dökmek istiyorum, kendi sayfama yazamıyorum sevgilim okuyor yahu.
Uğur Yıldırır duy sesimi! Seni ilk Televizyon Makinesinde son olarak da Hadise nin örovizyon finalinde gördüm, o kaslar, o yüz o saçlar o dans ,allah özenmiş de yaratmış. Benim olacaksın Uğur Yıldırır!

puck-robin dedi ki...

İşte aşk insanın gözünü kör, elini lal ediyor, uğur yıldıran olacaktı o :D

stickman dedi ki...

puhahauah :D gitmiş üşenmemiş çevirtmişsin ya penguen. sana penguen diyebilirim demi :p hakkaten evlenir demi benimle? demi? bak gaza getirmek için söylemiyosun demi? valla evlenmezse seninle evlenirim bak :p

Larien? güzel mi? güzel miii? TAAŞŞ TAAAŞŞŞŞ ne güzeli ya. TAŞŞ gibii.

kırbaçtan korkuyosan o zaman sana kelepçe takarız Şirvanım. kelepçeyle duracaksın düğünde :p ve hatta zincire dolanmış bi halde olacaksın. haha!

BAZUKA diye isim olmaz olur mu be finducum. o tarzının sertliğini ne de güzel yansıtıyor. çok sağlam bi isim. BAAAZUUUKAAA! böyle insan bi geriliyo duyunca.

haha puck, o uğur yıldırır mı yıldıran mı neyse, peeaah. ona mı aşık oldun yauv. tek elimle döverim ben onu bea. hem artık kendini ele verdin. ver len 20 milyon. vermezsen sevgiline gider söylerim. versene oolum 20 milyon.

I believe, i can fly dedi ki...

sanırım bu saatten sonra kendinisini bizzat ben ikna edicem :D
benim için hayat memat meselesi oldu bu durum :D:D

Lulu dedi ki...

Stickcim,bence düğün marşınız Karadeniz kitsch müziği sanatçısı Recebim'den Zilli olsa daha anlamlı olur.Hem Rusya'ya da yakın yakışır yani canım :D:D:D

stickman dedi ki...

hahaa! gülüyüüm baari :p hadi len penguen. benim gibi kocayı bulmuşunda hayat memat meselesi diyosun. bence hayat memat meselen bazuka'yı öldürmek olmalı ki beni kapabilesin :p

luuuuluuuuuuuuu :) :) nerelerdesin sen ya? girmiyon mu hiç internete :) karadeniz kitsch müziği, recebim filan ne allahını seversen ya, bilmiyom ben onları. ama öyle pis pis sırıttığına göre vardır bi anlamı :D kıskanma canım bizi :p

I believe, i can fly dedi ki...

ahhahaha karnıma ağrı girdi gülmekten :D komik seniiii :D
hayır demiyosun ki bazuka bahane "bazuka sana söylüyorum penguen sen anla" :D

Lulu dedi ki...

Ne kadar özlemişsin beni öyle:)Korktum birden.İnternete giriyorum ama senin blogunu okumak beni üzüyor:(Neyse...
Soyağacım yüzünden tam bir dünya vatandaşı sayılırım.Daha ne çeşit müzikler bildiğimi bilsen korkarsın.Bu şarkının sözleri aynen senin durumunu anlatıyor.Youtube'dan bir bak istersen:D
P.S:Benim olmayan asla da benim olamayacak adamı kıskansam ne yazar?Size Bazukayla mutluluklar:)
Ya da kızıllarla mı deseydim:D

stickman dedi ki...

Luluuu, kültür sentezim benim, melez güzelim :) sen üzül diye mi yazıyorum ben bu blogu. kapatıyım üzülüyosan. insanlar burdan gülerek ayrılıyo sanıyodum ben :) recebim - zilli'yi izledim yuutubdan. kemençenin ritmine bi kaptırmışım ki kendimi. sözleri filan anlamadım başladım horona :D bazuka yanımda şu an, kızıyo bana. kim bu lulu, saçını başını yoldurtmasın bana diyo :p hooop dedim lan bazuk! saçlarını kızıla boyatırım bak senin dedim. lulu'ya laf yok dedim. bazuka senin köpeeen olsun bea lulu.

Lulu dedi ki...

Sakın kapatma blogunu canım.Benim kastettiğim şeyler başka,artık biliyorsun.Sana blogunu kapa demek haddim değil.Çizim yeteneğini ve mizah anlayışını farketmesi gerekenler bu blog sayesinde belki farkederler de güzel bir kariyer başlangıcın olur diye umalım.
P.S:Benim saçımı başımı kimse yolamaz Stickcim.Hiç elimi kirletmem,
salarım üzerine Rus mafyasını,Bazuka olur Tukaka:D Yook ille de kapışalım diyorsa o başka;onu bisturiyle sistemlerine ayırırım,harcarım yazık olur:D:D:D

stickman dedi ki...

pekü o zaman :)
çizim yeteneğimi ve mizah anlayışımı farketmesi gerekenlere ulaşmaya çalışıyorum da, onlar bana pek geri dönmüyolar :) canları sağolsun. gerçi çizim yeteneğim pek yok aslında. amaaaaan boşver :)
sen salma rus mafyasını, ben ağzına iki çaktım zaten bazuğun tuu kaka oldu. ağladı filan ne biçim. özür diledi. lulu'yu severim dedi. büyüğümdür, ablamdır. öl desin ölürüm dedi :p