17 Şubat 2010 Çarşamba

hangi takımlısın?

hangi takımı tutuyosun diyene, direkt ve çok net bir biçimde; Los Angeles Lakers! derim. karşımdaki insan kim olursa olsun derim bunu. tabi adam bunu duyunca şaşırır ve devam eder. ya yok be olum Türkiye'de diyorum? der, bende şu cevabı aynı netlikle yapıştırırım. Mutlu Akü Selçuk Üniversitesi! bunun üzerine karşı taraf pes eder, ya tamam be olum der. bende; ne var lan sanki spor branşı mı belirttin? derim. sonra başka konulardan da konuşuruz.

kırmızı ışık: karşıdan karşıya geçeceksiniz. ama kırmızı ışık yandı. durdunuz. fekat o da ne? yoldan araba filan geçtiği yok. böyle taa uzaktan filan da araba gelmiyo. bomboş yani. ama siz yine de bekliyorsunuz. şundan emin olun; siz kesinlikle su katılmamış bir enayisiniz.

temmuz pulu: bu arabaların temmuz pulu yatırma olayı nedir abicim? kim konuşsa bi temmuz pulu diyor. diğer ayların yok mu yani, anlamadım ben bu işi. eğer yoksa, temmuza kastınız ne? bir de o kadar insanı temmuz ayına sıkıştırmak niye? terlemez mi insanlar o sıcakta. hem temmuza hem insanlara yazık yahu.

eniştemin tişörtü: geçtiğimiz yaz eniştemin bi tişörtünü hacıladım. giymeye kıyamadığım tişörtler arasında en alt sırada yerini aldı. tabi burda üst sıra değil alt sıra önemli. çünkü ne kadar altta durursa alması o kadar zor. yani o kadar giymeye kıyamıyosun.

8 yorum:

I believe, i can fly dedi ki...

wwwuuuuiihhhuuu (bu benim bi naram çok da anlaşılır bişi diil)

Kareem rush!!!


ayrıca ben su katılmamış enayi diilim. karşıdan karşıya geçme özürlüyüm (: (nasıl da bi üstüne alınmışlıktır bu) ayrıca türkiyede yaşıyosak o bomboş yolda ne zaman nerden araba çıkacağı da pek belli olmuyo hani. ha bide kırmızı ışık yanıp da duran arabaların yanından bi şekilde gelip seni ezen tipler de var (:
geçmiyorum karşıdan karşıya! isyan ediyorum şu yaşamayı seven bünyemle!!

stickman dedi ki...

ama Kareem Rush lakersdan gideli çok oldu sayın bayan su katılmamış enayi :p böyle dediğime bakma, bende yapıyorum ki onu. yukarı bile baktığım oluyo valla. çünkü köprüdende üstümüze araba uçabilir.
narana bayıldım :)

I believe, i can fly dedi ki...

heee çok oldu demi... ama kareemin ayrı bir yeri vardır lakers da bence :D tamami ile adamın isminin ahengini sevdiğimden :D

ben kobeciyim buarada... hala o lakersta dimi :D yok dillse kendi yüzüme tükürcem. artık önce havaya tükürür suratıma düşmesini mi beklerim naparım bilmiyorum :D

stickman dedi ki...

sanırım sen kareem abdul jabbar ile karıştırıyosun kareem rush'ı :D çünkü kareem rush'ın ayrı bi yeri filan yok lakersda :D isminin söylenişininde neresi ahenkli allahını seversen :p yanlış hatırlamıyosam o sadece bir sezon durmuştu lakersda ve o sene de lakers playofflara bile kalamamıştı zaten :D

bende deli kobeciyim, bendensin ;) gözümsün ;) Kaan Kural kankam olsun! yazımı oku bak, nasıl kobeciyim anlıcaksın :) evet kobe hala lakersda. tamam tamam yüzüne tükürme sen yazık günah miss gibi yüzü ziyan etme, sen nba gündeminden epey uzak kalmışsın yauv :) az biraz takip et :)

Şirvan dedi ki...

Sanırım şu kırmızı ışık enayilerinden biri de benim :))) Arada çok nadiren de olsa kural ihlali yapıyorum tabii; ama yanımda biri varsa ve ona uymak zorunda kalırsam oluyor bu.

I believe, i can fly dedi ki...

yok yav karıştırmıyorum o kadar diil :D ama uzak kalmışım evet. takip etmeye başlıyım bundan sonra (:

Berrin'deniz' dedi ki...

kırmızı ışıkta durup beklemek enayilik değil, avrupai bir medeniyettir :))
çoğunlukla bende beklerim, hem çok karizmatik görünüyor ışıkta beklemek :))

genetik faktörlerle fenerbahçeli, bir sevda masalı olarak da ES.ES LİYİM :)))

stickman dedi ki...

geç Şirvan geç ya, o durumda beklemek hakkaten tuhaf. yani dışardan bi bak şöyle. yol bomboş, etrafta kimse yok. bekliyosun öyle :D komik değil mi? bi de başkaları varsa ve onlar geçiyolar ama sen duruyosan daha fena bi durum. kesin içlerinden dalga geçiyolardır :D


berrin abla bak çok karizmatik görünüyor dedin ya. ben hiç öyle hissetmiyom ama bi daha deneyecem senin için. ama eğer karizmatik değilse öyle durmak ve ben diğer insanlara rezil olursam seni los angeles lakerslı yaparım :p kobe bryant formasını giyersin.

I believe, i can fly bundan sonra hergün sana skorları soracam. skorları ve oyuncuların maç içinde neler yaptıklarını. tabi sadece skorları sorsam hemen netten bakarsın demi. çakal seni.