1 Şubat 2010 Pazartesi

dar sayfada kısa paragraflaşmalar

  • çay ocaklarındaki adamlar çay bardağının yanında gelen iki küp şekerden birinin köşesinin azcığını bile bile çaya batırıyolar bence. yıllardır hiç fire vermeden oluyo bu. buna tesadüf diyemeyiz. o an ki mutsuzluğu size yaşatmaktan zevk alıyo adamlar. ama tabi benim bir şeker attığımı bilmiyolar. bi kısmı çaya bulanmamış o temiz cillop gibi şekeri atıyom ben hep. ha ha!
  • sigara içmediğim için yanımda sigara içen arkadaş dumanı üflediğinde illaki bana gelir o duman. bende kalkar diğer tarafa geçerim. o duman yine bana gelir. on metre öteye geçerim. yemin ederim o duman yine bana gelir. ebesini sikiyim o dumanın. yaşasın dumansız hava sahası!
  • çok düşünceli bir yolculuğun ardından tramvaydan inmek üzere kapıya doğru yaklaşılır. kapının açılması için düğmeye basılır. tramvay durur. ama kapı açılmaz. bağırırsın. laaağğğn gapıyııı açııın laağğn... diye. ama tramvay daha durağa gelmemiştir ki, duraktan hemen önceki kırmızı ışıkta durmuştur. sen ruh gibi dolaştığın için durağa geldiğini sanmışındır. rezil olmuşundur, aşşağılanmışındır. herkes içinden sana salak demiştir ve gülmüştür.
  • lisede her yazılıda, çalıştığım tüm soruların yanımda oturan arkadaşın kağıdında çıkması. benim kağıdımda bi tane filan anca çıkması. yanımdaki arkadaşa sadece 45 alacağı kadar yardım etmem. neee! ne var! ama o da benim playstation joystickimi götürüp getirmemişti. haram olsun lan!

11 yorum:

SimeRanyaM dedi ki...

o sigara dumanlarından nefret ediyorum.. ıyy. .

•düşler kon∫erves¡• dedi ki...

. .duman olayını bende çok yaşıyorum. .nereye gitsem bana geliyor. .

Larien dedi ki...

ulan cidden. nedense hep yanındakine çıkar senin bildiklerin. murhpy midir nedir sucks.

0z-T dedi ki...

Konya'da tramv... Şaka şaka:P

SeRiOuuS dedi ki...

hanı sınawda kolay sorudan baslarsın ya sankı yanımdakının kagıdıda benım mıs gıbı kendı kagıdımdan once ona bakardım :D kendı kagıdıma cvpları yapar gosterırdım sonra kendı kagıdıma odaklanırdım..
Ne salakmısım yahu ..

stickman dedi ki...

SimeRanyaM, •düşler kon∫erves¡• aynen, aynen. duman avcılarıyız biz duman duman duman.

Larien, bence o durum bi sınav. yani olduğumuz yazılının haricinde bi sınav. test edildiğimiz :)

Oz-T puhauhauahauhaa :D koptum koptum :D yazının tramvaylı bölümünü yazarkende sen geçtin aklımdan biliyomusun. valla düşüncelerimi biraz biçimlendirmeyi, yorumlamayı öğrensem geleceği görecem ha :)

hakkaten seninkide yapılacak iş değilmiş be SeRiOuuS. hani yanında oturan süper güzellikte bi kız olsa neyse dicem ama büyük ihtimal değildir ve bu davranışlarına rağmen çok yamuk yapmıştır sana, bundan eminim.

Lulu dedi ki...

Ah Stickcim kader kurbanı gariban şekerin ne suçu var?Ben de tek şeker kullanırım ve zaten feleğin sillesini yemiş ıslak şekeri tercih ederek teselli olmasını sağlarım(:Kuru şekeri de yeğenime vermek için cebe atarım.Dershaneye giderken sigara nedeniyle her gün minibüsçülerle tartışıp çoğu zaman protesto edip kalan yolu yürüyerek gitmiş biri olarak ben de sigaraya lanet olsun diyenlerdenim.

stickman dedi ki...

şekere çok acımasız davranmışım demi, haklısın. ama ne bileyim o da bi nevi suç ortağı gibi sanki. bence direnebilirdi. yada dağıtırdı kendini ve kullanılamaz hale gelirdi :) sen de kalan şekeri bırakmıyosun ya, verdim lan parasını benim şekerim o :p hala küp şeker yiyen çocuklar var demek yauv. doksanların sonuna doğru o nesil tükendi sanıyodum ben. iyi çıkışmışsın sigara içen minibüscülere. ben olsam abi ya içmesen daha iyi ciğerlerine yazık muhabbeti yapardım. o da sağaane la mığagorum derdi. bende sende haklısın abicim sende haklısın, içmicende napıcan, dert sıkıntı, yak güzel abim benim :p

Şirvan dedi ki...

Bu duman meselesinden ben de muzdaribim aslında dumansız hava sahası genişletilmeli ve insanlar sadece evlerinde sigara içebilmeli.

Lulu dedi ki...

Stickcim,yeğenim şekeri ağzına atıp
öyle katır kutur yemiyor.TV'de kıtlama çay içenleri görmüş,onları taklit ediyor.Minibüsçülere gelince;
dertler bahane keyifler şahane.
Zevkleri için başkalarına zarar veriyorlar bal gibi.Bir de benim alerjim var.Duman öksürmeme,
gözlerimden yaş gelmesine ve zaten
pembe olan yüzümün iyice kızarmasına neden oluyor.Bütün gün elma şekeri gibi dolaşıyorum ortalıkta sonra:)Allahtan tartışmalarımız efendilik sınırları içinde geçti.Ters cevap veren olsaydı kitapla dolu çantayı kafasına indirirdim.Entelektüel komaya girerdi:)

stickman dedi ki...

sen yine insaflısın be Şirvanım, bana kalsa ben sigara üretimini durduracam :) ama bi taraftanda böyle arabesk bi yanı varya, o da güzel gibi sanki.

Lulucum benim yeğen de tvde sıfır şeker maksimum tad kolayı görmüş, tutturmuş ben bunu kıtlama şekerle içerim daha da maksimum tad olur diye :p şaka şaka yeğen filan yok bende. eneeem pembişmisin sen. ağzını kırarım o minibüscülerin. ellerinde söndürürüm o sigaraları. kıyamam sana. sen boşver binme minibüse filan ben hergün bisikletle götürür getiririm seni gideceğin yere :)