13 Şubat 2010 Cumartesi

inşaattaki kedi ve diğerleri

bir sabah uyanıp camdan dışarı bakınca karşılaştım onunla. (uyandığımda hemen camdan dışarı bakarım) onu orda öyle görünce hemen pencereyi açtım. (inşaatın duvarında bi kedi görünce hemen pencereyi açarım) açılma sesini duyunca kafasını çevirdi. gözgöze geldik. yılbaşından önce çizdiğim ben ve inşaattaki kedi arasındaki macerayı hatırladım. acaba çizdiğim ama bloga koymadığım bu macera gerçek mi olacaktı? (dikkat ederseniz burada bi gizem yaratıyorum) o kedi bu kedimiydi. dur dedim! atlama. hayat güzel. pardon pardon. tüzel dicektim. hayat sevince tüzel. çünkü sevince evleniyoruz ve artık tüzel bi kişilik oluyoruz. stickman ailesi mesela. çoğunuz tüzel'in ne demek olduğunu bile bilmiyosunuzdur. ne cahilsiniz lan! heeheue. aslında pek de intihar edicek bi kedi gibi durmuyo bu. ne bileyim belki inşaat mühendisliği okumak istiyo ilerde. böyle inşaatları inceliyo. veya sıkıldı yerde dolaşmaktan şöyle inşaatın ikinci katından mazarayı seyreyleyim dedi. olamaz mı? olabilir. lan yoksa bu diğer kediler tarafından beni gözetlemesi için tutulan bi kedi olabilir mi? hadi canım, yok artık. tuğla seviyo belki adam, nerden bilebiliriz ki. belki yandaki evin dişi kedisini kesiyo. vay sapık! bizim apartmanın kedisine heaa! şereefsiiiiz!

ananas
orta 1 de şöyle salaklar vardı;
-şşş len, babanı pazara gönderdim ananas aldırdım!...
-laaann! ne diyon lan senn!
-hehe şaka len şaka bak ananas aldırdım diyorum, ananas lan. meyve yani. heuheuehe çok komik dimi?
-hee komik. beyinciksiz seni. asıl ben senin ananı pazara gönderir babana saldırırım. yada yok yok, ananı babanı pazara gönderirim sana saldırırım. yada pazara gidip bi blog açar ordan sana saydırırım.

öğretmenim biraz daha ödev veriiiin!
ilkokulda öğretmen ödev verdikten sonra, "-öğğğreetmeniiim çok az oldu yaa, biraz daha verin" diyenler. he işte aranızda varsa onlardan, şöyle bi yaklaş bakıyım yavrucum. ağzına bi çakayım senin. gırdım mı ağzını? gırdım!

gerçek aşk
aşık olduğunuz insanın fiziksel bir zorlanma anındaki yüz ifadesini görün. aslında gülerken de olabilir. bana fiziksel zorlanma anı denk geldi. neyse işte, o fiziksel zorlanma anındaki yüz ifadesini gördükten sonra ona olan hisleriniz değişmediyse, bu gerçek aşktır :p ortaokulda soyadı çok uzun bi kıza platonik şekilde aşık olmuştum. boş bi dersimiz vardı. okul nöbetçisi sınıfta durup konuşanların adını yazıyordu. benim ki de konuşmuştu, yazdılar adını. sonra deli bi karı vardı türkçe öğretmeni, gözlerinden belliydi deliliği. manyak manyak bakıyodu böyle. çıkardı konuşanları tahtaya, hepsini çifter çifter tokatladı. aşık olduğum kızın tokatlanırken ki o yüz ifadesini gördüğüm an ne aşk kaldı bende ne sevgi. diksindim kızdan ya vallaha diksindim.

size inşaattaki kediyle veda ediyorum.


8 yorum:

Larien dedi ki...

inşaattaki kedi pek sevimli be

öykü dedi ki...

Ah ben ona kıyamam

Beyrut Fatoş dedi ki...

inşaattak kedi bence tuvalet ihtiyacını gideriyor. bu fadesiz ked, yüzünü nerde olsa tanırım:P

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

kızın ne suçu var ya acımalı ve daha çok bağrına basmalıydın :))

Dalgaları Aşmak dedi ki...

:)))))))

Somethin'Special dedi ki...

Aaa hakkaten "örtmenim daha çok ödev verin" diyen tipler vardı valla. Bak anılarım canlandı şimdi :)

Finduilas dedi ki...

kedi bi pis bakmış yalnız.

Berrin'deniz' dedi ki...

aşık olduğun kişi aciz duruma düşünce aşk maşk kalmayabilir doğru :)
şahan gökbakar'da tökezleyip düşen kadınlardan nefret edermiş o an sıfıra inermiş gözünde:)
psikologluk bir durum olabilirmiş bu :)