6 Şubat 2010 Cumartesi

hadi stickman'in güneşini kapatalım!

hani güneşi gördüm demiştim ya, bunu duymuş olacaklar ki;
hadi stickman'in güneşini kapatalım dediler. vahşice toprağın dibine girdiler. üstüne 9 kat beton döktüler. etrafına tuğladan duvar çektiler. duvarın üstüne sıva attılar. onun üstüne bi de boya vurdular. güneşin geçmemesi için herşeyi yaptılar. ve bunu inanılmaz bir hızla yaptılar. sanki üzerimde bi yerde; güneş ışıgından, nem ve rutubetten uzak tutunuz... yazıyo. sizin olsun lan güneşiniz. inş zararlı ultraviyole ışınları beyninizi eritir.
hadi stickman'i öldürelim!... dün sitesine baktım, büyükşehir belediyesinin verilerine göre burda 2009'daki ölüm yaşı ortalaması 64,2 olmuş. böyle giderse kaba bi hesapla ortalamaya göre 40,7 yıl sonra ölüyorum. yolunuz düşerse musalla mezarlığına beklerim efenim. ruhuma fatiha okursunuz. (fotoğrafı belediyenin sitesinden aldım)

hadi stickman'i mutsuz edelim... küçükken bi kere akşam tam lunaparka gitmek için evden çıkıyoruz böyle, iniyoruz merdivenlerden. ama ben nası sevinçliyim böyle. atlı karıncaya, çarpışan arabaya filan binecem ya. gülüyorum sürekli, sevinç yumağıyım. hooop nooldu? aynı anda bazı akrabalarımız aparmana giriyor. habersiz misafir. bi kaç dakikalık; yok yok girmeyelim, aaa olur mu hadi buyrun çıkalım konuşmasının ardından tabi ki misafir kapıdan geri döndürülmeyeceği için eve çıkıyoruz tekrar. o an benim ruh halimi düşünebiliyomusunuz sayın insanlar? :D hıı? dünyası yıkılmış bi çocuğum ben o an. yıllardır düşünürdüm; lan ortada geçerli bi sebep yokken ben bu adamlardan neden nefret ediyorum diye? ama evet ortada çok geçerli bi sebep vardı. bi kaç gün önce hatırladım bunu. evet. o gün biz tam evden çıkarken gelen akrabalar bunlardı. o olaydı nefretimin sebebi :D işte şu anda da o misafirleri gördüğüm andaki kadar mutsuzum. neden mi? çünkü iki gündür sebepsiz yere sağ omzum ağrıyo. sağ omzum ve koluma doğru böyle pis bi ağrı :( hep o misafirlerin yüzünden kesin. o gün gitseydik lunaparka, şimdi kolum ağrırmıydı hiç. ağrımazdı.

2 yorum:

bossa nova dedi ki...

cık ağrımazdı. Hep o lunapark bariyerleri akrabaların yapmış. Pi onnara. piiii!!

stickman dedi ki...

evet piii :( geçmedi bi türlü :(