2 Şubat 2010 Salı

stewie'nin hali içler acısı

geçenlerde stewie ve fırat arasındaki 7 farkı yazmıştım. fırat'ın durumuna çok üzülenler oldu. ama yapmayın arkadaşlar. fırat yine iyi. stewie neler çekiyo, neler yaşıyo çocukcağız bi bilseniz. bi babası var bunun. bi pislikleşiyoki herif inanamazsınız. bi bölümde erkek iş arkadaşlarına şöyle bi espri yapıyo;

neden kadınların memeleri vardır?
onlarla konuşurken bakacak bişeyimiz olsun diye.

sonra kahkahaları duyan bi kadın iş arkadaşı geliyo. noluyo neye gülüyosunuz diyo. herif aynı espriyi o kadına da yapıyo. kadın hemen şikayet ediyo bunu. sonra iş kadınları birliği mi ne öyle bi yerden bi kadın geliyo. bu kadın sizden şikayetçi, ona cinsel tacizde bulunmuşsunuz. bu ciddi bir suçtur. size ve şirkete dava açıcak diyo.

hangi kadın bu? sevgilisi tarafından terk edilirken videoya aldığımız mı? diyo :D sonra da; kadınlar insan değildir. onlar sadece tanrı'nın bizim eğlencemize sunmak için yaptığı birer araçtırlar... diyo. sonra bunu iş davranışı kursuna gönderiyolar. orası da bi işe yaramıyo. aynen devam ediyo. sonra kadınlar gözetiminde 2 hafta geçiriyo. başlarda biraz dirensede en sonunda yola getiriyolar bu adamı ama o ipin ucunu kaçırıyo ve eve geldiğinde artık o eski adamdan eser kalmıyo. ve bakın bizim küçük zavallı stewiemize neler yaşatıyo.

video
sesini açıp izlerseniz nefis olur.

10 yorum:

bossa nova dedi ki...

Bir türlü emmeyi bırakmayan arkadaşımın kardeşine annesi çeşitli şeyler yapıyordu. Böyle memesine bi şeyler yapıştırıyo bak kıl bu öööyk ıyyyk falan yapıyordu. Çocuk dört yaşında mıydı neydi artık. Bence babası emzirmeliymiş fakat babası bunları terketmişti. Çok elim bir olaydı..

Lulu dedi ki...

İyi ki Peter Griffin gibi tipler gerçek hayatta karşıma çıkmıyor.Bütün tıbbi becerimi kullanır,Allah yarattı demem ölmesine izin vermeden paso işkence ederim.Hatta saygısız,acımasız ve diğer canlıların haklarını hiçe sayan herkesin canına okuyabilirim.Evet gerçekten fırsatını bulursam yaparım(Çok sinirlenirsem fırsat bile yaratabilirim):)Böylece kadınlara ve küçümsedikleri herkese nasıl davranılması gerektiğini öğrenirler.

stickman dedi ki...

şurda iki dk mizah yapıcaz olayı drama bağladın be bossa nova :D çocuk o dramla bırakmıştır belki emmeyi. benle yaşıt bizim bi akraba vardı, yemin ederim 7-8 yaşına kadar emdi. ve hala emdiğine dair şüphelerim yok olmuş değil. ürkütücü diimi :D

Luluuuu!!! işte buu. hostel serisini kesin izlemişsindir sen. senle birlikte öyle bi sistem kuralım. toplum içinde böyle insanları bulup ora götürelim ve bakalım keyfimize. yada testerenin türkiye ayağı olalım. böyle insanları bulup, onları oyunlara sokup düzelmeleri için son bi şans tanıyalım. gözlerindeki o hırsı sevdim. bende gözlerimi hafif kısarak ve çok derinden bakıyorum şu an sana. vuhuuuvv.

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

bunu ilk seyrettiğimde de aynen şu an ki gibi kopmuştum (((:

Lulu dedi ki...

Üff Hostel neydi öyle ya.Konusu Testere'den daha gerçekçi ve daha etkileyiciydi bence.Ama orada zevk için masum insanları öldüren gerçek manyaklar vardı.Bense rehabilite etmek ve empati kazandırmak amacıyla
yalnızca hakedenlere işkence yapmak
istiyorum.Senin dediğin gibi bir sistem kursak biz işkence yapmaktan yoruluruz da arsız pislikler bitmez
diye korkuyorum.Sayıları o kadar fazla ki onları ancak cehennem paklar,zebaniler haklar:)
PS:Demek gözlerimdeki hırsı gördün ha:)Madem öyle söyle bakalım gözlerim ne renk ?:D

stickman dedi ki...

bu bölüm hakkaten çok iyiydi LoveMeorLeaveMe. şu sahneyi 50 defa filan geri sarıp sarıp izledim ben :D

hostel rüyalarıma bile girdi benim lulu :) büyük patron adamlarıyla bizim eve geliyolardı filan. feci tırsmıştım. bitiremeyiz belki arsız pislikleri ama hostel sistemiyle bi nebze de olsa sinirimizi çıkarırız. ııı gözlerinin rengi tamamen sallıyorum şansa tutarsa çok etkileyici olabilirim. siyah. ha tutmadıysa da şurdan sonrasını dikkate alasın; gözlerindeki hırs dünya üzerindeki tüm renkleri anlamsız kılıyor :p

Lulu dedi ki...

Bilemedin:)Siyah benim sevdiğim göz rengi.Ama gerçekten siyah olacak.Yeşil hareli ela gözlerim var benim hem de çekik;)Ayrıca gözlerimde tek bir şey için hırs görebilirsin:Herkes için ve gerçek adalet.Gerisi boş zaten:)

stickman dedi ki...

yemin ederim güneş gelince yeşile dönen ela dicektim, çünkü benimkide öyle. bu biraz şey demek gibi doğan görünümlü şahin :p bizi çekemeyenlerin lafı bu tabi :) kıskanıyolar be lulum. ama yok canım senin gözlerin yeşil hareli ela değildir bence, üstelik bi de çekik öyle mi? cıks. görmeden inanmam. herkes için gerçek adaleti istiyosan madem, seni hergün gören insanlar karşısında bana adaletsiz davranıyosun demektir. teraziyi dengelemelisin bence ;)

Lulu dedi ki...

Hayır canım,adalet herkese hakettiğini vermektir.Sen kızıl bir sevgili istiyordun hani ne oldu?Benim belime kadar uzunlukta siyah ve dalgalı saçlarım var.Kaşlar ve kirpikler de öyle,tenim beyaz,boyum 1.66 yani pek senin tipin değilmişim anlattıklarına göre,beni ancak böyle bir kız isteyenin görmeye hakkı var.Sen git kendine kızıl bir kız bul,ben de peşimde gezenler arasından sinirlerime dokunmayan siyah gözlü bir sevgili seçeyim bari ne yapalım?Ayrıca ailem ve çevrem seni sözleriyle çok kötü incitirler.Bu şartlar altında asıl adaletsizlik sana sanal bir dostluktan fazlasını vaadetmek olur.Ahını mı alayım,kalbini mi kırayım?Git gönlünün kızıl sultanını bul ve mutlu ol canım:)

stickman dedi ki...

peki :)